Nikitaxx Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Hai allemaal! Ik ben inmiddels 24 jaar en denk al heel wat jaren na over een borstvergroting. Nadat ik eindelijk besloten heb dat ik de eerste stap, het consult plannen, wilde gaan zetten is het allemaal heel snel gegaan (ivm vakantie bij de kliniek en mijn studie in september): ik heb gisteren gebeld met verschillende klinieken, ben vandaag op consult geweest bij kliniek Heyendael en kan 17 juli al geopereerd worden. Nu heb ik uitgebreid gepast, maar toch blijf ik twijfelen over de hoeveelheid CC. Ik wil namelijk heel graag dat het natuurlijk blijft, het hoeft allemaal niet groot. Ik ben 1,75 lang en weeg 59 kg, heb een tenger postuur. De plastisch chirurg adviseerde 350 of 375 cc, rond, high profile en dual plane. Nu ben ik natuurlijk al de hele dag internet foto's aan het vergelijken van meiden die ongeveer evenveel cc hebben laten plaatsen, maar ik kom er gewoon niet meer uit. Daardoor denk ik nu zelfs dat 250cc al genoeg zou zijn, maar tegelijkertijd weet ik bijna zeker ik dat ik daar juist ook weer spijt van ga krijgen. Herkennen jullie dit? Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted July 8, 2017 Share Posted July 8, 2017 Herkenbaar. Maar je kan je eigen lichaamsbouw en geadviseerde cc's niet met anderen vergelijken, zet zes vrouwen op een rij met dezelfde hoeveelheid cc's en het ziet er steeds weer anders uit. Wat mijn ervaring is met Heyendael is dat Frans echt geen maat adviseert wat niet mooi word. Zo kreeg ik 500 als advies en ik zag meiden met 350 al mega boobs hebben, ik was zo bang om Lolo te worden. Maar niets is minder waar, ze passen perfect bij mij. Heb je foto's laten maken met passen? Mijn advies: Ga voor de hoeveelheid die de chirurg adviseert, ga niet veel kleiner want je gaat spijt krijgen... in het begin misschien niet, maar je raakt er heel snel aan gewend. Als je dan kleiner wil, kies dan voor de kleinst geadviseerde maat namelijk 350. Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni17 Posted July 8, 2017 Share Posted July 8, 2017 Hoihoi, gefeliciteerd met je datum voor mij ook heel herkenbaar dit.. Heb je je pc wel een richtlijn gegeven van je verwachte resultaat? Want vergelijken met anderen is heel lastig.. Ik heb zelf een week geleden 295cc gekregen bij Bergman en ben er super blij mee ondanks dat mijn pc vertelde dat ik meer cc ook goed kon hebben met mijn lengte (1.80). Volg je gevoel, en misschien kan je nog een keer passen! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikitaxx Posted July 8, 2017 Author Share Posted July 8, 2017 @Rocker dankjewel! Wat jij zegt klopt helemaal, ik weet dat ik het echt niet kan vergelijken met anderen. Maar ik ging er gewoon zo vanuit dat ik weinig CC zou moeten hebben, dat ik nu echt bang ben dat ik straks méga borsten heb! Frans was ook heel resoluut in zijn advies en ik weet eigenlijk wel dat ik daarop kan vertrouwen. Ik denk dat mijn twijfel ook komt doordat mijn zusje 2 maanden geleden haar borstvergroting heeft gehad en zij 325 CC heeft laten plaatsen. Zij is breder, kleiner en steviger gebouwd dan ik, en met een zusje ga je dan toch weer vergelijken natuurlijk... Terwijl ik ook weet dat ik met minder begin dan zij én bij haar is het voor de spier geplaatst. Ik heb foto's laten maken van het passen ja! En ik heb ook zo'n 3D animatie gemaakt waardoor ik alles met elkaar heb kunnen vergelijken. Als ik foto's zie van andere mensen die passen denk ik "goh, dat past echt mooi bij hun lichaam". Maar omdat ik mezelf niet anders gewend ben dan relatief plat blijf ik het idee houden dat het straks te groot is en niet bij mijn lichaam past. Gelukkig lees ik hier super veel ervaringen en kan ik foto's zien waaruit echt blijkt dat het geadviseerde gewoon perfect is! @juni17 dankje! Ja, ik heb duidelijk gezegd dat het bij mijn lichaam mort passen, het een natuurlijke maat moet lijken en ik echt niet te groot wil gaan. Ik moet sowieso nog mailen over welke nazorg