Mari Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Hallo, ik was nieuwsgierig hoe het forum waar ik destijds veel aan gehad heb nog bestond. Mijn operatie was in 2003 en een betere beslissing had ik niet kunnen maken. Bvk van een grote F naar toentertijd een C nu weer D. Nog elke dag geniet ik van wat ik allemaal kan. Eerlijkerwijs ook benieuwd of mijn album nog bestaat, maar dat zal ik nog zien ☺️ Ik ben nu 51 jaar heb je een vraag stel hem gerust, ben een open en eerlijk mens. Mari Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 @Mari Hoi hoi, en welkom hier. Het forum waar jij toen in 2003 lid van bent geweest borstenforum.nl, bestaat al een hele tijd niet meer, wij zijn Borstenforum.com en bestaan sinds maart 2009, en wij staan geheel los van .nl Wat fijn dat je na al die jaren nog steeds super blij bent met de beslissing die je toen hebt genomen, de last is al jaren van je schouders af. Nou lees lekker mee hier, en wil je hier ook een album maken, kun je de uitleg daarover terug vinden in de mail die je bij aanmelding hebt ontvangen, daar staat nog veel meer info in. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.