Ga naar inhoud

Twijfel over het aantal cc's


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen! 

In september ga ik een borstvergroting doen maar nu twijfel ik weer over het aantal cc's. 

Ik had besloten om 275 cc te nemen ( dit was ook het maximale wat ik kon krijgen i.v.m. mijn postuur.  Ik weeg 52 kg en ben 1,68.  Mijn cupmaat is a en mijn omtrek ongeveer 65 cm.  Hieronder heb ik 2 foto's geplaatst van de passessie en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.  Zelf ben ik bang dat het erg groot uitvalt maar ik wil ook weer niet spijt krijgen dat het te klein is. Met 275 cc van Motiva full zou ik volgens Dr.Fresow uitkomen op een c/d. 

Wat denken jullie?  Is dit niet meer in verhouding met mijn lichaam en zal ik toch voor wat kleiners moeten kiezen?  Of zal het juist mooi uitvallen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er super uit!! En je moet doen waar jij je goed bij voelt! De meeste meiden zouden achteraf groter willen... ik had ook best nog die 20cc extra kunnen doen, maar ik ben tevreden met wat ik nu heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor ik vind het mooi!

past mooi bij je lichaam en weet dat de passessie altijd anders oogt als het echte werk en als je ze achter de spier (dual plane ) laat plaatsen word de bovenkant ook nog iets afgeplat dus gaat heel natuurlijk ogen!...,en bij veel twijfel nog eens overleggen of passen (je kan ook altijd vragen of hij iets kleiner bij wil bestellen zodat je op de grote dag nog even kan vergelijken ;) succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik heb ook Motiva 275cc.

Ben wel iets zwaarder dan jou, ik zal je wel toevoegen aan mijn foto's.

Ik had een 70A (omvang 68cm) en nu een 70E bij de hunkemoller (ben nu 5,5week po)

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Mamavantwee:

Nee hoor ik vind het mooi!

past mooi bij je lichaam en weet dat de passessie altijd anders oogt als het echte werk en als je ze achter de spier (dual plane ) laat plaatsen word de bovenkant ook nog iets afgeplat dus gaat heel natuurlijk ogen!...,en bij veel twijfel nog eens overleggen of passen (je kan ook altijd vragen of hij iets kleiner bij wil bestellen zodat je op de grote dag nog even kan vergelijken ;) succes meid

Dankjewel.  Ik vond sowieso een maatje kleiner te klein ook omdat mijn borstbeen best naar voren staat.  Hoop dat dat straks wat minder opvalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Ellen125:

Hey,

 

Ik heb ook Motiva 275cc.

Ben wel iets zwaarder dan jou, ik zal je wel toevoegen aan mijn foto's.

Ik had een 70A (omvang 68cm) en nu een 70E bij de hunkemoller (ben nu 5,5week po)

Bedankt voor je je bericht en het toevoegen!  die van jou zijn ook mooi geworden!  Ik vind ze alleen niet als een e tonen,  e klinkt zo groot!  Wat vind je er zelf van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het prachtig staan en zeker niet te groot :) Ik heb zelf 295cc met ook de angst dat het te groot zou worden. Uiteindelijk is alles groot vergeleken met de 75A waar ik begon maar ik ben heel blij dat ik voor deze maat ben gegaan ipv 265cc. Succes met je keuze xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Meisie10:

Bedankt voor je je bericht en het toevoegen!  die van jou zijn ook mooi geworden!  Ik vind ze alleen niet als een e tonen,  e klinkt zo groot!  Wat vind je er zelf van? 

