Ga naar inhoud

kimz : 25 juli 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Ik voel gewoon weer die spanning toen ik dat telefoontje kreeg. Haha heeerlijk. Je gaat er zo gelukkig van worden echt waar. Ben zo blij voor je meis! Nog eventjes!

 

Vandaag was een goede dag. Ik heb iets minder medicijnen genomen en ben even naar buiten geweest met mijn vriend.  Het gaat steeds met de dag beter moet ik zeggen.  Ik kan ook eindelijk zelf weer naar de wc zonder dat mijn vriend me moet helpen met mijn broek Haha! Super fijn dus :D 

 

Gaat bij jou ook helemaal goedkomen xx

 

Haha ja volgens mij reageerde ik ook zo raar op het telefoontje, omdat ik zo zenuwachtig was en het meteen aan mn zus wilde vertellen :blush: Lief van je!!! Ben zelf ook zo benieuwd... Het gaat nu echt snel

 

Goed om te horen! Dan is het super goed gegaan toch! Ik hoop dat mijn herstel ook zo spoedig mag gaan, zodat je er lekker snel van kunt genieten :wub: Heerlijk dat je al een stukje hebt kunnen lopen buiten en dat je zelf je broek aan en uit kunt doen :D

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Jadie:

Fijn dat t al beter met je gaat meid! Elke dag word t een stukje makkelijker, ik was ook zo blij toen ik weer zelf naar de wc kon etc hahah. En buiten wandelen is idd ook heel fijn vanaf t moment dat ik dat kon heb ik t elke dag even gedaan. :lol: vandaag word het alleen wel iets te warm voor een wandeling ben ik bang.

 

xx

 

Elke dag even een stukje lopen voelt zo heerlijk. Ik woon echt om de hoek bij het winkelcentrum dus dan gaan we hier altijd een rondje doen. Ik ben vandaag voor het eerste zelf uit bed gekomen :43: Voet klemmen onder de verwarming en gaan haha. 

 

Ja het word 30 graden he :o Pff niet normaal warm. Ik ga vandaag met mijn vriendin en vriend even de deur uit om iets te doen. Ze hadden het al over het zwembad, maar dat gaat hem voor mij niet worden voorlopig.

 

Zo maar even vragen of mijn vriend me kan helpen mijn benen te scheren :4: dan kan ik tenminste een korte broek aan buiten :beach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Elke dag even een stukje lopen voelt zo heerlijk. Ik woon echt om de hoek bij het winkelcentrum dus dan gaan we hier altijd een rondje doen. Ik ben vandaag voor het eerste zelf uit bed gekomen :43: Voet klemmen onder de verwarming en gaan haha. 

 

Ja het word 30 graden he :o Pff niet normaal warm. Ik ga vandaag met mijn vriendin en vriend even de deur uit om iets te doen. Ze hadden het al over het zwembad, maar dat gaat hem voor mij niet worden voorlopig.

 

Zo maar even vragen of mijn vriend me kan helpen mijn benen te scheren :4: dan kan ik tenminste een korte broek aan buiten :beach:

Yeah fijn he als je zelf uit bed kan komen, weer wat meer onafhankelijk :lol:

haha nee zwemmen idd niet, maar uberhaubt iets met vrienden doen is wel heerlijk na al dat binnen zitten. 

 

Hahaha och benen scheren,  ik vond m'n oksels scheren wel zo'n ramp. Ik was daar zo'n 15/20 minuten mee bezig haha:154:

 

have fun today!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jadie:

Yeah fijn he als je zelf uit bed kan komen, weer wat meer onafhankelijk :lol:

haha nee zwemmen idd niet, maar uberhaubt iets met vrienden doen is wel heerlijk na al dat binnen zitten. 

 

Hahaha och benen scheren,  ik vond m'n oksels scheren wel zo'n ramp. Ik was daar zo'n 15/20 minuten mee bezig haha:154:

 

have fun today!

xx

 

 

Hhaha ja dat zal wel een klusje zijn geweest. Mijn oksels moeten er zometeen ook aan geloven. Zo weer lekker douchen :123: Mijn vriend zei al dat ik een amsterdamse bos eronder heb hangen ahahahah:154:Echt een overdrijver eerste klas! Gelukkig kan ik mijn armen nog niet goed omhoog krijgen anders zou het helemaal erg zijn. 

