Jump to content

Even voorstellen

Bonnie

Recommended Posts

Hoi hoi! 

Ik wil me even voorstellen aan jullie. Ik ben Bonnie en heb in september een afspraak gepland staan bij Praktijk Gabriels voor een eerste consult. Hier wil ik de mogelijkheden voor mij gaan bekijken. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen zodat ik me al een beetje voor kan bereiden! 

6 uur geleden zei Bonnie:

Hoi hoi! 

Ik wil me even voorstellen aan jullie. Ik ben Bonnie en heb in september een afspraak gepland staan bij Praktijk Gabriels voor een eerste consult. Hier wil ik de mogelijkheden voor mij gaan bekijken. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen zodat ik me al een beetje voor kan bereiden! 

Ik wil je niet afschrikken maar Diana Gabriels staat hier niet goed bekend,je kan beter los van de PC waar mee DG een contract heeft een consult kunnen aanvragen.

xx Ank

Hoi hoi...ik kan de naam ook gewoon echt niet meer horen... als ik een tip mag geven?:" typ hierboven in de zoekbalk maar even mevrouw de naam in en lees je eigen aub even heel goed in voordat je daar heen gaat!

en er zijn genoeg klinieken en of ziekenhuizen die net zo snel een plekje hebben als haar!

Veel succes!

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.