Jump to content

De eerste stap is al gezet

Jeetjejom

Recommended Posts

Hallo,

ik ben 33 jaar en twijfel al jaren of ik een bv wil. Of ja, ik wil het, maar durf ik het, dat was eigenlijk het issue.

Ik heb 3 kinderen en de jongste heeft 2,5 jaar borstvoeding gekregen. Nu ben ik klaar met baren en voeden en vind ik het toch tijd worden om weer eens wat aandacht aan mezelf te geven.

Gisteren heb ik dan ook mijn eerste consult bij dr Verdonck (belgian breast clinic) gehad, en ik ben om.

Ik ga van een A naar een volle C, maar omdat het nog geen half jaar geleden is dat ik borstvoeding heb gegeven, moet ik nog tot november wachten voor de operatie doorgaat! Eind augustus hoor ik dus de datum!

Ik vroeg me eigenlijk af, de echografie, kan ik daar gewoon een verwijsbrief van mijn huisarts voor krijgen of moet ik dat via een andere weg regelen? 

Fijn dat de eerste stap gezet is! Je situatie is vergelijkbaar met die van mij. Ben sinds een aantal maanden ook gestopt met borstvoeding geven en nu moet ik tot halverwege oktober wachten tot ik geopereerd kan worden. Ook bij Dr. Verdonck! Ik wil mijn A cup ook laten vergroten tot een volle C. 

Heb je al gepast en ben je al uit de type implantaten? 

En war betreft de echografie, ik kreeg van Dr Verdonck een verwijsbrief. Deze was voldoende voor het ziekenhuis (in Nederland), ze sturen de resultaten door naar Dr Verdonck. 

Daar zat ik dus ook mee, de resultaten zijn iig niet minder mooi met de andere protheses. 

Ik vroeg Verdonck wat hij zou aanbevelen als geld er niet toe doet. Hij zei dat hij Motiva zeker wel aanbeveelt, gezien de kwaliteit en het gevoel. Hij verdient er niet meer op als ie Motiva plaatst ipv bijvoorbeeld mentor, dus ga er maar vanuit dat Motiva wel net wat beter zijn..

Ik ben ook deze week bij dr. Verdonck geweest en ik heb meteen een afspraak gemaakt voor over 2weken! Ik heb er ook heel lang over nagedacht en ben nu een jaar gestopt met borstvoeding geven, en ben heel blij dat ik eindelijk de stap gezet heb om het te doen. En bij dr. Verdonck voelt het gewoon heel erg goed. Ik lees ook veel positieve verhalen over hem op deze site. Ik moet er ver voor rijden maar ik vind het persoonlijke contact, en behandeling dat helemaal waard.

Ik kies voor de motiva full 295cc om op een volle C uit te komen. Ik kies voor motiva omdat deze het meest natuurlijk beweegt, en door de blueseal laag, die de meeste 'siliconenzweten' tegenhoud. En door de redenen die verdonck uitlegde waarom hij deze types protheses heeft. 

Ik snap dat natuurlijk bewegen als argument, maar vraag me af of het opvalt, of dat het tussen de oren zit...

Ik geloof hem trouwens echt wel dat hij er niet meer op verdient, vooral omdat hij niet in een bepaalde richting je keuze probeert te sturen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.