Ga naar inhoud

BEN ZO BOOS!! Faceland zo onprofessioneel!!!


Adela

Aanbevolen berichten

WTF! 3 weken zit ik te wachten op me eerste consult bij faceland! Vandaag zou ik em eindelijk hebben. Wordt ik gebeld door faceland en ze spreken in op me voicemail dat mijn afspraak is geannuleerd omdat mijn BMI te hoog is!!??? Mijn BMI is 29.4 en ik mag niet meer dan 28 hebben. Wat is dat voor kut bedrijf die gewoon zelfde dag een afspraak annuleren!?? Dan laat je die persoon toch op de consult komen en dan kijk je verder. Wat als je heel gespierd bent en misschien een bodybuilder? Of dat je bezig bent met afvallen en dat je je operatie pas over een paar maanden wilt ofzo. Ik ben zo boos, probeer em te bellen maar krijg em niet te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt totaal niet netjes! 

 

Ten eerste wisten ze dit 3 weken geleden al dat je bmi te hoog zou zijn en ten tweede vind ik het raar dat ze 28 hanteren terwijl letterlijk alle andere een bmi van 30 aanhouden! 

 

Je hebt je er zo lang op verheugd en dan nu ineens je afspraak die niet door gaat!! Niet cool dit en totaal onprofessioneel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Adela wat naar dit! Ze wisten dat toch ook al toen ze je in gingen plannen? Ik zat zelf onder het bmi en nadat mijn pc me gezien had zei hij ook dat het niet uitmaakte want ik was verder gezond en niet te mager enz..

ik snap dat je witheet bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PFFFF echt schandalig dit!

Kunnen ze echt niet maken.

Misschien elders een consult aanvragen?

Ik ben 5 weken geleden via Diana Gabriels geopereerd door Dr Grabietz.

Je kunt daar heel snel op consult en vervolgens bij de pc terecht.

 

Nu hoor je niet altijd even goede verhalen over Diana (kan af en toe ook een zootje ongeregeld zijn), maar de artsen en de klinieken die met haar samen werken zijn echt top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Wat jammer zeg! Die indruk heb ik helemaal niet van Faceland, ik vind de consulenten erg behulpzaam en meedenkend en dokter Fresow een duidelijke man met oog voor wat jij wilt. Hopelijk kan je ze snel bereiken en kunnen ze dit voor je ophelderen. Snap dat je erg teleurgesteld bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zij had weer gebeld. En zij vertelde weer waarom het niet kon, dat mijn BMI hoger dan 28 was en dat ik niet geopereerd kon worden. Ik snap dit helemaal maar ik vind toch dat ik recht heb op een consult. Ik vind het niet kunnen zo dat ze na 3 weken wachten hetzelfde dag mijn afspraak annuleren. Ben zo teleurgesteld ze zei niet eens excuus. 

 

Ik heb vandaag afspraak bij Diana voor komende zaterdag gemaakt, wil bij K. Peters voor consult. En heb voor volgende donderdag bij straten afspraak gemaakt. Dinsdag heb ik consult bij Dr. Karim in kliniek Amstelveen.

Hopelijk weet ik daarna wie ik ga kiezen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adelain kliniek Amstelveen? Weet je dit zeker want die zijn gesloten vanwegen een faillissement.... dus ik zou daar toch even achter aan gaan of dat het adres waar je dan heen moet nog wel juist is!

ik ben zelf via Diana gabriels in kliniek Amstelveen geopereerd en kan daar niet langer terecht vanwegen het faillissement dus vandaar mijn reactie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow.. als je zo over afspraken annuleren en verzetten denkt, dan zou ik dus NIET naar Gabriels gaan hihi... Die hebben ook totaal geen respect voor gemaakte afspraken. 
Over Kliniek Amstelveen, is hierboven al aangekaart: failliet. Alle operaties zijn of gecanceled of verhuisd naar Bosch en Duin.
Straten is een goede pc.. Dus daar verwacht ik geen problemen :35: 

 

Succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei CupA84tje:

Hey echt vervelend zo op dezelfde dag afbellen te gek voor woorden. Maar wanneer kan jij bij peters terecht ik kon pas 7 september!

