Ga naar inhoud

Klopt het wel?


Iem

Aanbevolen berichten

Hello beauty's 

 

Ik heb vorige week zaterdag een operatie begaan.  En lijkt zowat genezen te zijn..? Wat ik niet vind kloppen lijkt het me wel. Want in mijn omgeving  en wat ik hierop lees is dat de meesten pas genezen (geen pijn/last meer voelen/hebben ) na aantal weken, maanden of zelfs jaren..? Zijn er meerdere meiden die na week bijna alles konden doen.  Zoals huishouden , uitgebreid  douchen, auto rijden , op zij slapen zonder problemen. Geen pijn voelen enkel steken in de tepel?

 

Zo ja, let me know?   Ik denk er soms zo negatief  over dat het bij mij mis zal gaan of iets..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je geen pijn meer hebt. Ik ben ook 1 week en een paar dagen po nu, de pijn is inderdaad al een stuk minder. Zij slapen lukt mij helaas nog niet maar verder zou ik alles prima kunnen doen. Toch doe ik het niet omdat ik bang ben voor complicaties.. :unsure: Probeer echt je rust te pakken en niet alles al te gaan doen! Het zou zonde zijn als er nu iets misgaat tijdens je herstel, terwijl we straks juist moeten kunnen genieten van onze boobs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vanaf dag 1 nergens last van, maar denk er aan...Ga echt geen dingen doen die nog niet mogen , want daar krijg je later last mee hoor. Houd je aan de voorschriften die je hebt gehad , ook al heb je nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat @pammetje en @Rocker zeggen :) 

 

Geen pijn hebben is niet hetzelfde als herstelt zijn. Herstellen duurt tot 1 jaar po :) ik ben er nu 9 maanden po en heb nu soms nog pijntjes en steken .. :) 

Ik zou toch opletten want ook al doet het geen pijn dan nog betekent het niet dat je alles zomaar kan en vooral MAG doen. Hou je aan je voorschriften. Ik veronderstel dus 2 weken niet autorijden, 6 weken geen ellebogen boven je schouders... Er is een reden dat je deze voorschriften krijgt en niet omdat je pijn zou hebben maar omwille van je kapsel dat zich nog vormt. :) Let hierop want je zou niet na 3 maanden ineens willen zien of horen dat je borsten misvormt zijn of niet juist zitten omwille van verkeerd kapselvorming... Neem je rust en doe het rustig aan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.