Ga naar inhoud

kimz : 25 juli 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Op 23-9-2017 om 22:58 zei kimz:

Hi allemaal,

 

Het is weer even een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. 

Ik ben inmiddels bijna 9 weken PO en ik ben nogsteeds zo verliefd op mijn Nio boobies!! 

Zelf was ik voor de operatie heel erg bang voor het "balle -effect" en ook na de operatie raakte ik af en toe een beetje in paniek... blijft het zo hoog zitten? Blijft het zo rond? Wordt het nog groter? Dit waren allemaal vragen die door mijn hoofd spookte, maar daar is maar een goed antwoord op: GEDULD. 

Het woord die je waarschijnlijk al van velen hebt gehoord en waar je precies NIKS aan hebt. Maar echt, heb geduld. 

Zoals ik al zei, ben ik nu 9 weken PO en het is bizar om te zien hoe natuurlijk mijn borsten zijn gaan hangen vergeleken met de eerste paar weken. Voor alle dames die dezelfde vragen hebben/hadden als

dat ik had, heb ik een collage gemaakt waarin je het verschil over de weken kunt zien. Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn borsten zich verder gaan ontwikkelen!!

Ik hoop dat ik jullie hier wat aan hebben en als iemand vragen heeft, hoor ik het graag :) 

 

Liefs, K

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Echt SU-PER mooi! Goed om te horen dat je er zo blij mee bent! Ben met die van mij ook nog steeds zo blij, elke keer voor de spiegel even m'n truitje omhoog om te kijken haha. Het went wel heel snel zo als iedereen zegt, de eerste twee weken vond ik ze nog wel erg groot, maar nu gewoon normaal. Heb jij al veel bh's gekocht? Ik ben er nog een beetje huiverig mee omdat je borsten nog kunnen veranderen. Ben 5 weken PO nog bij Nio geweest en mocht vanaf toen weer gewone bh's gaan dragen en heb toen 3 wat goedkopere bh's gekocht. Ik heb het gevoel dat m'n borsten sindsdien (ben nu 7 weken PO) behalve zachter, qua vorm niet echt veel meer veranderd zijn. Maar het zou natuurlijk nog wel wat kunnen veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste Reactie

WoW Kimz ik vind ze geweldig. Ben nu ook weer meer op het forum om te kijken omdat ik over 82 dagen ongeveer aan beurt ben. Daardoor ging ik weer twijfelen haha maar nu ik jouw foto’s zie van nu echt heel mooi! Jij had toch ook hp? Niet de uhp. Heel veel plezier x x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Ik ben in 2014 door dr Nio geopereerd. Toen heb ik dual plane 500cc eurosilicone gekregen (1.68 lang en 54 kilo) en bij mij kwam het uit op een 70G :) maar moet zeggen.. het waren niet zulke kanonnen als natuurlijke G cups zouden zijn. 

 

onlangs (13 oktober) ben ik weer door Nio geopereerd en ben ik voor dual plane 900 cc Mentor watergevulde protheses gegaan. (Om verschillende redenen) Zooooooo tevreden!! I :wub: Nio en ik laat niemand anders aan mijn lijf sleutelen.. haha 

 

de 900 cc staat me op de een of andere manier natuurlijker, ook al ben ik petite. De 500cc gingen er bij mij na die 3 jaar toch als ‘ballen’ uitzien zonder bh. 

 

(Of ik raakte gewoon gewend/verwend) who knows. :P

 

kimz je boobs zijn heeeeel mooi geworden! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.