Ik moet eerst naar de eerste consult gaan bij hun een daarna ga ik zien wanneer ik voor de tweede consult bij Peters kan. Dan laat ik je weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei best_boobie:

Ow.. als je zo over afspraken annuleren en verzetten denkt, dan zou ik dus NIET naar Gabriels gaan hihi... Die hebben ook totaal geen respect voor gemaakte afspraken. 
Over Kliniek Amstelveen, is hierboven al aangekaart: failliet. Alle operaties zijn of gecanceled of verhuisd naar Bosch en Duin.
Straten is een goede pc.. Dus daar verwacht ik geen problemen :35: 

 

Succes!

xxx

Bedankt voor je tip! Ja ik wil heel graag bij peters maar wil niet naar belgie rijden voor een consult dus ik moet via Diana gaan helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij schijnt heel populair te zijn vandaar nou ik ben benieuwd succes!! Ik had al eerder een consult daarna doorverwezen naar dhr. HUPKENS maar die adviseerde mij een tepelcorrectie terwijl mijn operatie op 15juli zou gebeuren. Heb het afgeblazen en hopelijk kan ik bij Peters wel geholpen worden want ik heb helemaal geen scheve tepels ofzo... dus ik zat zwaar te balen. Had alles al betaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei CupA84tje:

Hij schijnt heel populair te zijn vandaar nou ik ben benieuwd succes!! Ik had al eerder een consult daarna doorverwezen naar dhr. HUPKENS maar die adviseerde mij een tepelcorrectie terwijl mijn operatie op 15juli zou gebeuren. Heb het afgeblazen en hopelijk kan ik bij Peters wel geholpen worden want ik heb helemaal geen scheve tepels ofzo... dus ik zat zwaar te balen. Had alles al betaald

Jaa ik ga echt eizen om bij peters te komen. Wil niet bij iemand anders. Als hij geen tijden heeft dan houdt het op. Ja ben benieuwd hopelijk hoef ik niet tot september wachten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik aan de beurt was bij bosch en duin (straten) werden ook patiënten van dg daar geopereerd ik heb genoeg gehoord dat ik blij ben niet via haar gegaan te zijn in combi met de verhalen die ik hier lees... 

 

maar zoals faceland je vandaag afgepoeierd heeft echt onprofessioneel.. je kijkt zo naar zulke afspraken uit en dan om deze reden :81:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd het nadeeltje bij Gabriels, het is zo nu en dan een zooitje ongeregeld.

Maar aan de andere kant, er zijn ook meer dan genoeg tevreden klanten die via Gabriels geopereerd zijn.

De artsen en de klinieken waar ze mee samen werkt zijn top!

 

 

Ik wilde ook eerst heel graag door Kevin Peters geopereerd worden, maar omdat ik rook kreeg ik al snel te horen dat Peters mij niet zou gaan opereren.

Ben toen wel meteen gestopt, maar dat  had weinig nut, ik moest teminste 8 weken gestopt zijn.

Uiteindelijk door Grabietz geopereerd en geen seconde spijt van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Manueeltje:

Dat is idd het nadeeltje bij Gabriels, het is zo nu en dan een zooitje ongeregeld.

Maar aan de andere kant, er zijn ook meer dan genoeg tevreden klanten die via Gabriels geopereerd zijn.

De artsen en de klinieken waar ze mee samen werkt zijn top!

 

 

Ja daarom zo hoor je van iedereen wel is een negatief iets.. belangrijkste is dat je je er zelf goed bij voelt en een klik hebt. en idd de chirurgen waarze mee werkt zijn top.. maar ik vind netzoals nu dat faceland zo reageerd erg onfatsoenlijk.. t kan natuurlijk voorkomen dat iets is uitgesteld moet worden etc maar doe dat dan op een professionele manier. 