 

Zien er ook niet uit als een E hoor. Ik vind ze mooi maar ze hadden nog wel iets groter gemogen. Tijdens het passen dacht ik daar alleen anders over :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Ellen125:

 

Zien er ook niet uit als een E hoor. Ik vind ze mooi maar ze hadden nog wel iets groter gemogen. Tijdens het passen dacht ik daar alleen anders over :P 

Ja ik vind het zo moeilijk in te schatten!  Maar je hebt nu geen spijt toch of wel dat je niet groter gekozen hebt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Meisie10 ik vind het heel mooi bij je passen! En echt helemaal niet te groot! Ik weeg rond de 50 kg en ben 164 cm had 65b en heb 345cc dual plane gekregen en ben uitgekomen op 65f/70e, maar het lijkt echt niet zo groot als het klinkt hoor! Ik wilde ook wat bij mijn lichaam paste en dat is het nu. En geloof me ik was ook zo bang dat het te groot zou zijn! Nachtmerries gehad zelfs. Maar je gaat ook heel snel aan je borsten wennen dus ben blij dat ik toch door heb gezet en niet voor kleiner ben gegaan ;) als je wil kan ik je toevoegen aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Meisie10:

Ja ik vind het zo moeilijk in te schatten!  Maar je hebt nu geen spijt toch of wel dat je niet groter gekozen hebt? 

Hey, nee echt spijt kun je het niet noemen want ik kon maar max 295 bij verdonck en die 20cc ga je eigenlijk nieteens zien. dat is 0,1 projectie en 0,25 in de breedte meer. Is gewoon het idee dat 295 beter klinkt voor mij persoonlijk dan 275. Zit in mijn hoofd want ik vind ze bloot erg mooi :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei happynewme:

@Meisie10 ik vind het heel mooi bij je passen! En echt helemaal niet te groot! Ik weeg rond de 50 kg en ben 164 cm had 65b en heb 345cc dual plane gekregen en ben uitgekomen op 65f/70e, maar het lijkt echt niet zo groot als het klinkt hoor! Ik wilde ook wat bij mijn lichaam paste en dat is het nu. En geloof me ik was ook zo bang dat het te groot zou zijn! Nachtmerries gehad zelfs. Maar je gaat ook heel snel aan je borsten wennen dus ben blij dat ik toch door heb gezet en niet voor kleiner ben gegaan ;) als je wil kan ik je toevoegen aan mijn album.

Hey!  thanx voor je bericht. 

Ja als je me zou willen toevoegen,  ik ben erg benieuwd.  

Ik denk dat die twijfel toch wel blijft bestaan totdat je het gedaan hebt want je weet nooit van te voren hoe het word!  Zo spannend.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Meisie10 ja dat is ook echt zo hoor! Maar je gaat (als het goed is) zo blij zijn uiteindelijk! Ik was bang omdat ik vrij smal ben dat het heel snel nep zou zijn, maar niemand ziet het eigenlijk :18:  nou droeg ik altijd wel bh's met veel vulling.. dus misschien is dat het haha

Ik heb je toegevoegd x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 11-7-2017 om 20:29 zei Meisie10:

Hoi iedereen! 

In september ga ik een borstvergroting doen maar nu twijfel ik weer over het aantal cc's. 

Ik had besloten om 275 cc te nemen ( dit was ook het maximale wat ik kon krijgen i.v.m. mijn postuur.  Ik weeg 52 kg en ben 1,68.  Mijn cupmaat is a en mijn omtrek ongeveer 65 cm.  Hieronder heb ik 2 foto's geplaatst van de passessie en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.  Zelf ben ik bang dat het erg groot uitvalt maar ik wil ook weer niet spijt krijgen dat het te klein is. Met 275 cc van Motiva full zou ik volgens Dr.Fresow uitkomen op een c/d. 

Wat denken jullie?  Is dit niet meer in verhouding met mijn lichaam en zal ik toch voor wat kleiners moeten kiezen?  Of zal het juist mooi uitvallen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er perfect uit. Van de zijkant Kun het beter zien vind ik. Mooi hoor. Succes met je keuze. Komt vast goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2017 om 09:09 zei Cato:

Ziet er perfect uit. Van de zijkant Kun het beter zien vind ik. Mooi hoor. Succes met je keuze. Komt vast goed 

Dankjewel.  Ik heb uiteindelijk voor Deze maat gekozen alleen is de operatie niet doorgegaan omdat ik een te laag BMI had.  Nu heb ik gezegd dat ik zelf weer contact opneem als ik zo ver ben want anders komt er zo'n druk op me te staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.