Ga naar inhoud

Dokter van Straten


Aanbevolen berichten

Hoi lieve meiden,

 

Ik ben nieuw hier ( ik heb me in het kort voorgesteld in de voorstel topic ). 

Ik ben nog een beetje zoekende op dit forum, dus mocht mijn vraag al een keer gesteld zijn dan mijn excuus..

 

De vraag die ik heb is als volgt:

Ik zie veel positieve berichten over Frans Straten. Ik ben nog in mijn oriëntatie fase, maar als het even mee zit zou ik eind dit jaar/begin volgend jaar een borstvergroting willen laten uitvoeren. Echter zie ik dat zijn praktijk 'Kliniek Heyendael' in Groesbeek zit. Dit is voor mij pak hem beet 2 uur rijden. 

Voor het beste resultaat heb ik dit uiteraard over, maar ik vroeg mij af of hij wellicht ook nog ergens anders in het land zijn werk beoefend. Niet persee voor de operatie zelf, maar wel voor de na controles. Om nou elke keer voor de na controles die kant op te moeten rijden...Als het moet dan moet het, maar ik hoor graag of hij dus nog ergens werkzaam is :-) 

 

Verder lees ik dat dr Nio ook een goede chirurg is. Wat is jullie gedachtegang over de beste chirurg ?

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik ben ook bij van straten geweest.en ook voor mij is t ver rijden. T scheelt t is na de ok een nacontrole in Groesbeek en bij 3 maanden dus tja dat is dan even zo. Het belangrijkste is als jij ergens op consult bent geweest moet je je prettig voelen bij de persoon dus zou gewoon een consult plannen. Succes met je zoektocht al het voorwerk is leuk :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hier ook bij dr straten en ook 1.5uur rijden van hier (als er geen files zijn) maar had t er voor over. maar ook Nio is een hele goede pc. vind je ook enorm veel over en die gaat ook wat groter dan straten heb ik gehoord :D  enkel is hij wat sneller met zen consults af te handelen dan straten maar zolang het resultaat maar goed is he.

 

succes met de zoektocht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MissM:

hier ook bij dr straten en ook 1.5uur rijden van hier (als er geen files zijn) maar had t er voor over. maar ook Nio is een hele goede pc. vind je ook enorm veel over en die gaat ook wat groter dan straten heb ik gehoord :D  enkel is hij wat sneller met zen consults af te handelen dan straten maar zolang het resultaat maar goed is he.

 

succes met de zoektocht 

Heb jij Nio ook overwogen? En zoja, hoezo dan uiteindelijk toch voor Frans Straten gegaan?

 

Ik heb 20 september een consult bij Frans. Wilde het daar bij laten, maar misschien ook handig om bij Nio een afspraak te maken. 

 

Ik zie dat jij ook kindjes hebt. Hoe heb je dat gedaan na je operatie? Ik heb een kleine meid van 3 en een baby die in januari ( maand van operatie indien mogelijk ) 9 maanden is. Waarschijnlijk moet ik het na 2 weken allemaal zelf weer doen, maar de vraag is nu nog hoe haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2017 om 20:24 zei jeda:

Hoi hoi,

ik ben ook bij van straten geweest.en ook voor mij is t ver rijden. T scheelt t is na de ok een nacontrole in Groesbeek en bij 3 maanden dus tja dat is dan even zo. Het belangrijkste is als jij ergens op consult bent geweest moet je je prettig voelen bij de persoon dus zou gewoon een consult plannen. Succes met je zoektocht al het voorwerk is leuk :) 

 

Inmiddels staat mijn consult gepland op 20 september! :-) 

 

Jij nog altijd tevreden met het werk van Frans Straten?? :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Mamavan2kids:

 

Inmiddels staat mijn consult gepland op 20 september! :-) 

 

Jij nog altijd tevreden met het werk van Frans Straten?? :-)

 

Spannend zeg!!! Jaaaaa super tevreden..wil niet meer zonder :P  lees ook bij heel veel dat ze bijv t maximale hebben gekozen. Ik denk nu wel is mmm wat zou mijn maximale zijn geweest want dat weet ik dus niet. Heb gekozen wat ik mooi vond staan. En ben stiekem nu wel nieuwsgierig wat de max had kunnen zijn. Niet dat ik ontevreden ben hoor absoluut niet vind ze nog steeds perfect zo. Maar tus meer dat ik nu wel is denk wat zou t zijn. 