 

@Adela je hebt nog een lekker aantal consulten in het verschiet dus er komt vast eentje uit die jij top vind :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jeda:

Toen ik aan de beurt was bij bosch en duin (straten) werden ook patiënten van dg daar geopereerd ik heb genoeg gehoord dat ik blij ben niet via haar gegaan te zijn in combi met de verhalen die ik hier lees... 

 

maar zoals faceland je vandaag afgepoeierd heeft echt onprofessioneel.. je kijkt zo naar zulke afspraken uit en dan om deze reden :81:

Hoe ben jij dan gegaan? Is er een rechtstreekse manier en hoe werkt dit? Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg, ik miste je al in de wachtkamer vanmiddag! Ik moest eergisteren pas een digitaal formulier invullen met mijn lengte en gewicht en ik ben ook een redelijk forse meid hoor. Maar BMI nog onder 28 dus geen probleem blijkbaar. Ze weten natuurlijk pas laat wat je BMI is door dat formulier, maar ze hebben ook nergens staan wat de richtlijnen zijn om geopereerd te worden toch? Ik heb in elk geval nergens gelezen dat dit een voorwaarde is. Dat kunnen ze best bij de bevestiging van de afspraak in de mail zetten toch, dat enkele medische problemen en een BMI boven een bepaald getal ervoor kunnen zorgen dat ze niet opereren.

 

Hoop dat je bij de andere klinieken wel een fijne ervaring hebt! Veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei CupA84tje:

Hoe ben jij dan gegaan? Is er een rechtstreekse manier en hoe werkt dit? Xx

 

Ik ben via Frans van straten geholpen kliniek heyendael. Alle chirurgen kun je ook persoonlijk benaderen via hun eigen kliniek of een andere kliniek bij wie ze werkzaam zijn. Dit hoeft niet allemaal via een consulente te gaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Henrique:

Wat vervelend zeg, ik miste je al in de wachtkamer vanmiddag! Ik moest eergisteren pas een digitaal formulier invullen met mijn lengte en gewicht en ik ben ook een redelijk forse meid hoor. Maar BMI nog onder 28 dus geen probleem blijkbaar. Ze weten natuurlijk pas laat wat je BMI is door dat formulier, maar ze hebben ook nergens staan wat de richtlijnen zijn om geopereerd te worden toch? Ik heb in elk geval nergens gelezen dat dit een voorwaarde is. Dat kunnen ze best bij de bevestiging van de afspraak in de mail zetten toch, dat enkele medische problemen en een BMI boven een bepaald getal ervoor kunnen zorgen dat ze niet opereren.

 

Hoop dat je bij de andere klinieken wel een fijne ervaring hebt! Veel succes.

Heyy meis!!! Ja heel vervelend. Ik heb de vragenformulier  al vorige week ingevuld maar mijn afspraak had ik al eind juni gemaakt. Ja ik vind ook dat ze dat ergens moeten melden... Vind het zo raar allemaal.... hoe is het gegaan bij jou!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adela ze hadden je inderdaad eerder moeten informeren hoor als je dat formulier al had ingevuld. Snap je gevoel helemaal. En ik vind het persoonlijk kortzichtig om klakkeloos iedereen te weigeren met een BMI die licht verhoogd is. We hebben het niet over zwaar overgewicht, jij kant in topconditie zijn met die enkele kilootjes meer. Maar wellicht zijn het richtlijnen van de anesthesist in Mill bijvoorbeeld?

Vind het fijn om te lezen dat je gelijk verder aan het kijken bent en je veel tips en adviezen daarbij krijgt van de meiden op dit forum.

