juni17 Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 hoihoi, ik ben nu 10 dagen po en 2 dagen geleden zijn mijn hechtingen verwijderd. Nu had ik vannacht en nu weer wat (sorry heel onsmakelijk) maar geel wondvocht uit mijn litteken bij mn linkerborst. Dit prikt ook en het gaasje zat eraan vast geplakt. Niet echt prettig Bij mijn litteken rechts heb ik dit niet. Is dit normaal? Moet ik er iets aan doen of gewoon laten zitten? Er zit nu weer een gaasje overheen en die zit onder de rand van mijn sportbh. Dankjewel meiden!! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Zijn je hechtingen echt verwijderd of zijn de knoopjes van je hechtingen afgeknipt? in geval van het laatste heb je kans dat er een stukje "oplosbare hechting" door je lichaam naar buiten word gewerkt. Kan niet echt kwaad maar wel even goed schoonhouden, goed spoelen onder de douche en even afdekken met een gaasje. Geel helder wondvocht is niet erg, zodra het niet meer helder is en een andere kleur gaat krijgen + pijn/zwelling/warmte aan je borst moet je aan de bel trekken bij je chirurg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.