ik erbij wil, dus dan vraag ik of ze naast 350 en 375 ook nog bijvoorbeeld 300 CC klaar willen leggen op de dag van de operatie. Misschien dat ik dan vooraf nog even met de pc of consulente kan overleggen zodat ik gewoon helemaal zeker ben. Ik weet namelijk zeker dát ik het wil, de angst is alleen dat het te groot wordt haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanie1991 Posted July 8, 2017 Share Posted July 8, 2017 Hoi hoi ik ga bij plovier en ik heb nu een a en zou een mooie c willen bekomen. Ik ben 1,70 en weeg 63 kg. Toen plovier tegen mij zei 500 cc viel ik op mijn gat ik wil namelijk ook natuurlijk en niet het valse effect. Als ik dan ook zoek naar andere mensen met 500 denk ik ja wadde dat wil ik niet. Maar als mijn pc zegt dit is nodig.. Ik ga dinsdag toch miss kleiner vragen hoor ... Die cc's toch he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 @Nikitaxx Hoi hoi, Ik zie dat je een operatiedatum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatieverslagen borstvergroting. Hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Melxx Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Mag ik vragen wat jouw voorsituatie is? Ik heb precies dezelfde lengte en hetzelfde gewicht, bij mij adviseerde Frans rond de 400cc. Maar ik wil graag nog een consult om te passen en wat vragen te stellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Hoi! Zeker herkenbaar! Ik heb 4 consults gehad bij 4 verschillende partijen, en met de consult ging ik hoger met de cc's. In het begin ben je voorzichtig want je denkt "Oh als ik 225 al zet, zullen ze enorm worden!", maar nadat ik op deze forum rond keek, was ik toch tot de conclusie gekomen dat ik liever 'iets te groot heb' dan 'iets te klein'. Daarom zal ik in september gaan voor de 350cc! Ik ben 1.64 en weeg 55 kilo (voornamelijk spier), heel slank, dus denk dat dit wel een mooie maat is in verhouding. Ik heb ook nog een kinderwens dus mij borsten zullen erna meer uitgerekt zijn, nadat ik alle zwangerschappen achter de rug heb ga ik denk ik voor iets meer cc's om zo de leegte op te vullen. Ja ik ben heel voorzichtig en denk alvast na voor in de toekomst.. Ik zou niet al te groot willen zetten, waardoor ik na mijn zwangerschap opeens 600cc nodig heb om de leegte te vullen Dit is mijn kijk erop in ieder geval! Jij bent wel langer, dus ik denk dat je wel rond de 350 minimum kan hebben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikitaxx Posted July 11, 2017 Author Share Posted July 11, 2017 @Desert-Rose dankjewel! @Melxx ik dacht altijd dat ik maat 75B had, maar ik heb het na mijn consult eens echt opgemeten met het meetlint en toen bleek dat ik 70AA had. Dat verklaart dan wel weer waarom ik veel foto's van vrouwen met 75B + 375cc dus echt te groot vond voor mijn lichaam. Ik heb nu een aantal foto's verzameld om te kunnen laten zien wat ik te groot en wat ik net te klein zou vinden, zodat ik dat op de dag van de operatie nog kan laten zien en we vervolgen definitief kunnen kiezen. Ik heb gisteren nog met de consulente gebeld en die vertelde mij dat met mijn lengte en voorsituatie 375 cc echt geen te groot resultaat zal geven, en dat de chirurg waarschijnlijk niet heel veel kleiner kan gaan door bijvoorbeeld de breedte (die ik dan wel weer nodig heb). Maar ze leggen voor de zekerheid 325, 350 en 375 klaar dus wat dat betreft ben ik wel weer gerustgesteld. Als de chirurg maar weet wat ik (ongeveer) wil durf ik er op te vertrouwen dat hij het beste weet welk aantal CC's er nodig zijn! @Race Erg fijn om te lezen dat we niet de enigen zijn toch? Ik denk ook dat het komt doordat ik mezelf gewoon plat gewend ben, terwijl andere mensen niet weten dat er onder mijn kleding en beha gewoon bijna niks zit. Dus voor mij zal het verschil straks een stuk groter zijn dan voor de buitenwereld.. En ik wil gewoon achteraf geen spijt hebben dat het te groot is geworden, maar wil nu ook niet te voorzichtig zijn waardoor het straks te klein is. Ik denk daarom dat ik inderdaad op de 350 uit ga komen. Wat is jouw voorsituatie qua cupmaat? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 @Nikitaxx Ik denk dat echt heel veel meiden de vrees hebben en hopen dat "het niet te groot wordt", bijna 90% wat ik hier voorbij zie komen is daar bang voor, uiteindelijk weten we allemaal niet hoe het eindresultaat zal zijn, daarom is het altijd goed om het advies van de doktor op te volgen en goed te laten zien/weten wat je wilt. Ook ik dacht "wow 340 ga ik nooit doen dat is ZO groot", maar toen ik verder ben gaan kijken ben ik blij dat ik de keus heb gemaakt om 350cc te nemen. Ik heb zoiets van, ja ook al zullen ze 'iets kleiner zijn dan ik had gedacht", uiteindelijk zullen ze altijd meer zijn dat dat je had. Bij een eventuele wissel kun je altijd nog van wat groter gaan denk ik dan.. Gewoon goed op je gevoel afgaan en luisteren naar de PC die je kan geven wat je wilt. Ik ben blij dat ik niet naar de eerste 2 PC's heb geluisterd, anders was ik sowieso niet blij geweest met het resultaat, zij adviseerde namelijk 225cc en de ander 280cc, toen ik uiteindelijk bij Straten kwam en liet zien wat ik wilde, zij hij dat ik dan wel echt 350 moet nemen. Ik had me hard gemaakt dat ik het resultaat wilde die ik liet zien op foto's, Straten luisterde daar heel goed na, die andere 2 pc's niet en waren TE voorzichtig. Zou denk ik een beetje boos zijn geworden als ik van een A naar een Btje ging haha... Wees dus niet te voorzichtig met het aantal cc's, anders zal je zoals veel anderen teleurgesteld zijn en groter gehad willen hebben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke87 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Op 8-7-2017 om 00:39 zei Nikitaxx: Hai allemaal! Ik ben inmiddels 24 jaar en denk al heel wat jaren na over een borstvergroting. Nadat ik eindelijk besloten heb dat ik de eerste stap, het consult plannen, wilde gaan zetten is het allemaal heel snel gegaan (ivm vakantie bij de kliniek en mijn studie in september): ik heb gisteren gebeld met verschillende klinieken, ben vandaag op consult geweest bij kliniek Heyendael en kan 17 juli al geopereerd worden. Nu heb ik uitgebreid gepast, maar toch blijf ik twijfelen over de hoeveelheid CC. Ik wil namelijk heel graag dat het natuurlijk blijft, het hoeft allemaal niet groot. Ik ben 1,75 lang en weeg 59 kg, heb een tenger postuur. De plastisch chirurg adviseerde 350 of 375 cc, rond, high profile en dual plane. Nu ben ik natuurlijk al de hele dag internet foto's aan het vergelijken van meiden die ongeveer evenveel cc hebben laten plaatsen, maar ik kom er gewoon niet meer uit. Daardoor denk ik nu zelfs dat 250cc al genoeg zou zijn, maar tegelijkertijd weet ik bijna zeker ik dat ik daar juist ook weer spijt van ga krijgen. Herkennen jullie dit? Groetjes! Hoi je kunt volledig vertrouwen op frans advies ik ben vorig jaar ook geopereerd door hem en ik wilde een natuurlijk effect en niet te groot aangezien ik vrij tenger ben. Iedere cc staat anders bij iedereen en je kunt niks vergelijken met elkaar. Ik ben super blij met advies van frans hij weet precies wat iemand wil en kan dat realiseren. Ga dus echt uit van zijn advies en mocht je echt twijfelen kun je altijd nog eens passen. Ik had eerst kleinere gepast maar frans zijn er kan nog meer bij en toch natuurlijk en dat was heel duidelijk een beter advies. De implantaten pas je ook in een bh op je lichaam maar als het onder de borstspier word geplaats dan zijn ze toch nog iets kleiner en als je net geopereerd bent dan zijn ze opgezwollen maar alles slinkt dan weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngelinaJJ Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Op 7/8/2017 om 00:39 zei Nikitaxx: Hai allemaal! Ik ben inmiddels 24 jaar en denk al heel wat jaren na over een borstvergroting. Nadat ik eindelijk besloten heb dat ik de eerste stap, het consult plannen, wilde gaan zetten is het allemaal heel snel gegaan (ivm vakantie bij de kliniek en mijn