Jump to content

Halfbloedje : 10 juli 2017 : Dr. ? : kliniek ?

Recommended Posts

Posted

Hallo ik ben karima uit Eindhoven. Ik weet niet hoe dit allemaal werkt. Maar ik doe mijn best. Ik heb afgelopen maandag motivia 440cc in mijn borsten laten zetten.en ik had daar eigelijk een paar vragen over. De pijn is al wat minder maar ik wilde weten of mijn borsten nog zachter gaan worden? En dat ze een beetje dalen naar beneden? Want ze staan nu recht vooruit en ze zijn super hard waardoor er een behoorlijke spanning opstaat, daardoor krijg ik meer last van mijn littekens. Kan iemand mij wat antwoorden kunnen geven aub. Mvg karima

Posted

Hoi Karima, 

Waar ben je geweest? Meestal legt de pc dat wel uit. Ik heb zelf nog een afspraak staan, maar ik lees en zie overal dat het de komende weken zachter gaat worden, en dat je je borsten moet masseren. Ook dat ze zeker nog gaan zakken. Het kan 6 maanden duren voor het eind resultaat zichtbaar is, maar ook een jaar. Ligt helemaal aan de persoon. Volgens mij mag je je litteken na een paar weken pas masseren met een litteken olie, maar de borsten meteen al, om ze soepel te maken. Wel zachtjes doen.

Succes! 

Posted

Heyhey,

ik lees hier in de reactie boven mij dat je je borsten moet masseren, maar dat moet je dus niet doen! Vroeger toen de prothesen nog glad waren wel maar ze zijn ruw dus is dat niet meer nodig. Je borsten gaan nog zachter worden en nog zakken, maar daar zullen wel enkele weken overheen gaan. Het word elke dag een beetje beter, ik ben vandaag 1 week po en merk elke dag verschil! 

Succes met je herstel.

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.