Bernadette Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Mijn naam is Bernadette, ik ben afgelopen vrijdag op consult geweest bij Marieke in Faceland Schiphol. Super enthousiast na het passen en gelijk een OK datum gepland:) Ik word 1 augustus geopereerd en krijg dan ronde protheses van Motiva 400 cc. Ik kan niet wachten! Meer mensen die bij Faceland zijn geweest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonneke81 Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 19 minuten geleden zei Bernadette: Mijn naam is Bernadette, ik ben afgelopen vrijdag op consult geweest bij Marieke in Faceland Schiphol. Super enthousiast na het passen en gelijk een OK datum gepland:) Ik word 1 augustus geopereerd en krijg dan ronde protheses van Motiva 400 cc. Ik kan niet wachten! Meer mensen die bij Faceland zijn geweest? Hey Bernadette, tof dat je een datum hebt, en zo snel! Door wie word je geopereerd? Ik ben ook bij Faceland geweest in Utrecht en word geopereerd door dr Fresow in de Bauland kliniek. Ik ga voor 275 of 295 cc, Motiva full op 7 augustus. Ben benieuwd hoe het jou zal vergaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie-sommie Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Hoi bernadette ik ga a.s vrijdag op consult bij Marieke. Komt dan ook dokter bauland zelf nog aan het einde van het consult? Ik vind het super spannend allemaal.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernadette Posted July 25, 2017 Author Share Posted July 25, 2017 Sorry voor mijn late reactie Jopie-Somie! Je bent inmiddels al geweest. Ja, Dr Bauland komt ook nog even kijken. Hele fijne arts. Hoe is je consult gegaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie-sommie Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 @Bernadette mijn consult is goed gegaan en ook erg enthousiast erna, zeker een fijne en rustige man die goed naar mij luisterde. Ik twijfelde tussen 380 demi of 375 full en toch voor de full gekozen. Ik word als het goed is deze week gebeld voor een OK datum...spannend!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiaay Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Hoi! Wil je mij laten weten hoe alles is gegaan? Ik wil na mijn vakantie (eind sept) een consult aanvragen. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Hai Bernadette! Welkom. Wat leuk dat je meteen de bvg gepland hebt! Je kunt nu zeker niet wachten totdat het zover is :D? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 @Bernadette Hoi hoi, Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, vragen en dadelijk je verslag zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Nu lekker aftellen. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie-sommie Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 @Bernadette jij bent toch inmiddels geopereerd? Hoe is het nu met je en hoe heb je het ervaren allemaal? Ik ben 3 oktober aan de beurt dus moet nog wel even wachten, maar ben wel heel benieuwd naar jou verhaal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernadette Posted August 14, 2017 Author Share Posted August 14, 2017 Op 10-8-2017 om 20:28 zei jopie-sommie: @Bernadette jij bent toch inmiddels geopereerd? Hoe is het nu met je en hoe heb je het ervaren allemaal? Ik ben 3 oktober aan de beurt dus moet nog wel even wachten, maar ben wel heel benieuwd naar jou verhaal! Heel goed gegaan! Enorm blij met mijn borsten; ze zijn prachtig geworden. Niet durven dromen van zulke mooie borsten:) Ik was erg zenuwachtig maar allemaal hele lieve mensen die je gerust stellen. Herstel valt ook heel erg mee. 3 okt schiet ook al op voor jou Jopie-sommie! Heel veel succes; gewoon over je heen laten komen, voordat je het weet heb je je mooie borsten:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.