Sarahw Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 Hallo iedereen, Allereerst, wat een leuk forum! Ik ben Sarah, 20 jr. 162m en 52kg. Even ter beeldvorming . Ik wil aankomende zomer mijn bg laten doen bij Bergman Clinic's bij dokter Koopman. Eind deze maand heb ik mijn eerste consult met hem. Ik heb er erg veel zin in want wil dit al een hele tijd, maar heb nu de knoop doorgehakt om het ook echt te gaan doen! Qua aantal cc weet ik nog niet precies wat ik wil, het liefst zo groot mogelijk natuurlijk. Ligt er ook aan wat de arts gaat adviseren aankomend consult. Zijn er meer lady's die de bg bij Bergman Clinics hebben laten doen? Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 Hey iedereen! Ik ben Sarah en ben 21jaar. Vanaf mijn 14e dacht ik er al aan om later een borstvergroting te nemen. Nu ik 21 ben heb ik de keuze genomen om deze te gaan plannen. Natuurlijk eerst veel info opgezocht en moet zeggen dat ik veel aan dit forum heb!! 18juli aanstaande gaat het eindelijk gebeuren! Ik ga bij Dr. Koopman bij Bergman Clinics. We hebben gekozen voor 400cc Natrelle Allergan Textured extra high profile, ronde. Dual-plane geplaatst. Ik ben zelf 1.62m en nog. 50kg. Ik heb in totaal 2 consulten gehad bij Dr. Koopman. Nog maar 5 dagen en dan gaat het eindelijk gebeuren! Kan niet wachten! Liefs, Sarah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mama0815 Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 Hey @Sarahw Wat super spannend!!! Ik weet nog dat we beide ons consult hadden bij Dr Koopmann. Tijd gaat in ene snel he. Ben je al helemaal voorbereid, alles in huis? Ik ga je topic volgen! Ben benieuwd naar je operatie verslag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 13, 2017 Author Share Posted July 13, 2017 @Mama0815 Jaa! Kan Dr nu al slecht van slapen. Zoveel zinin! Ja zeker snel! Ik las dat je van PC bent gewisseld. Had Koopman ineens zn agenda omgegooid dat hij je niet kon opereren op de datum? ja, grappig. Das ook alweer een aantal weken terug! yess, de dag voor de operatie nog de laatste dingetjes doen. Voor de rest alles al in huis gehaald. Dankje! Lief!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mama0815 Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 10 minuten geleden zei Sarahw: @Mama0815 Jaa! Kan Dr nu al slecht van slapen. Zoveel zinin! Ja zeker snel! Ik las dat je van PC bent gewisseld. Had Koopman ineens zn agenda omgegooid dat hij je niet kon opereren op de datum? ja, grappig. Das ook alweer een aantal weken terug! yess, de dag voor de operatie nog de laatste dingetjes doen. Voor de rest alles al in huis gehaald. Dankje! Lief!! Snap ik! Zenuwen komen nu al bij mij Ja iets met de nieuw geopende kliniek of zo vind het wel jammer maar hopelijk is Stevens ook goed.. Weet je al hoe laat je aan de beurt bent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 13, 2017 Author Share Posted July 13, 2017 @Mama0815 snap ik, komt vast goed! Wat apart... Je hebt recht op de arts die je wilt, vind ik tenminste. Helemaal bij zo'n operatie als dit wat ook best kostbaar is. Hoop dat ze nog iets kunnen regelen dat je wel bij Koopman kan als je dat liever wilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mama0815 Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 12 minuten geleden zei Sarahw: @Mama0815 snap ik, komt vast goed! Wat apart... Je hebt recht op de arts die je wilt, vind ik tenminste. Helemaal bij zo'n operatie als dit wat ook best kostbaar is. Hoop dat ze nog iets kunnen regelen dat je wel bij Koopman kan als je dat liever wilt. Koopman kon alleen een week eerder of later maar m'n vriend kan z'n vakantie niet verzetten en kan ook niet meer vakantie opnemen dus of ik moet wachten tot over een jaar of bij een andere pc.. Denk wel dat er alleen kundige pc's bij Bergmann werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 Op 13-7-2017 om 20:21 zei Mama0815: Koopman kon alleen een week eerder of later maar m'n vriend kan z'n vakantie niet verzetten en kan ook niet meer vakantie opnemen dus of ik moet wachten tot over een jaar of bij een andere pc.. Denk wel dat er alleen kundige pc's bij Bergmann werken Vervelend zeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 Even een update! Gister was het eindelijk zo ver! Mijn vriend en ik zijn optijd weggegaan 's ochtends en waren daardoor lekker vroeg. Ik werd in het Medisch Centrum van Spijkenisse geopereerd. Na even buiten gewacht te hebben zijn we naar binnen gegaan en werden we vriendelijk ontvangen. De receptioniste leidde ons naar boven. Boven werden we vrij snel opgehaald door een vrouw, noem haar maar even de verzorgster. Ze leidde ons naar de kamer, had helemaal een kamer voor me alleen. Dat was erg fijn! Vriendlief kon lekker bij me blijven totdat ik opgehaald werd. Operatieschort aan, nog even de laatste foto's gemaakt. Er kwam nog een medewerker aan, dit keer een mannelijke. Ook hij was erg aardig. Ik lag in het bed op de kamer, wilde uitstappen omdat ik dacht: ''Ik loop wel even hoor! Haha''. Was even niet gewend om met bed en al ergens heen gereden te worden. Toen hebben ze met z'n 2en mij naar een ander deel van het ziekenhuis gereden. Daar waren andere medewerkers en ook daar werd ik gerust gesteld. Ik kon niet wachten! Ik kreeg een infuus in mn arm en er werden nog een aantal checks gedaan. Ook daar waren erg aardige mensen! Na gewacht te hebben kwam het bericht dat de OK gereed was. Ik werd erheen gereden en eenmaal aangekomen op de OK zag ik Dr. Koopman daar ook. Ook was de anesthesist daar. Koopman heeft me daar afgetekend en vroeg nog even aan me wat we gingen doen. Ik helemaal uitleggen dual plane 400cc enz. Hij lachte en zei: ''Klopt, de borstvergroting.'' De Anesthesist lag rustig uit wat hij ging doen. Ik kreeg plakkers en werd aan de hartbewaking gelegd. Ik kreeg het kapje op en zakte langzaam weg. Toen ik eenmaal wakker werd had ik gelijk mensen om me heen. Dat was wel erg prettig moet ik zeggen! Ik ging gelijk vragen of het was de gelukt met de 400cc, en jahoor ze hebben het erin gekregen!! Wooho! Het was het maximale zeiden ze tegen me. Ik mocht ze gelijk even bewonderen van boven, prachtig vond ik ze!! Ik werd gebracht naar de kamer waar mn vriend al op me wachtte. Ik was blij om hem weer te zien! Ik heb daar nog een aantal uur geslapen. Heb geprobeerd beschuitje te eten maar die kwam er weer uit. De verzorgster was wederom heel lief voor me. Na een aantal uur ging het plakverband eraf en kreeg ik m'n bh aangemeten. Gelukkig zat m'n vriend achter me en zag hij het meetlint los hangen in een boogje, anders had ik een verkeerde maat gekregen. Ook kreeg ik daaronder de gaasjes en over dat alles, de borstband. Het infuus werd ook uit m'n arm gehaald. Ook moest ik nog even naar de wc lopen en plassen, als een soort voortest voor naar de auto te gaan. Gelukkig hielp m'n vriend me met alles want voelde me echt niet goed! Erg slap. Rond 10uur werd ik geopereerd en rond half 4 zijn we vertrokken naar de auto. Vriendlief had de rolstoel gehaald en samen zijn we naar beneden naar de auto gegaan. Ook de rit naar huis heeft m'n vriend super voorzichtig gereden. Ik had een gordelhoes om m'n gordel heen gedaan, dit verzachtte het wat. Ik las veel verhalen op het forum dat vrouwen hebben gereden met alleen de gordel over de buik en achter de rug. Maar zelf vind ik dat onverantwoord. Want als er een keer hard geremd moet worden, klap jij met je nek en hoofd naar voren en is er een grote kans op nekletsel. De airbag zal voorkomen als hij snel genoeg is, dat je met je tanden op het dashboard klapt, alleen de schade aan je nek en rug is dan al