Ga naar inhoud

Prothese wissel naar 4 maanden


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Ik ben 12 maart 2017 geopereerd aan een borstvergroting. 375cc mentor protheses zijn erin gegaan. Nu heb ik na 4 maanden al extreem veel last van rimpelvorming en pijnscheuten in beide borsten. Ik ben terug naar de kliniek geweest en er werd verteld dat er verkeerde protheses ingezet zijn. Morgenavond moet ik terug naar de kliniek waar ik ben geopereerd om te kijken wat de vervolg stappen zijn om mijn probleem te verhelpen. Uiteraard is mijn vertrouwen weg, dus ik wil mijn prothese wissel uitlaten voeren in een andere kliniek. Ik heb al een afspraak gemaakt bij Wellness kliniek bij dr Verdonck. Iemand ervaringen bij hem?

 

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei KelD:

Hoi hoi,

 

Ik ben 12 maart 2017 geopereerd aan een borstvergroting. 375cc mentor protheses zijn erin gegaan. Nu heb ik na 4 maanden al extreem veel last van rimpelvorming en pijnscheuten in beide borsten. Ik ben terug naar de kliniek geweest en er werd verteld dat er verkeerde protheses ingezet zijn. Morgenavond moet ik terug naar de kliniek waar ik ben geopereerd om te kijken wat de vervolg stappen zijn om mijn probleem te verhelpen. Uiteraard is mijn vertrouwen weg, dus ik wil mijn prothese wissel uitlaten voeren in een andere kliniek. Ik heb al een afspraak gemaakt bij Wellness kliniek bij dr Verdonck. Iemand ervaringen bij hem?

 

xxxxxxx

 Ben wel benieuwd waar je geweest bent? En mentor is toch een goed merk? Heb ik zelf ook. 

Wat is er mis met de jouwne dan?

 

krijg je het niet vergoed dan? Is toch fout van de kliniek? Neem aan dat ze de operatie gratis doen. 

Andere kliniek moet je toch gewoon weer betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Kim15:

Ben wel benieuwd waar je geweest bent? En mentor is toch een goed merk? Heb ik zelf ook. 

Wat is er mis met de jouwne dan?

 

krijg je het niet vergoed dan? Is toch fout van de kliniek? Neem aan dat ze de operatie gratis doen. 

Andere kliniek moet je toch gewoon weer betalen?

Ik ben door dr Peters geopereerd bij Diana Gabriels. Mijn vertrouwen is een beetje weg. De verzekering vergoed 70% aangezien het medische klachten zijn die ik heb. Op mijn zij liggen kan ik niet. Wanneer ik rustig zit, lig of sta voel ik alsnog pijnscheuten door beide borsten heen. Steken en soms zelfs ondragelijke pijn. Dr Verdonck staat ontzettend goed aangeschreven en ik heb van dichtbij hele goede verhalen gehoord over hem. Dat is de reden waarom ik naar dr Verdonck ga. 16 augustus heb ik een afspraak staan bij hem voor een prothesewissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei KelD:

Ik ben door dr Peters geopereerd bij Diana Gabriels. Mijn vertrouwen is een beetje weg. De verzekering vergoed 70% aangezien het medische klachten zijn die ik heb. Op mijn zij liggen kan ik niet. Wanneer ik rustig zit, lig of sta voel ik alsnog pijnscheuten door beide borsten heen. Steken en soms zelfs ondragelijke pijn. Dr Verdonck staat ontzettend goed aangeschreven en ik heb van dichtbij hele goede verhalen gehoord over hem. Dat is de reden waarom ik naar dr Verdonck ga. 16 augustus heb ik een afspraak staan bij hem voor een prothesewissel.

Oke top! 

Nou hopen dat alles goed komt. 