studie in september): ik heb gisteren gebeld met verschillende klinieken, ben vandaag op consult geweest bij kliniek Heyendael en kan 17 juli al geopereerd worden. Nu heb ik uitgebreid gepast, maar toch blijf ik twijfelen over de hoeveelheid CC. Ik wil namelijk heel graag dat het natuurlijk blijft, het hoeft allemaal niet groot. Ik ben 1,75 lang en weeg 59 kg, heb een tenger postuur. De plastisch chirurg adviseerde 350 of 375 cc, rond, high profile en dual plane. Nu ben ik natuurlijk al de hele dag internet foto's aan het vergelijken van meiden die ongeveer evenveel cc hebben laten plaatsen, maar ik kom er gewoon niet meer uit. Daardoor denk ik nu zelfs dat 250cc al genoeg zou zijn, maar tegelijkertijd weet ik bijna zeker ik dat ik daar juist ook weer spijt van ga krijgen. Herkennen jullie dit? Groetjes! Heel erg herkenbaar en sterker nog, ik word ook de 17e geopereerd door Dr van Straten! Ik heb ook zaterdag gebeld en had vandaag al het consult! Ook ik ben daar geschrokken van het aantal cc. Ik ben niet erg tenger maar bovenaan wel slank maar heb blijkbaar brede 'borsten'/borstkas waardoor hij minstens 400 aanraad en ik door kan gaan tot 450. Hij denkt 425. Ik wil ook graag natuurlijk en niet te groot dus had dit ook niet verwacht. Mijn moeder was erbij en zei zelfs 425. Vantevoren dacht ik zelf hoogstens 300, zo zie je maar weer. Ik twijfel dus ook nog tussen die 2. Ik had ook gedacht van anatomisch maar ik krijg ook rond! Na de foto's gezien te hebben die hij had gemaakt wist ik wel weer even dat dit de juiste stap is...;-) slik!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 de beslissing ligt bij jou maar straten is er idd echt wel voor bekend dat hij zo natuurlijk mogelijk resultaat wil hebben. voor echte nepperds begint hij er niet aan. dus je kan m zeker vertrouwen!! en het is bijna zover he meid!! wat spannend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikitaxx Posted July 11, 2017 Author Share Posted July 11, 2017 Dank jullie wel! Ik wil sowieso doen wat Frans Straten zegt hoor, maar dan moet ik wel zeker weten dat hij weet wat ik wil. En dan ga je na het consult toch twijfelen over of je wel duidelijk bent geweest.. Dat is denk ik vooral het probleem bij mij. Daarom heb ik nog even foto's bij elkaar gezocht en geregeld dat ik vooraf nog een keertje goed kan overleggen. Én toen ik mijn eerste bericht typte ging ik dus uit van een eigen cupmaat van B75, maar dat blijkt dus helemaal niet mijn startpunt te zijn. Plus, ik heb nu ook zo'n 3D animatie bekeken en dat maakte het allemaal ook wat tastbaarder. Want zo'n formaat in CC's zei mij gewoon niks. Maar nu ik dit hier allemaal lees ben ik blij dat ik niet de enige ben haha! @Marieke87 ik ben blij dat je dit zegt, altijd fijn om te horen! @AngelinaJJ wat toevallig! Hoelaat moet jij je melden? Het is vooral raar omdat je zelf toch een verwachting hebt van het aantal CC's (waarschijnlijk niet eens echt ergens op gebaseerd) en dan hoor je een hoger getal en daar schrik je toch van. Gelukkig was mijn moeder ook mee en die zei achteraf ook dat het zeker niet te groot was en dat ze het echt heel mooi vond! Nou, toen hij de foto's aan mij liet zien twijfelde ik al helemaal niet meer haha. Heel herkenbaar wat jij zegt! @JESSICAD ik ga inderdaad echt op het advies van Frans Straten af! Maar ik vind het erg fijn om te horen dat hij juist bekend staat om het natuurlijke advies (en dus resultaat). Dat stelt echt wel gerust! En ja, het komt nu echt dichterbij. Ik heb op het laatste moment nog van alles gepland met mijn paard deze week, omdat het daar de aankomende weken niet meer van gaat komen natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngelinaJJ Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 10 uur geleden zei Nikitaxx: Dank jullie wel! Ik wil sowieso doen wat Frans Straten zegt hoor, maar dan moet ik wel zeker weten dat hij weet wat ik wil. En dan ga je na het consult toch twijfelen over of je wel duidelijk bent geweest.. Dat