Jump to content

Bernadette : 1 augustus 2017 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek : Mill

Recommended Posts

Mijn naam is Bernadette, ik ben afgelopen vrijdag op consult geweest bij Marieke in Faceland Schiphol. Super enthousiast na het passen en gelijk een OK datum gepland:)

Ik word 1 augustus geopereerd en krijg dan ronde protheses van Motiva 400 cc. Ik kan niet wachten!

Meer mensen die bij Faceland zijn geweest? 

19 minuten geleden zei Bernadette:

Mijn naam is Bernadette, ik ben afgelopen vrijdag op consult geweest bij Marieke in Faceland Schiphol. Super enthousiast na het passen en gelijk een OK datum gepland:)

Ik word 1 augustus geopereerd en krijg dan ronde protheses van Motiva 400 cc. Ik kan niet wachten!

Meer mensen die bij Faceland zijn geweest? 

Hey Bernadette, tof dat je een datum hebt, en zo snel! Door wie word je geopereerd? Ik ben ook bij Faceland geweest in Utrecht en word geopereerd door dr Fresow in de Bauland kliniek. Ik ga voor 275 of 295 cc, Motiva full op 7 augustus. Ben benieuwd hoe het jou zal vergaan!

• 2 weeks later...

@Bernadette

Hoi hoi,

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, vragen en dadelijk je verslag zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Nu lekker aftellen.

x

• 3 weeks later...
Op 10-8-2017 om 20:28 zei jopie-sommie:

@Bernadette jij bent toch inmiddels geopereerd? Hoe is het nu met je en hoe heb je het ervaren allemaal? Ik ben 3 oktober aan de beurt dus moet nog wel even wachten, maar ben wel heel benieuwd naar jou verhaal!

Heel goed gegaan! Enorm blij met mijn borsten; ze zijn prachtig geworden. Niet durven dromen van zulke mooie borsten:)

Ik was erg zenuwachtig maar allemaal hele lieve mensen die je gerust stellen. Herstel valt ook heel erg mee. 3 okt schiet ook al op voor jou Jopie-sommie! Heel veel succes; gewoon over je heen laten komen, voordat je het weet heb je je mooie borsten:)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.