 

Dus misschien als tip voor jou zodat je niet straks met dezelfde vraag als mij zit :) 

 

ga je nog naar meer toe? Ik ben alleen bij straten geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei jeda:

Spannend zeg!!! Jaaaaa super tevreden..wil niet meer zonder :P  lees ook bij heel veel dat ze bijv t maximale hebben gekozen. Ik denk nu wel is mmm wat zou mijn maximale zijn geweest want dat weet ik dus niet. Heb gekozen wat ik mooi vond staan. En ben stiekem nu wel nieuwsgierig wat de max had kunnen zijn. Niet dat ik ontevreden ben hoor absoluut niet vind ze nog steeds perfect zo. Maar tus meer dat ik nu wel is denk wat zou t zijn. 

 

Dus misschien als tip voor jou zodat je niet straks met dezelfde vraag als mij zit :) 

 

ga je nog naar meer toe? Ik ben alleen bij straten geweest. 

 

Dat lees ik ook vaker inderdaad. Dus als ik twijfel tussen 2 maten denk ik nu uit voorhand dat ik dan toch voor de grotere moet gaan. Ik wil dat het mooi bij mijn lijf past, wil niet dat het erop lijkt dat het als 2 ballonnen op geplakt is, maar een maatje meer mag het zeker wel zijn. Alleen ben ik niet zo groot ( 1,64 ), dus wacht wel even af wat hij adviseert. 

 

Tot nu toe alleen bij Straten een consult gepland staan, maar misschien dat ik bij Nio ook nog een consult in plan. Alleen zie ik vaker Frans Straten voorbij komen dan Nio dus daarom twijfel ik er nog aan. 

Nio is ook voor mij lekker dichtbij, maar voor het beste resultaat ga ik liever het land door :-p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Mamavan2kids:

 

Dat lees ik ook vaker inderdaad. Dus als ik twijfel tussen 2 maten denk ik nu uit voorhand dat ik dan toch voor de grotere moet gaan. Ik wil dat het mooi bij mijn lijf past, wil niet dat het erop lijkt dat het als 2 ballonnen op geplakt is, maar een maatje meer mag het zeker wel zijn. Alleen ben ik niet zo groot ( 1,64 ), dus wacht wel even af wat hij adviseert. 

 

Tot nu toe alleen bij Straten een consult gepland staan, maar misschien dat ik bij Nio ook nog een consult in plan. Alleen zie ik vaker Frans Straten voorbij komen dan Nio dus daarom twijfel ik er nog aan. 

Nio is ook voor mij lekker dichtbij, maar voor het beste resultaat ga ik liever het land door :-p 

Ik denk als ik zou twijfelen ik ook voor de grootste zou gaan hoor :) want t went heel snel. Maar doel meer erop dat ik niet gevraagd heb wat het maximale zou zijn.  

 

hij is sowieso wel van t natuurlijk mogelijke als ik alle verhalen zo lees.. ik wou ook geen extreem iets en dat is gelukt :) 

 

ja en de afstand ach t is maar een paar keer. Benieuwd hoe je t consult zult vinden en wat hij adviseert.. nog even afwachten dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei jeda:

Ik denk als ik zou twijfelen ik ook voor de grootste zou gaan hoor :) want t went heel snel. Maar doel meer erop dat ik niet gevraagd heb wat het maximale zou zijn.  