gemaakt. Voor mij gewoon lekker veilig de gordel om gehad dus. Nu ben ik 1 dag PO en ben ik, net als gister, super blij met m'n nieuwe Boobies! Ik heb postoperatieve sport bh in de maat: 32E (gaat in inches). Ik voel me nog erg moe, en neem om de 4 uur pijnstilling. Vandaag gedoucht en gewassen. Wel alles met hulp van m'n vriend. Want alleen kom ik nog niet eens mijn bed uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mama0815 Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 5 uur geleden zei Sarahw: Even een update! Gister was het eindelijk zo ver! Mijn vriend en ik zijn optijd weggegaan 's ochtends en waren daardoor lekker vroeg. Ik werd in het Medisch Centrum van Spijkenisse geopereerd. Na even buiten gewacht te hebben zijn we naar binnen gegaan en werden we vriendelijk ontvangen. De receptioniste leidde ons naar boven. Boven werden we vrij snel opgehaald door een vrouw, noem haar maar even de verzorgster. Ze leidde ons naar de kamer, had helemaal een kamer voor me alleen. Dat was erg fijn! Vriendlief kon lekker bij me blijven totdat ik opgehaald werd. Operatieschort aan, nog even de laatste foto's gemaakt. Er kwam nog een medewerker aan, dit keer een mannelijke. Ook hij was erg aardig. Ik lag in het bed op de kamer, wilde uitstappen omdat ik dacht: ''Ik loop wel even hoor! Haha''. Was even niet gewend om met bed en al ergens heen gereden te worden. Toen hebben ze met z'n 2en mij naar een ander deel van het ziekenhuis gereden. Daar waren andere medewerkers en ook daar werd ik gerust gesteld. Ik kon niet wachten! Ik kreeg een infuus in mn arm en er werden nog een aantal checks gedaan. Ook daar waren erg aardige mensen! Na gewacht te hebben kwam het bericht dat de OK gereed was. Ik werd erheen gereden en eenmaal aangekomen op de OK zag ik Dr. Koopman daar ook. Ook was de anesthesist daar. Koopman heeft me daar afgetekend en vroeg nog even aan me wat we gingen doen. Ik helemaal uitleggen dual plane 400cc enz. Hij lachte en zei: ''Klopt, de borstvergroting.'' De Anesthesist lag rustig uit wat hij ging doen. Ik kreeg plakkers en werd aan de hartbewaking gelegd. Ik kreeg het kapje op en zakte langzaam weg. Toen ik eenmaal wakker werd had ik gelijk mensen om me heen. Dat was wel erg prettig moet ik zeggen! Ik ging gelijk vragen of het was de gelukt met de 400cc, en jahoor ze hebben het erin gekregen!! Wooho! Het was het maximale zeiden ze tegen me. Ik mocht ze gelijk even bewonderen van boven, prachtig vond ik ze!! Ik werd gebracht naar de kamer waar mn vriend al op me wachtte. Ik was blij om hem weer te zien! Ik heb daar nog een aantal uur geslapen. Heb geprobeerd beschuitje te eten maar die kwam er weer uit. De verzorgster was wederom heel lief voor me. Na een aantal uur ging het plakverband eraf en kreeg ik m'n bh aangemeten. Gelukkig zat m'n vriend achter me en zag hij het meetlint los hangen in een boogje, anders had ik een verkeerde maat gekregen. Ook kreeg ik daaronder de gaasjes en over dat alles, de borstband. Het infuus werd ook uit m'n arm gehaald. Ook moest ik nog even naar de wc lopen en plassen, als een soort voortest voor naar de auto te gaan. Gelukkig hielp m'n vriend me met alles want voelde me echt niet goed! Erg slap. Rond 10uur werd ik geopereerd en rond half 4 zijn we vertrokken naar de auto. Vriendlief had de rolstoel gehaald en samen zijn we naar beneden naar de auto gegaan. Ook de rit naar huis heeft m'n vriend super voorzichtig gereden. Ik had een gordelhoes om m'n gordel heen gedaan, dit verzachtte het wat. Ik las veel verhalen op het forum dat vrouwen hebben gereden met alleen de gordel over de buik en achter de rug. Maar zelf vind ik dat onverantwoord. Want als er een keer hard geremd moet worden, klap jij met je nek en hoofd naar voren en is er een grote kans op nekletsel. De airbag zal voorkomen