Jump to content

Kleding na de operatie

Guest Deprinsesopdeerwt

Recommended Posts

Guest Deprinsesopdeerwt

Dag meiden,

31 juli is het zo ver, dan worden eindelijk mijn borsten vergroot! :D

Nu vraag ik me alleen af wat ik die zes weken daarna aan kan trekken qua kleding. Aangezien je je ellebogen niet boven je hoofd mag doen en ik geen kleding heb waar je op een andere manier in kan komen, moet ik toch even op zoek naar wat oplossingen. Mijn man is al heel fanatiek al zijn vesten in de was aan het stoppen, zodat ik die in ieder geval na de operatie aan kan trekken, maar ja, om daar nou in over straat te gaan (voor de beeldvorming: mijn man is van het formaat boom en zijn vesten kan ik gebruiken als jurk ;) ) ... Zelf heb ik aan kleding die je niet over je hoofd aan hoeft te doen alleen een paar sportvesten die niet heel erg lekker zitten en een blouse die nu met maatje erwt al bijna niet dichtkan, laat staan met maatje meloen (en ik heb de pest aan blouses, dus dat ding kan na de operatie mooi gelijk de vuilnisbak in).

Dus, dames, wat droegen/dragen jullie na de operatie?

Xx

26 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Dag meiden,

31 juli is het zo ver, dan worden eindelijk mijn borsten vergroot! :D

Nu vraag ik me alleen af wat ik die zes weken daarna aan kan trekken qua kleding. Aangezien je je ellebogen niet boven je hoofd mag doen en ik geen kleding heb waar je op een andere manier in kan komen, moet ik toch even op zoek naar wat oplossingen. Mijn man is al heel fanatiek al zijn vesten in de was aan het stoppen, zodat ik die in ieder geval na de operatie aan kan trekken, maar ja, om daar nou in over straat te gaan (voor de beeldvorming: mijn man is van het formaat boom en zijn vesten kan ik gebruiken als jurk ;) ) ... Zelf heb ik aan kleding die je niet over je hoofd aan hoeft te doen alleen een paar sportvesten die niet heel erg lekker zitten en een blouse die nu met maatje erwt al bijna niet dichtkan, laat staan met maatje meloen (en ik heb de pest aan blouses, dus dat ding kan na de operatie mooi gelijk de vuilnisbak in).

Dus, dames, wat droegen/dragen jullie na de operatie?

Xx

Spijkerbroek ging wat lastig de eerste 2 weken. Maar ik had verlof dus droeg eigenlijk voornamelijk jogging broeken en als ik dan weg ging maakt mijn vriend de knoop dicht :P

Verder iets lossere shirtjes die je makkelijker over je hoofd kunt dragen. Of eventueel vestjes als het ietsje kouder is. Het is een beetje puzzelen maar het is wel te doen. Goed je hoofd naar voren en dan hoef je je armen niet zo hoog te doen ;) In het begin is het wel handig als je vriend je shirt over je schouders doet zodat je hem makkelijker uit kunt doen.

Guest Deprinsesopdeerwt
3 uur geleden zei Ellen125:

Spijkerbroek ging wat lastig de eerste 2 weken. Maar ik had verlof dus droeg eigenlijk voornamelijk jogging broeken en als ik dan weg ging maakt mijn vriend de knoop dicht :P

Verder iets lossere shirtjes die je makkelijker over je hoofd kunt dragen. Of eventueel vestjes als het ietsje kouder is. Het is een beetje puzzelen maar het is wel te doen. Goed je hoofd naar voren en dan hoef je je armen niet zo hoog te doen ;) In het begin is het wel handig als je vriend je shirt over je schouders doet zodat je hem makkelijker uit kunt doen.

Voor in huis heb ik nog wel ergens yogabroeken en een joggingbroek liggen (en anders jat ik er wel één van mijn man, goed strak aansnoeren en dan zakt dat ding vast niet af :P). Lossere shirtjes, daar heb ik er wel wat van. Zullen geen hele charmante outfits worden, maar ach, het is in mijn vakantie en ik was eigenlijk toch al van plan om niet zoveel verder dan de poortdeur te komen, lekker rustig niets doen ;)

Voor thuis heb ik wijde shirtjes gekocht bij de Action voor een paar euro, die ik een beetje open kon knippen zodat ik er van onder in kan stappen. Dit was vooral voor de eerste week. Nu draag ik altijd blousjes, die ik gewoon helemaal open kan knopen. Werkte beide erg goed voor mij :36:

Hoi meiden 

Ik kon gewoon weer alles aan na de operatie hoor .

Ik kon en mocht ook gewoon me armen gebruiken. Nergens last van gehad .

Moest ook oefeningen doen dag na de operatie .ik ben geopereerd door vito koeijers en weet niet hoe die man dat voor elkaar krijgt ,maar veel die door hem zijn behandeld genezen zo snel en pijnloos ..

9 uur geleden zei Pinnetje:

Hoi meiden 

Ik kon gewoon weer alles aan na de operatie hoor .

Ik kon en mocht ook gewoon me armen gebruiken. Nergens last van gehad .

Moest ook oefeningen doen dag na de operatie .ik ben geopereerd door vito koeijers en weet niet hoe die man dat voor elkaar krijgt ,maar veel die door hem zijn behandeld genezen zo snel en pijnloos ..

Wat voor oefeningen :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.