En dat je ook eindelijk kan genieten van je boobs. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KelD ik ben ook bij Diana gabriels geweest en heb exact dezelfde klachten!

ik krijg 20 juli mijn wissel....via een andere pc en kliniek en de oude protheses laten verwijderen word vergoed door de verzekering, moet alleen de nieuwe protheses betalen!

wat een ellende die vrouw Pff.

ik hoop voor jou dat je dit snel op kan lossen...ik zou al zo blij zijn als ik van de pijn af ben ...had al dezelfde klachten vanaf 2/3 maand po en geloof me het word alleen maar erger dus zorg dat je sneller bent als ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo heb je verkeerde prostheses gekregen? je hebt toch Mentor laten plaatsen? die wordt zover ik weet door veel artsen geplaatst.. @best_boobie  kun jij je licht hier eens over laten schijnen?

 

Buiten de overmatige rimpelvorming, de pijnscheuten snap ik dat dit vervelend is, maar houdt je wel in je achterhoofd dat het pas 4 maanden geleden is geweest dat je een operatie hebt ondergaan? ze zeggen dat het tot een jaar kan duren tot je pijnvrij bent, omdat het inwendige wonden zijn die onanfhankelijk van elkaar helen..

uiteraard als je dit wilt laten verhelpen ben je daar vrij in, maar meestal is het advies geduld hebben, geef het de tijd..

 

ik kan uiteraard niet inschatten wat de pijn is, dus ik hoop dat je snel van je klachten af bent. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎7‎-‎2017 om 20:56 zei KelD:

Hoi hoi,

 

Ik ben 12 maart 2017 geopereerd aan een borstvergroting. 375cc mentor protheses zijn erin gegaan. Nu heb ik na 4 maanden al extreem veel last van rimpelvorming en pijnscheuten in beide borsten. Ik ben terug naar de kliniek geweest en er werd verteld dat er verkeerde protheses ingezet zijn. Morgenavond moet ik terug naar de kliniek waar ik ben geopereerd om te kijken wat de vervolg stappen zijn om mijn probleem te verhelpen. Uiteraard is mijn vertrouwen weg, dus ik wil mijn prothese wissel uitlaten voeren in een andere kliniek. Ik heb al een afspraak gemaakt bij Wellness kliniek bij dr Verdonck. Iemand ervaringen bij hem?

 

xxxxxxx

Ik zou, als ik jou was, als je naar Verdonck wilt, een afspraak maken in zijn eigen kliniek (Belgian Breast Clinic)
Daar werkt hij namelijk ook met Motiva prothesen (hebben ze in de Wellnesskliniek niet, daar werken ze alleen met Monobloc en dikke kans dat je daar hetzelfde probleem mee krijgt, als je het ook bij de Mentor cohesive I hebt) en de Motiva staat erom bekend zeeeeeeeeeeer weinig kans te geven op rimpelvorming. 
Dus als ik je die tip mag geven: annuleer je afspraak bij Wellnesskliniek en ga naar Belgian Breast Clinic en kies voor Motiva!!

Met 'verkeerde' prothesen, zul jij waarschijnlijk bedoelen dat je cohesive I heb gekregen en doordat jouw huid of spier te dun is, krijg je hier dus de rimpelvorming mee.. Echter.. Ik ga er vanuit dat Mentor cohesive II ook niet de oplossing is, ook al is de gel iets vaster.. 

Hoop dat je hier iets aan hebt!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Sorry dames, ik heb het de afgelopen week heel druk gehad met bezoeken aan de kliniek waar ik eerder ben geopereerd, ziekenhuisbezoekjes, telefonisch contact met de verzekering etc. Ik ben in de kliniek waar ik eerder ben geopereerd niks wijzer geworden. De uitslag van de echo van het ziekenhuis moet nog binnen komen. Ik twijfel of ik alles nog een keer wil gaan doen, of dat ik wacht tot het erger is of misschien vanzelf wel verdwijnt. Jullie tips neem ik uiteraard mee in mijn uiteindelijke conclusie! Dankjulliewel en ik houd jullie op de hoogte! Xxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.