Roodkapje Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 30, afkomstig uit de (stille) Kempen en heb op 5/8 een afspraak met dr Colpaert ivm een borstverkleining. Altijd al grote borsten gehad, maar sinds mijn zwangerschap meer en meer last van. Na maanden twijfelen en 'wat als' heeft mijn vriend mij net dat laatste duwtje in de rug gegeven om toch die afspraak te maken. En oh wat ben ik blij Ik heb me ook aangemeld om ervaringen van anderen te lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Hoi hoi @Roodkapje Ik ben de grote boze wolf en kom de 'rust' even verstoren Goed dat je je hier aangemeld hebt. Er zijn aardig wat verhalen te lezen over borstverkleining. Lees je maar goed in, dat scheelt meestal al een stuk! Zo weet je meer wat je naderhand kunt verwachten. Ben benieuwd hoe je consult gaat verlopen! Rechtsboven is een zoekbalk waar je op chirurg en trefwoord kunt zoeken. Updates kun je in dit (je eigen) topic plaatsen, en als je je topic 'volgt' (afhankelijk van computer of gsm boven of onderaan je topic te vinden) krijg je een melding als er iemand op gereageerd heeft. Xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin82 Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Hallo! Leuk om iemand te 'ontmoeten' die ook voor een borstverkleining gaat, we zijn duidelijk in de minderheid,haha. Ik ben 35 en heb 2kinderen van 8 en 5. Ik zit beetje in zelfde fase als jij, paar wk terug de stap gezet om naar de ha te gaan voor een verwijzing. As maandag heb ik een intakegesprek bij Bergman kliniek. Ben erg benieuwd! Heb ondertussen volgens mij alles al gelezen wat er te lezen valt. En de mensen die ik ken die het hebben gedaan geven stuk voor stuk aan dat ze het eigenlijk al jaren eerder hadden moeten doen en er erg gelukkig mee zijn. Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.