Jump to content

Eev101 : 17 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo allen, 

Hierbij zal ik me even voorstellen. 

Ik ben 28 en laat 17-07-2017 door dr. Roel Fresow een bv plaatsen met ronde motiva protheses van 285cc of 295cc. 

Ga van een A cup hopelijk naar een mooie volle C of kleine D. 

Ben onwijs zenuwachtig! 

Maar dat zijn de meeste denk ik wel. 

Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze pc en/of deze protheses. 

Groetjes Eev

Posted

Hè hoi nog 1 nachtje en dan is t al zover!! Snap dat je zenuwachtig bent!! 

Veel succes heb helaas geen ervaring met de pc en prothese :) 

Guest Deprinsesopdeerwt
Posted

Spannend! Ik word 31 juli ook door hem geopereerd. Ben benieuwd naar jouw resultaat!

Posted

@Blondie22 ik ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan. Ik had gisteren echt nergens last van maar vandaag wel iets meer stijf en pijn. Ik vond het echt super vriendelijke gerustellende mensen. Ik heb nog niet echt gekeken maar ben benieuwd hoe het is geworden.

Posted
42 minuten geleden zei Eev101:

@Blondie22 ik ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan. Ik had gisteren echt nergens last van maar vandaag wel iets meer stijf en pijn. Ik vond het echt super vriendelijke gerustellende mensen. Ik heb nog niet echt gekeken maar ben benieuwd hoe het is geworden.

Hee Meis! 

Wat fijn dat het goed is gegaan gisteren! Ik merk het ook hoor.. gisteren nergens last van maar nu staat alles stijf aangespannen! Als ik opsta hou ik Mn boobs ook vast, dat doet voor mij minder pijn haha. Hoeveel cc had jij ook al weer? 

Posted
14 minuten geleden zei Blondie22:

Hee Meis! 

Wat fijn dat het goed is gegaan gisteren! Ik merk het ook hoor.. gisteren nergens last van maar nu staat alles stijf aangespannen! Als ik opsta hou ik Mn boobs ook vast, dat doet voor mij minder pijn haha. Hoeveel cc had jij ook al weer? 

Ik heb 295cc :). Jij? Ooh dat ga ik dan ook maar eens proberen! Moet nog wel even wennen aan mijn tepels maar hoop dat dat bijtrekt. Ze zijn wat groot en steken wat uit. Niet zo mooi.  Ben ook wel echt van een hele kleine cup maat gekomen. Misschien dat het daar ook door komt. 

Posted

Hoi hoi

Ik heb even je titel aangepast zodat ie op de anderen lijkt. Zo kunnen anderen ook jouw ervaring lezen als ze op zoek zijn naar info over Fresow :)
Misschien vind je het leuk om ook nog een operatieverslag te plaatsen? Altijd leuk voor jezelf als je het nog eens terug wilt lezen en voor anderen.

Ik verhuis je ook even naar de operatieverslagen, dan kun je hier verder alle updates plaatsen :) Zo blijft het overzichtelijk en hoef je niet meerdere topics bij te houden.

Gefeliciteerd met je boobs!!
Een goed herstel gewenst!

xx BB

Posted
12 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Ik heb even je titel aangepast zodat ie op de anderen lijkt. Zo kunnen anderen ook jouw ervaring lezen als ze op zoek zijn naar info over Fresow :)
Misschien vind je het leuk om ook nog een operatieverslag te plaatsen? Altijd leuk voor jezelf als je het nog eens terug wilt lezen en voor anderen.

Ik verhuis je ook even naar de operatieverslagen, dan kun je hier verder alle updates plaatsen :) Zo blijft het overzichtelijk en hoef je niet meerdere topics bij te houden.

Gefeliciteerd met je boobs!!
Een goed herstel gewenst!

xx BB

Dankje :).

Ik zal zo even proberen een klein verslagje te maken.

Posted

17 juli ben ik dus naar de Bauland kliniek gegaan (via faceland) voor een borstvergroting. Ik heb ronde prothesen van het merk Motiva 295cc.

Ik had Roel Fresow al kort gesproken tijdens mijn eerste consult en daar had ik direct wel een prettig gevoel bij. 

Aangekomen bij de kliniek werden we netjes ontvangen en werd ik opgehaald door de verpleegkundige. Mijn ouders waren mee dus ze heeft hun kort uitgelegd wat er ging gebeuren enz. Daarna werd ik meegenomen naar de zaal waar ik werd voorbereid. Verschillende verpleegsters kwamen een praatje maken maar ook de anesthesist en eigenlijk iedereen die er beetje bij betrokken zou zijn. Dit heb ik als heel prettig ervaren.