 

Ben vandaag met een vriendin even gaan lunchen en wat winkeltjes in geweest hier om de hoek. Was wel even lekker de deur weer uit. Hoe was jouw dagje?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

 

Hhaha ja dat zal wel een klusje zijn geweest. Mijn oksels moeten er zometeen ook aan geloven. Zo weer lekker douchen :123: Mijn vriend zei al dat ik een amsterdamse bos eronder heb hangen ahahahah:154:Echt een overdrijver eerste klas! Gelukkig kan ik mijn armen nog niet goed omhoog krijgen anders zou het helemaal erg zijn. 

 

Ben vandaag met een vriendin even gaan lunchen en wat winkeltjes in geweest hier om de hoek. Was wel even lekker de deur weer uit. Hoe was jouw dagje?

 

 

 

 

Hahahaha mannen:154: ja het heeft bij mij ook echt wel even geduurd voor ik t "amsterdamse bos" weg kon halen, en ook niet perfect hoor, mezelf lekker lopen snijden dus dat gaat dan zo lekker prikken. :43:Maar goed je ziet er niks van. En t scheelt idd dat we onze armen niet omhoog kunnen gooien!

 

Ooo gezellig!:lol:

 Ik heb sinds gister echt enorm last van m'n linker schouder als ik loop, zal wel een verkeerde houding hebben:blink: dus de eindjes lopen sla ik maar even over.

 vandaag moest ik 2,5 uur rijden naar Barendrecht voor een controle ( waar ik 18.00 moest zijn, rottijd!) en ik ben er uiteindelijk nog geen 10 minuten geweest en toen kon ik weer naar huis, weer 2,5 uur haha. Maar goed ze heeft de pleisters van mn hechtingen af gehaald en het zag er verder allemaal goed uit. Nu lekker neerploffen op bed!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2017 om 19:09 zei Sann78:

Hai Jadie

Mag ik ook even kijken ?

ik krijg ook 500 cc dus ik zoek me suf naar " resultaten "...

groetjes Sann 

 

Hoi jadie Mag ik ook mee kijken ik krijg dus ook al 500 cc en ben ongeveer 172, ik begin hem te knijpen of het voor mij niet te groot word ( of het zijn gewoon de zenuwen ) groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Fickta:

 

Hoi jadie Mag ik ook mee kijken ik krijg dus ook al 500 cc en ben ongeveer 172, ik begin hem te knijpen of het voor mij niet te groot word ( of het zijn gewoon de zenuwen ) groetjes 

Ik heb je toegevoegd hoor :)

wanneer word je geopereerd? En hoe zwaar ben je? Denk dat t wel mee gaat vallen hoor met de grootte!

Ik heb net even op je profiel gekeken maar de enige manier waarop jij mijn fotos nu kan zien is als je een voorsteltopic aanmaakt. Is een regel van het forum :) volgens mij had je dat nog niet, je kan je daar in voorstellen, vertellen wanneer je geopereerd word, door wie, aantal cc's etc etc.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jadie:

Ik heb je toegevoegd hoor :)

wanneer word je geopereerd? En hoe zwaar ben je? Denk dat t wel mee gaat vallen hoor met de grootte!

Ik heb net even op je profiel gekeken maar de enige manier waarop jij mijn fotos nu kan zien is als je een voorsteltopic aanmaakt. Is een regel van het forum :) volgens mij had je dat nog niet, je kan je daar in voorstellen, vertellen wanneer je geopereerd word, door wie, aantal cc's etc etc.

 

x

Dank je wel! ja ik snap er nog niet heel erg veel van hier haha! als het goed is heb ik me nu voor gesteld :D

 

ik word 14-11-17 geopereerd, ik ben 63 kg en mijn vetpercentage is ongeveer 14% 

 

ik hoop dat ik het goed heb gedaan met het voorsteltopic!

 

super mooi zijn jou borsten trouwens geworden! :)

 

dank je wel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Fickta:

Dank je wel! ja ik snap er nog niet heel erg veel van hier haha! als het goed is heb ik me nu voor gesteld :D

 

ik word 14-11-17 geopereerd, ik ben 63 kg en mijn vetpercentage is ongeveer 14% 

 

ik hoop dat ik het goed heb gedaan met het voorsteltopic!

