Jump to content

Sjsje : 28 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hai! 

Even een korte voorstelling: 
Ik ben 23 en denk al aan een BV sinds mijn 15. Omdat ik mezelf toen te jong vond heb ik toch nog maar gewacht (maar ben altijd wel met het idee blijven spelen). Ik ben blij dat ik gewacht heb want op deze manier heb ik mijn zelfvertrouwen kunnen ontwikkelen los van de cupmaat die ik heb. Ik ben dus niet suuuuuuperontevreden met wat ik heb, maar ik vind dat het mooier kan (en dat ga ik blijven vinden) dus heb ik iets van : waarom niet? Vooral het verschil in grootte tussen mijn twee borsten blijft mij storen. 

Ik zou graag van een kleine B naar een mooie, volle C-cup willen gaan. Ik meet 1m70 en weeg 70kg en heb (op dit moment nog) wat ze een 'peer' figuur noemen. Ik wil de BV dan ook graag om alles wat in verhouding te brengen. Ik draag op dit moment altijd van die gevulde bh's, dus ik hoop dat de vergroting van 1 volle cup subtiel kan, als in dat als mensen me zien niet direct zien van 'ze heeft zeker en vast een borstvergroting laten uitvoeren'. 

Met dank aan dit forum heb ik al heel wat kunnen opzoeken en heb ik momenteel besloten om een consultatie in te laten plannen bij Dr. Verdonck in de Belgian Breast Clinic. Ik vind het alvast heel spannend. 

Zijn er nog dames die een beetje 'stiekem'/subtiel een borstvergroting hebben laten doen? En verder vraag ik me ook af wat zo ongeveer de tijdspanne is tussen een consultatie en de operatie, gaat dit om weken/maanden, ...? 

Groetjes!

Ik volg ook :) 

Ik heb ook 10 juni mijn eerste gesprek met dr Verdonck, er zit ongeveer een maand tussen het bellen en mijn afspraak! Ik kan je iets meer zeggen over de wachttijd voor een operatie na 10 juni ;) 

Hey,

Volgens mij heeft Verdonck geen lange wachttijd. Ik heb begin maart mijn 1e consult bij hem gehad. En eind april mijn 2e omdat ik vragen had. Half mei kon ik al terecht maar had ik zelf geen tijd dus ben ik nu a.s. Vrijdag aan de beurt. Als ik niet getwijfeld had kon ik al in april. 

Tijdens passen merk je wel wat in verhouding is en wat je mooi vind. Verdonck gaat altijd voor natuurlijk.

Ik ga je ook volgen.:)

Dinsdag 20 juni heb ik mijn eerste consult bij Verdonck. Heb al zoveel goede verhalen over hem gehoord en ook zeer mooie resultaten, dus ben benieuwd!

Succes in je boobie-zoektocht ;)

Op 5/30/2017 om 20:00 zei Ellen125:

Hey,

Volgens mij heeft Verdonck geen lange wachttijd. Ik heb begin maart mijn 1e consult bij hem gehad. En eind april mijn 2e omdat ik vragen had. Half mei kon ik al terecht maar had ik zelf geen tijd dus ben ik nu a.s. Vrijdag aan de beurt. Als ik niet getwijfeld had kon ik al in april. 

Tijdens passen merk je wel wat in verhouding is en wat je mooi vind. Verdonck gaat altijd voor natuurlijk.

Veel succes met de operatie! Laat maar weten hoe het gegaan is als je wil :)

@Sjsje Leuk dat je de stap hebt gezet! :D Dr. Verdonck is precies heel populair op dit forum. Ik heb een 75AA/A en had altijd gezegd een grote B, kleine C. Maar hoe meer foto's ik zie, hoe mooier ik een volle C of kleine D vind :) Ik weet het dus helemaal niet meer, veel zal afhangen van wat mijn maximum zal zijn voor een natuurlijk resultaat volgens dr verdonck. Want ze moeten echt wel natuurlijk ogen voor mij :D Spannend! Wat is jouw voorsituatie en welke maat zou je willen?

13 minuten geleden zei Brabs:

@Sjsje Leuk dat je de stap hebt gezet! :D Dr. Verdonck is precies heel populair op dit forum. Ik heb een 75AA/A en had altijd gezegd een grote B, kleine C. Maar hoe meer foto's ik zie, hoe mooier ik een volle C of kleine D vind :) Ik weet het dus helemaal niet meer, veel zal afhangen van wat mijn maximum zal zijn voor een natuurlijk resultaat volgens dr verdonck. Want ze moeten echt wel natuurlijk ogen voor mij :D Spannend! Wat is jouw voorsituatie en welke maat zou je willen?

Ik heb een 75B maar draag al sinds mijn 15 ALTIJD van die gevulde bh's! Ik wil graag uitkomen op een mooie C, waardoor ik dus eigenlijk een iets groter resultaat zou bekomen dan hoe het er nu uitziet met de gevulde bh's :) Zou beter bij mijn figuur passen, ik ben nogal een typische peer (lees: billen veel te veel aanwezig :D)

27 minuten geleden zei Sjsje:

Omdat ik ook alleen maar positieve dingen hoor heb ik de stap gezet: consult 14 juni ligt vast! Amai stress giert nu al door m'n lijf :D @Inew @Brabs @Zeeuwsmeisje @Anouk12 laat maar weten hoe de consultatie ging! Voor welke maat denken jullie te gaan?

@Sjsje Ik weet niet waar ik op uit kom, als ik heb laten zien wat ik wil...... Zelf heb ik al een redelijke maat dus ik wil zie niet echt enorm vergroot hebben maar gevuld hebben !!!

Ik heb zelf bh maat 80 C/D. 