Alles ging super ontspannen en ik was dat eigenlijk ook (wanneer je me kent weet je dat dat vrij bijzonder is :p).

Na de operatie werd ik wakker in dezelfde zaal als waar ik voorbereid werd en kon ik langzaam op gang komen. Even wat gedronken en gegeten enz. Mijn ouders werden gebeld en ik heb geleerd dat direct appen wanneer je uit een narcose komt vrij zinloos is want tot op de dag van vandaag weet nog steeds niemand wat ik wou sturen ;). 

De dag erna kreeg ik een telefoontje om te vragen hoe het nu met me ging en of ik nog vragen heb.

Nu is het natuurlijk nog allemaal afwachten. Ben een beetje door een emotionele achtbaan gegaan de afgelopen dagen maar opzich gaat het goed. Ik ben nu langzaam aan het afbouwen met de pijnstillers en slaap ook wat slechter dus dat zal wel samen hangen. 

Verder zoek ik een goede bh mocht iemans tips hebben. Ik las veel lovende verhalen over die van de hema maar hoor dat deze is aangepast en een stuk minder goed is geworden.

Ik ben niet zo van de foto's maar wellicht komen die nog.

Posted

Hoi hoi,

Wat goed om te lezen dat je ontspannen de operatie in gegaan bent! Ik ben 30 augustus aan de beurt bij fresow en best bang voor de operatie zelf.  Hoe lang duurde je operatie en heb je veel pijn gehad? Heb je btw de bh na de operatie bij beauland gekocht? Ik ben van plan om dat te doen ivm de maat.

Btw;Ik krijg 425cc motiva full ook dual plan. Heb je toevallig al foto's gemaakt?

Groetjes!

Posted

Hey wat leuk om je verslag te lezen. Ik krijg 7 augustus ook 295cc motiva van dr Fresow. Hij schijnt gouden handjes te hebben qua pijn. Hoe is de pijn is de dagen post operatie geweest? En was de pijnmedicatie goed te verdragen (qua buik/darmen)? 

Verder ben ik wel heel benieuwd naar het resultaat natuurlijk, dus een foto zou super zijn, maar kan me ook voorstellen dat je daar geen zin in hebt. ^_^

Guest Deprinsesopdeerwt
Posted

@Eev101 Wat fijn dat je ontspannen de operatie in kon gaan! Ik ben dus 31 juli aan de beurt (nog maar 10 dagen!:D) en heb er heel veel zin in en als je mij zou kennen, zou je weten dat ik normaal gesproken ook niet zo ontspannen ben;)

Mij is verteld dat ik bij Bauland een bh kan kopen voor na de operatie, €35 en die wordt daar dan na de operatie aangemeten. Wilde je die niet hebben? Maar ik zie hier, misschien handig voor jou, dat de Carefix ook erg populair is.

Posted

@Wens2017, @Lonneke81 en @Deprinsesopdeerwt 

De duur van de operatie was ongeveer een uur en ik werd ook vrij snel wakker. Ik had niet zoveel pijn direct erna. De eerste dag erna was ik wel heel stijf.

De medicatie vond ik goed te verdragen. De pijn viel bij mij heel erg mee dus ik heb maar 1 keer voor het slapen de tramadol geslikt die ik erbij kreeg voor als de standaard medicatie niet voldoende was. Ik ben eergisteren wel wat misselijk geweest maar ik denk dat ik toen ook te druk heb gedaan.

Af en toe heb ik wel kleine pijnscheuten of voel ik iets raar bewegen maar het valt me reuze mee.

De BH heb ik inderdaad gewoon daar gekocht. Zwarte triaction van triumph. Mooi is anders (beetje puntig) maar hij zit wel goed. Misschien handig om het geld contant mee te hebben anders moet je weer bij de balie pinnen. Ik wou alleen graag een extra bh erbij die net als deze een beetje te verstoppen is onder mijn kleding. Zal die carefix eens opzoeken :).

Ik vind trouwens ook dat de hechting mooi is. Misschien dat ik daar morgen wel een foto van kan maken. Vanavond ga ik weer eens lekker alleen thuis slapen en kijken hoe dat gaat.

Als jullie nog vragen hebben of ik ben iets vergeten laat het dan even weten! Ben heel benieuwd hoe het jullie gaat bevallen. 

Posted

Wat fijn zeg dat je je zo goed voelt, voor vlak na zo een operatie. Ik heb dat inderdaad ook vaker gelezen hier van meiden die ook bij fresow geweest zijn! 

Van de bh is wel een goeie, ik had bedacht dat ik er dan 2 of 3 zou kopen maar als hij zo puntig zit kan ik beter een ander type bij bestellen. Heeft de bh die je daar kan lopen trouwens een voorsluiting?

