Ga naar inhoud

Twijfel over het aantal cc's


Aanbevolen berichten

@Meisie10 Hoi! Je BMI te laag? Ik ben 1.78cm en weeg 58. Mijn BMI is altijd te laag en daar kan ik niets aan doen, al eet ik 10x per dag :rolleyes:. Mag jij daarom niet geopereerd worden? Waarom is dat?

 

Ik heb trouwens 385cc gekregen, ben natuurlijk wel langer, maar dan kun je zien hoe dit staat. Ben vandaag 10 dagen PO.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Meisie10:

Dankjewel.  Ik heb uiteindelijk voor Deze maat gekozen alleen is de operatie niet doorgegaan omdat ik een te laag BMI had.  Nu heb ik gezegd dat ik zelf weer contact opneem als ik zo ver ben want anders komt er zo'n druk op me te staan. 

Hoi ,

 

Vind het raar dat ze bmi berekenen.

Ben zelf 1.70 en weeg 51 a 52 kilo en had 70a  , weeg de laatste 8jaar nog steeds hetzelfde. Ik kan veel eten, maar kom amper bij. En ben perfect gezond.

Vind bmi soms overroepen want geeft vertekend beeld.

Ben wel geopereerd door verdonck en heb 300 corsé laten plaatsten.

 

Veel succes nog ! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Meisie10:

Dankjewel.  Ik heb uiteindelijk voor Deze maat gekozen alleen is de operatie niet doorgegaan omdat ik een te laag BMI had.  Nu heb ik gezegd dat ik zelf weer contact opneem als ik zo ver ben want anders komt er zo'n druk op me te staan. 

Hmm vreemd dat je dan niet geopeerd mag worden, dat zagen ze bij je consult toch ook al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2017 om 20:53 zei Ellen125:

Hey,

 

Ik heb ook Motiva 275cc.

Ben wel iets zwaarder dan jou, ik zal je wel toevoegen aan mijn foto's.

Ik had een 70A (omvang 68cm) en nu een 70E bij de hunkemoller (ben nu 5,5week po)

@Ellen125 is het mogelijk me toe te voegen? ik twijfel over het volume 250 of toch nog iets meer. Ik ben 1m60 en 50 kg. heb nu een 65AA... Bij het passen leek het gigantisch maar natuurlijk ben ik nu niets meer gewoon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet doen waar jij je goed in voelt en gelukkig van wordt. Ik heb 295 cc (en 310 ivm borstverschil) gekregen, kijk maar in mijn album hoe dat geworden is. Ik ben zelf 167 en 55 kg. Zit nu in mijn compressie BH op een C75. Ga over 2 weken een keer mijn borsten opmeten en BH's passen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei ankedt:

@Ellen125 is het mogelijk me toe te voegen? ik twijfel over het volume 250 of toch nog iets meer. Ik ben 1m60 en 50 kg. heb nu een 65AA... Bij het passen leek het gigantisch maar natuurlijk ben ik nu niets meer gewoon...

Ik zal je zo toevoegen. 

Bij passen vond ik het ook heel groot lijken maar kan ook door het hemdje komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2017 om 07:33 zei Chrissiekrassie:

@Meisie10 wat vervelend voor je meis! Mag ik vragen wanneer ze dat hebben berekent? 

Ze hebben dat via de mail doorgeven dat ik een minimale BMI van 18 moest hebben.  Met de vraag of dit ging lukken anders moest de operatie geannuleerd worden.  Ik had hun gemaild met de vraag over hoeveel je BMI moest zijn omdat ik het van een meisje op Facebook had gehoord dat haar consult was afgebroken vanwege haar gewicht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meisie10

Volgens mij is het flauwekul wat ze jouw leveren bij Faceland hier een voorbeeld http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/heb-ik-een-gezond-gewicht.aspx je bent te licht maar je BMI is 18.5

Je leest hier ook wel een paar negatieve ervaringen over Faceland  dat afspraken niet na zijn gekomen of worden verzet.

Mijn advies zou zijn ga bij een andere PC op consult.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2017 om 02:07 zei Ank:

@Meisie10

Volgens mij is het flauwekul wat ze jouw leveren bij Faceland hier een voorbeeld http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/heb-ik-een-gezond-gewicht.aspx je bent te licht maar je BMI is 18.5

Je leest hier ook wel een paar negatieve ervaringen over Faceland  dat afspraken niet na zijn gekomen of worden verzet.

Mijn advies zou zijn ga bij een andere PC op consult.

xx Ank

is geen flauwekul ik ben ook geweigerd omdat mijn BMI te laag was bij bauland door dr fresow. teveel risico's en niet kunnen ingrijpen mocht er iets zijn nu laat ik het in het ziekenhuis doen. wel met goedkeuring van de verzekering 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.