 

Mijn consult was erg fijn, Anke was nog in gesprek en ik zou een kwartiertje langer moeten wachten. Geen probleem maar Elke had ruimte (ja nu snap ik waarom :unsure:). Elke gaf gelijk aan dat het niet erg was als ik liever op Anke wilde wachten. Zo lieve meid is het, we begonnen de introductie alvast bij Elke en ze was een fijne combinatie van professioneel maar ook warm en gezellig. Ik heb het hele consult bij haar afgemaakt inclusief het meten en passen. Ik mocht daarvoor ook naar Anke maar had inmiddels alle vertrouwen in Elke gekregen.

Roel Fresow kwam ook nog langs en ik heb de knoop doorgehakt! 14 augustus gaat het gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik had een gesprek met faceland ingepland en Diana gabriels. 

 

FACELAND: 

afspraak gemaakt in Utrecht 

kon 3 weken later komen, op de dag zelf werd ik gebeld dat de persoon die mijn een consult zou geven ziek was, oké fijn was al aangekleed en liep naar de auto toen ik mijn navigatie aandeed ik zag ik de gemiste oproep en de voicemail

is namelijk een uur rijden. 

Was natuurlijk niet blij maar kon gebeuren dus 2e afspraak ingepland 

kon pas 2 weken later weer, ondertussen een afspraak bij Diana ingepland 2 dagen later als bij de nieuwe afspraak van faceland. 

 

CONSULT FACELAND: 

ze waren de formulieren kwijt 

dus moest alles opnieuw invullen 

gaf me al geen goede hoop! 

Na 15 minuten hadden ze opeens de formulieren gevonden maar wouden ze eerst alles vergelijken... na 30 minuten wachten was het consult 

oke met het consult was niks mis hoor... maar de plastische chirurg raden mij 500cc aan ik zou der nog over na denken en hun zouden mij na een week bellen.... ze hebben me nooit meer gebeld :140: slecht hoor! 

 

DIANA GABRIELS: 

cosult, 2e afspraak met pc J. Stevens... en operatie alles verliep perfect 450cc want meer zou echt niet kunnen met mijn borsten! En ja ik wist van mezelf al dat ik moeilijke borsten had om te opereren. 18-7-17 geopereerd en ben blij met mijn nieuwe aanwinsten! 1-08-17 afspraak met Diana zelf! 

 

Groetjes! En succes voor iedereen die nog moet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Jolie22:

Ik had een gesprek met faceland ingepland en Diana gabriels. 

 

FACELAND: 

afspraak gemaakt in Utrecht 

kon 3 weken later komen, op de dag zelf werd ik gebeld dat de persoon die mijn een consult zou geven ziek was, oké fijn was al aangekleed en liep naar de auto toen ik mijn navigatie aandeed ik zag ik de gemiste oproep en de voicemail

is namelijk een uur rijden. 

Was natuurlijk niet blij maar kon gebeuren dus 2e afspraak ingepland 

kon pas 2 weken later weer, ondertussen een afspraak bij Diana ingepland 2 dagen later als bij de nieuwe afspraak van faceland. 

 

CONSULT FACELAND: 

ze waren de formulieren kwijt 

dus moest alles opnieuw invullen 

gaf me al geen goede hoop! 

Na 15 minuten hadden ze opeens de formulieren gevonden maar wouden ze eerst alles vergelijken... na 30 minuten wachten was het consult 

oke met het consult was niks mis hoor... maar de plastische chirurg raden mij 500cc aan ik zou der nog over na denken en hun zouden mij na een week bellen.... ze hebben me nooit meer gebeld :140: slecht hoor! 

 

DIANA GABRIELS: 

cosult, 2e afspraak met pc J. Stevens... en operatie alles verliep perfect 450cc want meer zou echt niet kunnen met mijn borsten! En ja ik wist van mezelf al dat ik moeilijke borsten had om te opereren. 18-7-17 geopereerd en ben blij met mijn nieuwe aanwinsten! 1-08-17 afspraak met Diana zelf! 

 

Groetjes! En succes voor iedereen die nog moet! 

Heeej Jolie

 

hoe is het met je ? Wij zijn dezelfde dag geopereerd. Ik ook via gabriels heb woensdag 2-08 me controle spannend !! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.