:45: ik nu pas onder aan mijn profiel dat de afteller niet aftelt ....is nog maar 8 dagen wat ik moet :D

wie weet ik fout gedaan heb ....

Nu de stap gezet is voor een consultatie ga ik mij nu bezig houden met opzoekingswerk voor wat betreft de keuze tussen Sebbin, Mentor of Motiva (dit zijn de drie soorten waar Verdonck mee werkt dacht ik?). Tussen elk merk zit toch zo'n 500€ prijsverschil heb ik de indruk, ben benieuwd wat de oorzaak daarvan is. 

@Sjsje Ja ik begrijp wat je bedoeld, ik kan ook gewoon geen niet gevulde bh's kopen :P bestaat precies niet haha! Nu kunnen we uitkijken naar onze consultatie. Ik ga ook nog wat opzoekwerk doen, zodat ik toch al wat gerichtere vragen kan stellen aan de dokter ;)

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Terug van de consultatie! Verdonck heeft mij al mijn vragen goed beantwoord. Bij het passen uitgekomen dat ik iets wil tussen de kleinste prothese en de daaropvolgende grotere prothese, dit zou dus neerkomen op 1 cup en een kwartje groter dan nu, wat een volle C zou uitkomen. 

Hij kon mij wel nog niet vertellen hoeveel CC ik per borst zou krijgen dus daar ben ik wel benieuwd naar. Verder staat ook al vast dat ik voor Sebbin ga. 

Ik vind het wel jammer dat ik het 'exacte' resultaat niet heb kunnen passen, de kleinste prothese vond ik iets te klein maar de grotere dan weer veel te groot. Ik hoop dat ik voor de operatie toch nog eens kan passen of nog eens alles goed bekijken...

Blijkbaar hangt mijn ene borstplooi hoger dan de andere, daar gaat hij wat aan proberen doen (heb nu wel schrik voor die 'double bubble' :s) en steken mijn ribben langs een kant meer vooruit, dit was mij allemaal zelf nog niet eens opgevallen dus best wel ff verschieten.

Operatiedatum zou 11 augustus zijn. Iemand tips hoe je je huid kan voorbereiden? Wat is volgens jullie het beste crèmeke? :) Of andere tips? Ik hoor het graag! 

De datum is geprikt! 

Ik had een aangenaam consult met Dr. Verdonck achter de rug dus geen twijfels meer. Ik ga normaal van een B naar een volle C en ik heb gekozen voor de prothesen van Sebbin. Spannend! 

Iemand die een goede sportbeha kan aanraden? Ik zie vooral de Anna carefix opduiken, maar vroeg mij af of er mensen zijn die andere aanraden.

29 minuten geleden zei Sjsje:

De datum is geprikt! 

Ik had een aangenaam consult met Dr. Verdonck achter de rug dus geen twijfels meer. Ik ga normaal van een B naar een volle C en ik heb gekozen voor de prothesen van Sebbin. Spannend! 

Iemand die een goede sportbeha kan aanraden? Ik zie vooral de Anna carefix opduiken, maar vroeg mij af of er mensen zijn die andere aanraden.

Hoi hoi,

Ik heb je topics eventjes samengevoegd, en de titel aangepast,verder kun je dit topic nu gebruiken voor alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Qua sport bh zijn er verschillende, de Carefix Mary is net iets steviger dan de Anna, Triumph Tri Action Workout, Hema Heavy non padded,sport bh van de Hunkemöller. Als het maar een level 3 is, en het liefste met verstelbare schouderbandjes.

x

5 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi hoi,

Ik heb je topics eventjes samengevoegd, en de titel aangepast,verder kun je dit topic nu gebruiken voor alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Qua sport bh zijn er verschillende, de Carefix Mary is net iets steviger dan de Anna, Triumph Tri Action Workout, Hema Heavy non padded,sport bh van de Hunkemöller. Als het maar een level 3 is, en het liefste met verstelbare schouderbandjes.

x

Bedankt @Desert-Rose

16 uur geleden zei Sjsje:

De datum is geprikt! 

Hoi Sjsje,

Ik zie dat je datum is geprikt.

Lees ik goed dat het ook 28 juli a.s. is?

Ik ben dan ook aan de beurt. :)

Heb woensdag nog een passessie omdat ik nog een beetje twijfel.

Wellicht dat we mekaar zien de 28ste.

Groetjes

Gwenny

2 uur geleden zei Gwenny:

Hoi Sjsje,

Ik zie dat je datum is geprikt.

Lees ik goed dat het ook 28 juli a.s. is?

Ik ben dan ook aan de beurt. :)

Heb woensdag nog een passessie omdat ik nog een beetje twijfel.

Wellicht dat we mekaar zien de 28ste.

Groetjes

Gwenny

Klopt! Zo leuk! Dan kunnen we elkaar een beetje steunen de dagen na de operatie :) 
Ik twijfel ook nog tussen +1 cupmaat of +1 en een kwart cupmaat. +1,5 cupmaat vond ik te groot uitkomen, zeker gezien het passen het resultaat toont zonder BH. Welk merk ga jij nemen?

Hey!

Ik ben volgende maand aan de beurt (ben al op consult geweest in mei, maar heb een datum gekozen die paste met werk/vakantie) en ik wil van een A/B naar B/C dus ook een natuurlijke vergroting die hopelijk wel subtiel is! Ik hoop namelijk ook dat ik niet de reactie krijg en zeker niet op het werk, omdat ik het niet echt wil vertellen. Momenteel weten alleen mijn vriend, moeder en beste vriendin het...

Zal je blijven volgen, omdat je al vlugger dan ik aan de beurt bent! :) (Ik ga bij Dr. Van Zele bij de Wellness kliniek, maar geloof dat hij gelijkaardig werkt als Dr. Verdonck!)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.