Kymboob Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Hoi allemaal, Ik ben Kym, moeder van 2 geborstvoede kinderen, 30 jaar oud. Ik heb nooit veel gehad, en altijd al over een bv nagedacht, maar nu na het borstvoeden van mijn laatste kindje is het toch echt tijd om de stap eindelijk te zetten! Ik heb al een cunsult gehad afgelopen week met dr Kristoff Verdonck. Waarvoor ik meer dan 2uur gereden heb. Dat was het helemaal waard. Ik lees goede dingen over hem, en ik voelde me ook erg op mijn gemak! Ik heb een afspraak gemaakt voor de operatie over 2weken! Heel erg spannend! Helaas kan hij alleen geen foto's laten zien, omdat dat niet mag in België? Hij zei dat ik online foto's kon vinden, en vast wel op dit forum. Mijn vraag: wie is er geholpen door dr. Verdonck, en heeft hier foto's van? Ik ben erg benieuwd naar zijn werk. Groetjes Kym Link to comment Share on other sites More sharing options...
flege Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 11 minuten geleden zei Kymboob: Hoi allemaal, Ik ben Kym, moeder van 2 geborstvoede kinderen, 30 jaar oud. Ik heb nooit veel gehad, en altijd al over een bv nagedacht, maar nu na het borstvoeden van mijn laatste kindje is het toch echt tijd om de stap eindelijk te zetten! Ik heb al een cunsult gehad afgelopen week met dr Kristoff Verdonck. Waarvoor ik meer dan 2uur gereden heb. Dat was het helemaal waard. Ik lees goede dingen over hem, en ik voelde me ook erg op mijn gemak! Ik heb een afspraak gemaakt voor de operatie over 2weken! Heel erg spannend! Helaas kan hij alleen geen foto's laten zien, omdat dat niet mag in België? Hij zei dat ik online foto's kon vinden, en vast wel op dit forum. Mijn vraag: wie is er geholpen door dr. Verdonck, en heeft hier foto's van? Ik ben erg benieuwd naar zijn werk. Groetjes Kym Hi, Fijne man he die dr Verdocnk, ik wordt vrijdag door hem geholpen. ik kan je dus nog geen foto's laten zien, als je me in de gaten houden je wel mijn proces volgen. weet je hoeveel cc je gaat nemen en welke merk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kymboob Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 Hi flege, Ja super goed gevoel kreeg ik. Ik kies voor de motiva, full? 295cc wat een volle C gaat worden ik heb nu een hele kleine B En jij? Heel spannend bijna! Hoelang geleden had je de afspraak gemaakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flege Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 6 minuten geleden zei Kymboob: Hi flege, Ja super goed gevoel kreeg ik. Ik kies voor de motiva, full? 295cc wat een volle C gaat worden ik heb nu een hele kleine B En jij? Heel spannend bijna! Hoelang geleden had je de afspraak gemaakt? Hey, ik ga voor de sebbin 350cc en op uit te komen op een volle d. zelf heb ik een volle b lege c, dus ik ben benieuwd. ik ben 12 mei op consult geweest, en gelijk een datum afgesproken. en nu ben ik vrijdag aan de beurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kymboob Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 4 uur geleden zei flege: Hey, ik ga voor de sebbin 350cc en op uit te komen op een volle d. zelf heb ik een volle b lege c, dus ik ben benieuwd. ik ben 12 mei op consult geweest, en gelijk een datum afgesproken. en nu ben ik vrijdag aan de beurt Ik wens je heel veel succes! Ik ben erg benieuwd hoe het gaat en hoe je je zal voelen erna! Vanwaar heb jij toch voor de sebbin gekozen? Ik vind 't lastig als ze allemaal zo voor je liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 @Kymboob Hoi hoi, Ik zie dat je een operatie datum hebt, daarom heb ik gelijk eventjes de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere vragen, updates en dadelijk je verslag neerzetten. Nu lekker af gaan tellen x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 @flegezou ik foto's van je mogen bekijken ik moet 29sept twijfel tss SEBBIN 355 of 385 . welke maat heb je nu en wat had je ervoor? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.