 

hij is sowieso wel van t natuurlijk mogelijke als ik alle verhalen zo lees.. ik wou ook geen extreem iets en dat is gelukt :) 

 

ja en de afstand ach t is maar een paar keer. Benieuwd hoe je t consult zult vinden en wat hij adviseert.. nog even afwachten dus. 

 

Aha op die manier!

 

Jaa ben ook benieuwd! Ik had van de week ook al kunnen gaan, maar aangezien ik de operatie pas in januari wil laten uitvoeren had ik zoiets van, dan maar even een maandje verder het consult plannen. 

 

Heb jij je foto's in een album staan? Mocht dat zo zijn mag ik ze dan inzien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Ik ben opzoek naar meiden die bij Nio én Frans Straten op consult zijn geweest en ben benieuwd voor wie en waarom jullie uiteindelijk gekozen hebben.

Ik heb mijn eerste consult op 20 september bij Straten gepland staan. Ik twijfel nog al snel dus wil alleen naar Nio als ik echt overtuigd ben. Anders ben ik bang dat het moeilijker wordt om te beslissen. 

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Mamavan2kids:

 

Aha op die manier!

 

Jaa ben ook benieuwd! Ik had van de week ook al kunnen gaan, maar aangezien ik de operatie pas in januari wil laten uitvoeren had ik zoiets van, dan maar even een maandje verder het consult plannen. 

 

Heb jij je foto's in een album staan? Mocht dat zo zijn mag ik ze dan inzien? 

Ja dan word t consult inderdaad niet zo vroeg.. als t in januari gedaan word is t straks nog een langezit :).. maar voor je t weet is t dan alweer zover, las dat je ook kindjes gebreid ja dan vliegen de dagen sowieso voorbij.  Ik ga je in ieder geval volgen en ben benieuwd wat eruit komt. 

 

Nee heb geen foto's in album. Vind t toch wat eng de foto's zo op t internet te zetten :wacko:.  Vind t super dat er zoveel zijn die t wel doen zodat je even een idee kunt krijgen :35: en heb daar ook echt respect voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei jeda:

Ja dan word t consult inderdaad niet zo vroeg.. als t in januari gedaan word is t straks nog een langezit :).. maar voor je t weet is t dan alweer zover, las dat je ook kindjes gebreid ja dan vliegen de dagen sowieso voorbij.  Ik ga je in ieder geval volgen en ben benieuwd wat eruit komt. 

 

Nee heb geen foto's in album. Vind t toch wat eng de foto's zo op t internet te zetten :wacko:.  Vind t super dat er zoveel zijn die t wel doen zodat je even een idee kunt krijgen :35: en heb daar ook echt respect voor. 

 

Jaa het is alsnog heel lang wachten, maar ik kon niet meer wachten haha!

En aangezien ik echt al een dag in mijn hoofd heb voor de operatie wil ik er zsm bij zijn.

Heb dus zelfs al onder voorbehoud een datum staan :huh:. Maar begin dus te twijfelen of ik ook niet even bij Dr. Nio langs moet gaan. 

Agh... ik heb een bepaalde grootte in gedachte, als Frans dat kan uitvoeren doe ik het bij hem. En anders heb ik nog genoeg tijd om bij Nio op consult te gaan. 

 

Ik heb inderdaad 2 kindjes.. Vind het nog spannend hoe ik het na die 2 weken ga doen met de jongste qua tillen. Ze is dan pas 9 maanden. 

 

Wat betreft die foto's snap ik dat heel goed hoor dat je het niet doet. Ik weet ook nog niet of ik dat aandurf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan idd altijd na Frans nog een bezoek inplannen voor nio als je advies en t gevoel niet juist is bij hem. Je hebt de tijd nog :) 

 

denk idd dat de eerste 2a 3 weken wel zo makkelijk kaals je hulp hebt. Maar ook ditzou ik gewoon even vragen bij de chirurg wat verstandigst is qua tillen van je jongste. Die van mij zijn al wat ouder dus konden zelf al veel en ik had de nodige hulp.. gewoon informeren bij de pc wat het beste is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.