 

super mooi zijn jou borsten trouwens geworden! :)

 

dank je wel!

xx

Ik lees dit berichtje nu pas haha! Foto's is gelukt dus :) 

 

dankjewel! Ben er ook al suuuper blij mee:wub:

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn nagels eraf laten halen... Ziet er niet uit twee van die stompjes :P Maar het is voor het goede doel :43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei x-roxiie-x:

@kimz Jaaaa nog een paar daagjes!!

 

Och ik zie het amper haha scheelt dat je eigen nagels niet zoveel kleur verschil hebben. En voor een goed doel inderdaad. Al nerveus meid? :D

Hihi klopt!!! Nog 3 :63:

Ik heb expres een natuurlijk kleurtje gekozen zodat ze niet opvallen, maar ze zijn wel mega kort!! Maar dat maakt niet uit :)

 

ik ben suuuper nerveus! Echt niet normaal... maar ik heb wel meer zin erin dan zenuwen, dus dat komt wel goed! Maar het blijft altijd spannend natuurlijk, eerste keer narcose en dat soort dingen.. ben ook super benieuwd hoe de pijn daarna is en natuurlijk hoe het gaat worden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei kimz:

Hihi klopt!!! Nog 3 :63:

Ik heb expres een natuurlijk kleurtje gekozen zodat ze niet opvallen, maar ze zijn wel mega kort!! Maar dat maakt niet uit :)

 

ik ben suuuper nerveus! Echt niet normaal... maar ik heb wel meer zin erin dan zenuwen, dus dat komt wel goed! Maar het blijft altijd spannend natuurlijk, eerste keer narcose en dat soort dingen.. ben ook super benieuwd hoe de pijn daarna is en natuurlijk hoe het gaat worden :wub:

Ja gek gezicht voor jezelf inderdaad als je altijd nagels gewend bent haha. Zijn je eigen nagels gevoelig of valt dat mee? Ik heb ze al geen jaren meer eraf gehad haha. 

Ja komt nu echt dichtbij voor je! Spannend inderdaad, maar zo leuk joh! Kan ook echt niet wachten dat het 8 augustus is. Nog maar twee nachtjes slapen voor jou!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei kimz:

Vandaag mijn nagels eraf laten halen... Ziet er niet uit twee van die stompjes :P Maar het is voor het goede doel :43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Valt bijna niet eens op joh, heel mooi kleurtje. Spannend het komt nu echt dichtbij he!:63:  nog 2 nachtjes slapen en dan heb je je prachtige booobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MM89:

Ja gek gezicht voor jezelf inderdaad als je altijd nagels gewend bent haha. Zijn je eigen nagels gevoelig of valt dat mee? Ik heb ze al geen jaren meer eraf gehad haha. 

Ja komt nu echt dichtbij voor je! Spannend inderdaad, maar zo leuk joh! Kan ook echt niet wachten dat het 8 augustus is. Nog maar twee nachtjes slapen voor jou!:D

Ja ook met typen op de computer voelt al super raar :P Ik heb zelf ook al ongeveer 5 jaar nepnagels gehad, maar het valt mee hoe gevoelig ze zijn! Ik heb ze wel meteen heel kort laten maken anders breken ze wel heel snel af denk ik..

Ja jeetje het komt al heel erg dichtbij... Ik zag laatst dat ik op dit forum was geregistreerd op 1 augustus 2016, dus ik ben er alweer bijna een heel jaar echt actief mee bezig, laat staan hoe lang ik het dus al wil :wub: Nu is het dan gewoon bijna zover... super snel gegaan!! Voor jou zal het nu ook wel heel erg snel gaan! Spannend :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jadie:

Valt bijna niet eens op joh, heel mooi kleurtje. Spannend het komt nu echt dichtbij he!:63:  nog 2 nachtjes slapen en dan heb je je prachtige booobies!!