Posted

Super dat de pijn relatief mee valt zeg, dat hoor ik vaker bij Fresow. Hoe gaat het met slapen? Ik ben zelf totaal vergeten te vragen hoe lang ik niet op mijn zij mag slapen. Alleen op de rug slapen lijkt mij zo lastig.

Posted
4 uur geleden zei Wens2017:

Wat fijn zeg dat je je zo goed voelt, voor vlak na zo een operatie. Ik heb dat inderdaad ook vaker gelezen hier van meiden die ook bij fresow geweest zijn! 

Van de bh is wel een goeie, ik had bedacht dat ik er dan 2 of 3 zou kopen maar als hij zo puntig zit kan ik beter een ander type bij bestellen. Heeft de bh die je daar kan lopen trouwens een voorsluiting?

Nee niet eens een dat had ik wel verwacht. Opzich zit ie wel fijn maar ik ben nu ook nog ziek dus kom de deur toch niet uit. Misschien ligt het ook wel gewoon asn mij hoor haha. Ja 2 a 3 is echt wel handig denk ik. Had er perongeluk 1 met beugel besteld. Jammer joh..

3 uur geleden zei Henrique:

Super dat de pijn relatief mee valt zeg, dat hoor ik vaker bij Fresow. Hoe gaat het met slapen? Ik ben zelf totaal vergeten te vragen hoe lang ik niet op mijn zij mag slapen. Alleen op de rug slapen lijkt mij zo lastig.

Ooh pff ik mis het op mijn zij en buik slapen zo erg haha. Ik heb ooit van vriendinnen voor de gein zo'n lang kussen gekregen, volgens mij een voedingskussen haha, daar sliep ik altijd al mee maar nu leg ik die aan de ene kant langs mijn zij met mijn arm erop en nog een gewoon kussen aan de andere kant. Zelf vind ik dit wel fijn maar ik ben ook alleen dus niemand heeft er last van. Ik weet dus ook niet hoelang het niet mag maar voel nu sowieso dat ik het niet niet doen al gebeurt het vaak toch in mijn slaap. Weet eigenlijk niet of dat super erg is. 

Het weer werkt nu niet echt mee. Het is zo benauwd en daar slaap ik slecht van. Vannacht een paar keer perongeluk uitgerekt. 

Posted

Fijn dat de operatie goed is verlopen.  Het stelt me gerust dat ze je erg op je gemak stellen ( ik ben echt als de dood voor de operatie). 

Zo te horen valt het heel erg mee met de pijn. Ik hoor vaak van mensen om me heen dat de 1 e 4 dagen echt een hel zijn en ze zich huilend afvragen waar ze aan begonnen zijn. 

Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat en de grootte :D zelf krijg ik 275 cc. 

Posted

Ik ben ook alleen, dus een scala aan kussens is geen probleem ;-) . Volgens mij heb ook ergens nog zo'n lang kussen, bedankt voor de tip @Eev101

Posted

@Eev101 hai

meis, ik heb je verhaal gelezen van je ervaring en hoeveel cc je hebt genomen, heb je veel pijn gehad en gaat je herstel goed? Ik ga ook naar faceland en ik heb ook 295 cc gepast van

motiva, alleen ben ik toch bang dat dit misschien net wat te groot is voor me. Zou ik mogen weten wat jouw omtrek is? En welke cup heb jij nu? En als je foto's plaatst zou je me dat please willen laten weten dan kan ik het een beetje voor me zie! Thank you xxxxx

Posted

@Chrissiekrassie hey!

Ik ben uiteindelijk voor de 295cc gegaan en heb nu 80B. Ik had namelijk hiervoor misschien net A. 

De pijn valt mij reuze mee maar ik heb sowieso niet snel pijn. Vandaag heb ik wel wat pijn maar ik slik ook geen pijnstillers meer en ik heb me vannacht een paar keer perongeluk uitgerekt en gisteren iets teveel getilt. Stom van mezelf dus.

Het herstel gaat denk ik wel goed. Rechts begint volgens mij een beetje te zakken alleen links nog niet.

Mocht ik ze plaatsen dan laat ik het je weten. Wanneer ga je? Of heb je nog geen datum?

Posted

Hoi @Eev101, ik ben afgelopen maandag geopereerd door Fresow en ben benieuwd hoe het met jou gaat, je bent precies een week verder in het herstel. 

Over die bh's trouwens; ik heb de triumph van Bauland (puntig, strak, achtersluiting) en ook de Carefix Anna (flexibeler, voorsluiting), ik vind het fijn om ze af te wisselen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.