Ga naar inhoud

hoe fotos verwijderen uit album?


MissM

Aanbevolen berichten

ik heb enkele zwarte vakken in mijn fotoalbum staan, nu net weer..ik ben aant uploaden en plots reageert er niets meer, als ik er dan weer opzit zijn het allemaal zwarte vakken ipv de upgeloade foto's. nu zie ik nergens hoe ik deze kan verwijderen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei JESSICAD:

ik heb enkele zwarte vakken in mijn fotoalbum staan, nu net weer..ik ben aant uploaden en plots reageert er niets meer, als ik er dan weer opzit zijn het allemaal zwarte vakken ipv de upgeloade foto's. nu zie ik nergens hoe ik deze kan verwijderen??

Ik heb precies hetzelfde! Ik volg even! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gelijk na het uploaden van de afbeelding wel op 'afbeelding beheren' klikken en dan een andere afbeelding daarvoor in de plaats uploaden. Maar als je te lang wacht, dan kan dit niet meer. (beetje hetzelfde idee als het bewerken van je berichtje na het posten ervan). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei B00bies:

Je kan gelijk na het uploaden van de afbeelding wel op 'afbeelding beheren' klikken en dan een andere afbeelding daarvoor in de plaats uploaden. Maar als je te lang wacht, dan kan dit niet meer. (beetje hetzelfde idee als het bewerken van je berichtje na het posten ervan). 

nee was al te laat helaas. tis telkens omdat de server niet meer reageert. heb het weer geprobeerd en lukt weer niet. normaal geen problemen mee. ik w8 nu maar even of men album staat vol met zwarte beelden :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei JESSICAD:

nee was al te laat helaas. tis telkens omdat de server niet meer reageert. heb het weer geprobeerd en lukt weer niet. normaal geen problemen mee. ik w8 nu maar even of men album staat vol met zwarte beelden :rolleyes:

 

Balen.. dus dat wordt waarschijnlijk een nieuw album aanmaken en foto's opnieuw uploaden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei B00bies:

 

Balen.. dus dat wordt waarschijnlijk een nieuw album aanmaken en foto's opnieuw uploaden. 

ah dat is mss wel een idee, album kan ik wel verwijderen. zal het zo eens proberen se

Link naar reactie
Delen op andere sites

had gelukkig nog niet zoveel fotos erin staan, heb het album verwijderd en nu zonder problemen een nieuw aangemaakt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.