Jump to content

Inge_bunny : 10 augustus 2017 : Dr. Jansen : Mediconsult : Haarlem

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen, ik ben Inge en ben 33 jaar. Al erg lang zit ik met het feit dat ik geen borsten heb, nouja een aa cup, dus bijna zo plat als een dubbeltje. Heb ook altijd problemen met bepaalde kleding, in bikini etc. Een borstvergroting stond daarom altijd hoog op mijn verlanglijstje! En dan nu eindelijk de knoop doorgehakt om het echt te gaan doen, afgelopen donderdag intake gesprek gehad, en ik heb er een super goed gevoel over. 10 augustus gaat het echt gebeuren, ik krijg 350cc beide kanten, en hoop op een mooie c cup uit te komen! Zijn er dames die ervaring hebben bij Mediconsult en dokter Jansen? 

• 1 month later...

Nou gister is het dan echt gebeurd! Ik heb borsten! Jeetje wat ben ik blij! Toen ik wakker werd uit de narcose had ik meteen erg veel pijn, pijnstilling gekregen, maar wat viel me dat tegen zeg, de nacht was ook drama geen oog dicht gedaan, maar vanaf vanmiddag gaat het ineens stukken beter, kan weer normaal adem halen en voel nu een soort van heftige spierpijn die goed te doen is! Maar het is alles waard ben zo blij met het resultaat!! Nu hopen op een goed herstel! 

Dankje! Oohh wat spannend zeg! Ja ik voel me eigelijk best heel goed, kan het nieteens meer echt pijn noemen, meer spierpijn. Zit alleen nog op paracetamol nu. Borsten zijn wel behoorlijk gezwollen en hard enzo, maar het valt me tot nu toe mee! Word je ook in Bosch en duin geopereerd? En welke cupmaat heb je nu? 

Ik heb nu cup A (na 2 zwangerschappen) en ik hoop op een C straks. Jij? Ik moet de precieze locatie nog horen, ze zijn Amstelveen aan het verbouwen, maar ze weten niet of dat op tijd klaar is. Fijn dat je herstel zo goed gaat! Slaap je ook goed of is dat nog pijnlijk? 

• 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.