Cis53 Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Ik wil me graag voorstellen. Afgelopen woensdag heb ik een borstvergroting gehad bij Bergman in Bilthoven uitgevoerd door dr. De Blecourt. Hij heeft ronde implantaten van Natrelle (275cc) gebruikt. Ik had een A en nu een ruime C (denk ik :)) Na een slechte dag gisteren met een enorme huilbui ben ik vandaag (dag 3) iets beter opgestaan? Het is goed te lezen dat dit er bij hoort, dat sterkt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 @Cis53 Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs. Over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen heel heftig,maar daarna gaat de pijn afnemen ( uitzonderingen daargelaten) Neem goed je pijnstilling, voldoende rust en goed drinken. Ik heb gelijk eventjes de titel aangepast en je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting,in dit topic kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen neerzetten, en heb je alles bij elkaar staan. Ik wens je een goed herstel. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicoline_W Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Hoi Cis, En hoe voel je je nu na een maandje? Ik ben gisteren op consult geweest bij dr. De Blécourt, en wat hij gezegd heeft blijft maar in mijn hoofd hangen... Ben jij blij met het resultaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cis53 Posted August 19, 2017 Author Share Posted August 19, 2017 Hi Nicoline, Na toch wel wat zware weken gaat het nu goed! Dank je wel! Wat heeft dr De Blecourt gezegd wat je bezig houdt? Mijn ervaring is positief. Het resultaat wordt steeds mooier en mijn nieuwe borsten worden steeds meer van mijzelf. Ik wilde graag een ruime B/kleine C. (1 maatje meer dan ik had) Dr De Blecourt heeft mij aangeraden voor nog iets meer te gaan. Hij zou tijdens de operatie uiteindelijk de omvang gaan bepalen. Ik had daar erg mijn twijfels over maar ben er nu heel blij mee. Het ziet er heel mooi en natuurlijk uit. Blij! Ik zie dat jij diverse consulten hebt gehad en nog krijgt. Spannend en ook goed dat je je goed voorbereidt! Heel benieuwd wat je gaat doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.