als hij snel genoeg is, dat je met je tanden op het dashboard klapt, alleen de schade aan je nek en rug is dan al gemaakt. Voor mij gewoon lekker veilig de gordel om gehad dus. Nu ben ik 1 dag PO en ben ik, net als gister, super blij met m'n nieuwe Boobies! Ik heb postoperatieve sport bh in de maat: 32E (gaat in inches). Ik voel me nog erg moe, en neem om de 4 uur pijnstilling. Vandaag gedoucht en gewassen. Wel alles met hulp van m'n vriend. Want alleen kom ik nog niet eens mijn bed uit! Moest toevallig vandaag aan je denken.. is ze al geopereerd klinkt alsof alles goed verlopen is, hoe voel je je? Erg last van pijn? Sterkte komende dagen! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 Lief! Yess klopt. Gaat nu met de pijnstilling wel okay. Neem om 4 uur nieuwe pijnstilling. Het is te doen. Voelde me gister veel slechter. Nu is de misselijkheid gelukkig weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 @Sarahw gefeliciteerd met je boobs meis!! Lekker uitrusten en je flink laten vertroetelen voor je het weet kan je mooie bh's en bikini's shoppen X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 2 uur geleden zei happynewme: @Sarahw gefeliciteerd met je boobs meis!! Lekker uitrusten en je flink laten vertroetelen voor je het weet kan je mooie bh's en bikini's shoppen X Dankjewel! Lief je bericht!! Ja kijk daar erg naar uit! Wat waren bij jou de ergste dagen qua herstel na je operatie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 @Sarahw ik werd woensdag geopereerd en zaterdag en zondag zat ik er doorheen.. maar vooral emotioneel Verder is het me erg meegevallen.. maar dat is natuurlijk achteraf hoe gaat het bij jou? Is het een beetje te doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 28 minuten geleden zei happynewme: @Sarahw ik werd woensdag geopereerd en zaterdag en zondag zat ik er doorheen.. maar vooral emotioneel Verder is het me erg meegevallen.. maar dat is natuurlijk achteraf hoe gaat het bij jou? Is het een beetje te doen? Okay, balen van zaterdag en zondag, maar fijn dat het je mee is gevallen. Bij mij gaat het vandaag wat beter. Ben niet meer misselijk en heb vandaag overdag niet op bed gelegen. "Klop het even af hoor" . Maar heb wel meerdere momenten dat ik denk: "waar ben ik in godsnaam aan begonnen en wat doe ik mezelf aan?!" Dus aantal huilbuien heb ik ook al gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 @Sarahw jaa dat bedoel ik dus ook gedachtes als "waarom heb ik dit gedaan" enz. je moet er even doorheen, maar komt goed. Ik werd onwijs misselijk als ik mijn sportbh uit deed voor douchen.. dan zag ik dat middenstuk helemaal naar voren staan en was ik bang dat het los zou komen en een uniboob zou krijgen ik kon er niet eens naar kijken of recht op staan.. achteraf te maf voor woorden, maar ik was er zo mee bezig. Je doet ook niet veel de hele dag waardoor ik TE veel ging nadenken. Maar na mijn eerste controle was alles alweer goed hoor. Koopmann is zo lekker nuchter en dat had ik ook wel even nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 1 uur geleden zei happynewme: @Sarahw jaa dat bedoel ik dus ook gedachtes als "waarom heb ik dit gedaan" enz. je moet er even doorheen, maar komt goed. Ik werd onwijs misselijk als ik mijn sportbh uit deed voor douchen.. dan zag ik dat middenstuk helemaal naar voren staan en was ik bang dat het los zou komen en een uniboob zou krijgen ik kon er niet eens naar kijken of recht op staan.. achteraf te maf voor woorden, maar ik was er zo mee bezig. Je doet ook niet veel de hele dag waardoor ik TE veel ging nadenken. Maar na mijn eerste controle was alles alweer goed hoor. Koopmann is zo lekker nuchter en dat had ik ook wel even nodig Ja, precies! Dat is ook zo. Ik snap je angst hoor, alles is zo opgezet, en het ziet er ook heel anders uit van ons oogpunt, van boven, dan van voren. Snap ik, te veel tijd om erover te piekeren. Ah, fijn! Dat scheelt ook weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 @Sarahw hey meis hoe is het met je? Is het allemaal een beetje te doen? En hoe was je eerste controle? Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 1 uur geleden zei happynewme: @Sarahw hey meis hoe is het met je? Is het allemaal een beetje te doen? En hoe was je eerste controle? Liefs Hey! Ja gaat goed, ik kan weer bijna alles zelf dus dat is super fijn. Ook ben ik gestart met wandelen. Pijn heb ik zelden meer, alleen soms wat steekjes. Ze zijn nog wel erg strak. Controle was goed gegaan, Koopman zei dat ik nog 2 weken band + Marena bh dag en nacht aanmoet en daarna kan ik gewoon een normale sportbh dragen. Hoe is het met jou? Hoe was het verwijderen van je hechtingen gegaan? Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 @Sarahw oh super meis! Fijn dat het zo goed gaat! Het verwijderen van de hechting stelt niet zo veel voor (was er toen wel zenuwachtig voor). In tegenstelling wat je hier juist veel leest zijn het niet meerdere hechtingen, maar juist 1 lange. Deze trekken ze er in 1 keer uit. Zo gepiept! Ik ben natuurlijk niet echt een goed voorbeeld aangezien bij mij bij het verwijderen van de hechting een wondje ontstond.. maar het is echt zo klaar en je voelt er bijna niks van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette1975 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Op 28-7-2017 om 21:24 zei Sarahw: Hey! Ja gaat goed, ik kan weer bijna alles zelf dus dat is super fijn. Ook ben ik gestart met wandelen. Pijn heb ik zelden meer, alleen soms wat steekjes. Ze zijn nog wel erg strak. Controle was goed gegaan, Koopman zei dat ik nog 2 weken band + Marena bh dag en nacht aanmoet en daarna kan ik gewoon een normale sportbh dragen. Hoe is het met jou? Hoe was het verwijderen van je hechtingen gegaan? Liefs Hoi! Ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik ben vrijdag geopereerd door dr Koopman. Ben je blij met het resultaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted September 11, 2017 Author Share Posted September 11, 2017 @Annette1975 Hey meis, Het gaat goed met me! Wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Hoe is het met jou? Ja, ik ben super blij met het resultaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette1975 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 34 minuten geleden zei Sarahw: @Annette1975 Hey meis, Het gaat goed met me! Wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Hoe is het met jou? Ja, ik ben super blij met het resultaat! Met mij super, heb zo weinig last en ze zakken al mooi! Heb je foto's? Je hebt dezelfde maat als ik . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarahw Posted September 11, 2017 Author Share Posted September 11, 2017 3 uur geleden zei Annette1975: Met mij super, heb zo weinig last en ze zakken al mooi! Heb je foto's? Je hebt dezelfde maat als ik . Mooizo, das goed om te horen!! Ik heb geen nieuwe foto's geplaatst, die andere had je al gezien geloof ik. Ik moet binnenkort weer eens foto's maken en plaatsen. Leuk, jij ook zo blij met het maatje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette1975 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 50 minuten geleden zei Sarahw: Mooizo, das goed om te horen!! Ik heb geen nieuwe foto's geplaatst, die andere had je al gezien geloof ik. Ik moet binnenkort weer eens foto's maken en plaatsen. Leuk, jij ook zo blij met het maatje? Ja ben zeker blij! Nu al en ben pas 3 dagen PO. Maar ga er vanuit dat ze nog mooier worden. Had inderdaad al wat gezien, maar kan volgens mij niet meer in je album. Als je bij mij wilt kijken, dan kan dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.