Jump to content

BV via Diana gabriels,,, te veel vragen!

Jolie22

Recommended Posts

Hallo dames, nieuw hier!:blush:

maar word de 18e al geopereerd,

ik ben Jolie, 22 jaar jong en heb een maximizer 80D... nou weet ik niet mijn echte BH maat omdat ik nog nooit een andere bh heb gedragen...

ja helaas heb (nog) niet de perfecte ronde borsten.  

ik word de 18e al geopereerd nog 4 nachtjes slapen dus, en ben super zenuwachtig.. 450cc gaat er in (mentor prothese) maar vraag me echt af of het toch niet te klein is? 

Mochten jullie meer vragen over mij hebben kunnen jullie die altijd stellen. Advies tips en nog veel meer is altijd welkom! 

Kusjes J

Wat is te klein? dat ligt eraan denk ik wat je wilt?

Stuur het beste eens best_boobie een privébericht. zij kan je helpen met het inschatten van de maat en of dat aan je verwachtingen voldoet.

Hoi hoi, anders moet je je omtrek even meten en over je borsten de omtrek dan kun je d juiste maat opzoeken. De mentor prothese is per 150cc een Cup maat dus dan tel je vanaf de Cup die je hebt drie erbij op. 

Je moet niet teveel naar andere kijken want t is echt afhankelijk van je eigen voor situatie. En anders moet je @best_boobie de maten even doorsturen en de type prothese etc. Die kan t goed voor je uitrekenen. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.