Race Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Hoi meiden, Ik ben opzoek naar meiden die zwanger zijn geraakt NA hun borstvergroting. Ik ben bijna 24 jaar, ik wil in september een borstvergroting doen, echter heb ik natuurlijk wel een kinderwens! Dit zo rond mijn 26e. Momenteel heb ik gekozen voor 350cc, maar ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn nadat je (een paar keer) zwanger bent geworden, is het dan handig om nu gewoon klein/bescheiden te beginnen, en na al je kinderen te gaan voor meer cc's. Ik denk namelijk dat je borsten natuurlijk bij een zwangerschap zullen uitrekken, meer cc's zullen je borsten dan ook weer steviger maken. Heeft iemand dit al meegemaakt? Ik hoor het graag! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 Niemand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Hoihoi, Geen ervaring mee, maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoe jouw borsten op jouw zwangerschap reageren en hoe ze er daarna uitzien. Niet bij iedereen worden ze enorm groot tijdens de zwangerschap en bij sommige blijven de borsten (met prothese) na de zwangerschap heel mooi en bij de ander niet.. Dus ik denk dat het heel moeilijk te voorspellen is wat je nu het beste kunt doen. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.