Guest Vrouw12 Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Beste vrouwen, Even voorstellen, ik ben moeder van 2 kindjes en na mijn laatste zwangerschap hield ik cup 75a over. ik ben 1.73 en 61 kg. Nu zou ik erg graag een borstvergroting willen laten doen voor een kleine/volle C cup (net wat bij mijn lichaam past) Welke kliniek is goed? Welke pc staat goed bekend? Ik heb nu een consult staan bij Diana Gabriels. jammer genoeg lees je hier ook slechte verhalen over. Ik ga me hier inlezen om zo uiteindelijk tot een keuze te komen. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Hoii welkom op het forum Diana Gabriels is niet aan te raden. Die consulenten hebben geen medische achtergrond en adviseren vaak maar wat. Je ziet dan daarna in een ander consult nog wel een chirurg maar de nazorg is ronduit slecht. Mits er geen problemen zijn is het vaak niet erg, maar het is de vraag of je dat moet willen. Mocht je een chirurg van haar op het oog hebben kun je altijd kijken of je deze rechtstreeks kunt benaderen. Kijk even bij de operatie verslagen en dan zie je al veel namen van chirurgen voorbij komen. Enkele die je hier veel voorbij ziet komen: Verdonck (Belgian Breast Clinic of Wellnesskliniek), Straten (Heyendael), Nio (parkkliniek Rotterdam of OLVG-west Amsterdam), Demeyere (Artemis), Plovier (Be-Clinic), etc. Je kunt ook altijd de zoekfunctie rechts op het forum gebruiken. Veel vrouwen stellen deze vraag namelijk Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.