Neee klopt het valt niet heel erg op he? Daardoor expres geen rood of zo'n soort kleur genomen dit keer :P 

Ik krijg helemaal kriebels in mn buik van de gedachte dat het nog maar 2 nachtjes is!!! Hopen dat ze net zo mooi worden als die van jou :wub: Hoe gaat het met je en je herstel? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei kimz:

Neee klopt het valt niet heel erg op he? Daardoor expres geen rood of zo'n soort kleur genomen dit keer :P 

Ik krijg helemaal kriebels in mn buik van de gedachte dat het nog maar 2 nachtjes is!!! Hopen dat ze net zo mooi worden als die van jou :wub: Hoe gaat het met je en je herstel? X

Haha slim idd! :lol:

 

Hahah zoo herkenbaar, had ik ook joh was zo zenuwachtig ineens de laatste paar dagen maar had er ook zoveel zin in, dat is t moment waar je zolang na toe geleefd hebt. En achteraf heb je zoiets van wow wat is het eigenlijk snel gegaan! Ik ben nu 17 dagen po en de tijd is zo snel gegaan, t gaat steeds beter, wel heb ik ontzettend last van mn nek/schouders/rug, heb toch een verkeerde houding gehad de heletijd denk ik haha, over een paar dagen zie ik m'n vriend weer, mag die me mooi gaan masseren ;) maar verder gaat t goed! 

 

Aaahw lief van je meis:blush: zal volgende week weer ff wat nieuwe fototjes maken! Ben ook super benieuwd hoe ze bij jou gaan worden, ik verwacht niet anders dan heel mooi:33: 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jadie:

Haha slim idd! :lol:

 

Hahah zoo herkenbaar, had ik ook joh was zo zenuwachtig ineens de laatste paar dagen maar had er ook zoveel zin in, dat is t moment waar je zolang na toe geleefd hebt. En achteraf heb je zoiets van wow wat is het eigenlijk snel gegaan! Ik ben nu 17 dagen po en de tijd is zo snel gegaan, t gaat steeds beter, wel heb ik ontzettend last van mn nek/schouders/rug, heb toch een verkeerde houding gehad de heletijd denk ik haha, over een paar dagen zie ik m'n vriend weer, mag die me mooi gaan masseren ;) maar verder gaat t goed! 

 

Aaahw lief van je meis:blush: zal volgende week weer ff wat nieuwe fototjes maken! Ben ook super benieuwd hoe ze bij jou gaan worden, ik verwacht niet anders dan heel mooi:33: 

 

x

Vervelend dat je zo'n last hebt van je rug en schouders.. Misschien helpt een warme kruik of anders een soort gel voor je spieren? Ik zag dat laatst bij De Tuinen liggen! Masseren helpt natuurlijk het beste :) 

Ja ik ben weer heel benieuwd naar je foto's!! 

Thanksss ik hoop het ook :57: XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Female:

Hi dames heb ff een vraagje,moet je gelijk betalen bij park

Hi :) 

ik moest twee weken van te voren 30% betalen, dus dat was 1200 en moet op de operatiedag de rest betalen (2800€). Die 30% 2 weken van te voren is omdat ze dan de silliconen gaan bestellen

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei kimz:

Vervelend dat je zo'n last hebt van je rug en schouders.. Misschien helpt een warme kruik of anders een soort gel voor je spieren? Ik zag dat laatst bij De Tuinen liggen! Masseren helpt natuurlijk het beste :) 

Ja ik ben weer heel benieuwd naar je foto's!! 

Thanksss ik hoop het ook :57: XX

Goeie tip! Ik zal eens kijken bij de tuinen :) 

nog 1 nachtje slapen!!:43:

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jadie:

Goeie tip! Ik zal eens kijken bij de tuinen :) 

nog 1 nachtje slapen!!:43:

 

x

Ja nog maar 1.... Morgen om deze tijd heb ik ze :57:

Ik krijg echt geen hap door mn keel en omdat ik morgen pas om 15.00u aan de beurt ben, zal ik vast wel trek hebben daarna :blink: hahaha

 

pfff ik hou het niet meer :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei kimz:

Ja nog maar 1.... Morgen om deze tijd heb ik ze :57:

Ik krijg echt geen hap door mn keel en omdat ik morgen pas om 15.00u aan de beurt ben, zal ik vast wel trek hebben daarna :blink: hahaha

 

pfff ik hou het niet meer :79:

Ja spannend joh! Ik zou precies hetzelfde hebben. Morgenochtend zal nog wel even spannend zijn, maar voor je het weet word je wakker met prachtige boobies:wub: heel veel succes morgen!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.