is denk ik vooral het probleem bij mij. Daarom heb ik nog even foto's bij elkaar gezocht en geregeld dat ik vooraf nog een keertje goed kan overleggen. Én toen ik mijn eerste bericht typte ging ik dus uit van een eigen cupmaat van B75, maar dat blijkt dus helemaal niet mijn startpunt te zijn. Plus, ik heb nu ook zo'n 3D animatie bekeken en dat maakte het allemaal ook wat tastbaarder. Want zo'n formaat in CC's zei mij gewoon niks. Maar nu ik dit hier allemaal lees ben ik blij dat ik niet de enige ben haha! @Marieke87 ik ben blij dat je dit zegt, altijd fijn om te horen! @AngelinaJJ wat toevallig! Hoelaat moet jij je melden? Het is vooral raar omdat je zelf toch een verwachting hebt van het aantal CC's (waarschijnlijk niet eens echt ergens op gebaseerd) en dan hoor je een hoger getal en daar schrik je toch van. Gelukkig was mijn moeder ook mee en die zei achteraf ook dat het zeker niet te groot was en dat ze het echt heel mooi vond! Nou, toen hij de foto's aan mij liet zien twijfelde ik al helemaal niet meer haha. Heel herkenbaar wat jij zegt! @JESSICAD ik ga inderdaad echt op het advies van Frans Straten af! Maar ik vind het erg fijn om te horen dat hij juist bekend staat om het natuurlijke advies (en dus resultaat). Dat stelt echt wel gerust! En ja, het komt nu echt dichterbij. Ik heb op het laatste moment nog van alles gepland met mijn paard deze week, omdat het daar de aankomende weken niet meer van gaat komen natuurlijk. Ik ben de laatste dus ik moet me om 13.45 melden. Ben ik natuurlijk niet zo blij mee, komt qua oppas etc erg slecht uit maar ik maak dat het lukt. Ben namelijk wel erg blij dat het op zo'n korte termijn kan! Twijfel nu alleen zo erg over de ronde prothesen..... heb er vannacht van wakker gelegen! Twijfel erg of het dan wel natuurlijk gaat worden bij mij... het is ook moeilijk om voorbeelden te vinden want meestal staat het er ook niet bij of het rond of anatomisch is.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikitaxx Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 @AngelinaJJ dat is inderdaad laat, ik moet me om 7:30 al melden.. Ik twijfelde voor mijn consult ook over de ronde prothesen maar Frans zei dat bij mij allebei kon maar dat rond mooier zou uitvallen omdat ik vooral aan de bovenkant en binnenkant weinig van mezelf heb, dus ik heb echt overal die vulling wel nodig. En aangezien het dual plane geplaatst wordt denk ik niet dat het onnatuurlijk wordt hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zinin Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Hoi hoi, Bij dual plane rond, drukt de spier de protese boven plat zodat als alles goed op zn plekkie zit je uiteindelijk ook een mooie overloop krijgt net als bij anatomisch. Veel succes alvast, operatiedatum is al bijna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Ooh nice @Nikitaxx, ik moet me om 8:45u melden dus misschien ben ik na jou aan de beurt! Veel geluk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngelinaJJ Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Op 12-7-2017 om 09:25 zei Zinin: Hoi hoi, Bij dual plane rond, drukt de spier de protese boven plat zodat als alles goed op zn plekkie zit je uiteindelijk ook een mooie overloop krijgt net als bij anatomisch. Veel succes alvast, operatiedatum is al bijna Thanks! Het wordt nu wel erg spannend! Hoelang geleden ben jij geopereerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 succces morgen!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikitaxx Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 Ik ben alweer thuis! Ik had om 7:45 het infuus enzo er al in zitten en lag helemaal klaar. Om 8:00 werd ik naar de OK gebracht en om 8:15 brachten ze me onder narcose. Om 9:45 was ik weer van de recovery af en werd ik goed wakker. Toen is de chirurg nog langs geweest, heb ik wat te eten en drinken gekregen en vervolgens heb ik de sportbeha aan gekregen. Om 11:00 mocht ik weer naar huis! Het is me tot nu toe meegevallen. Natuurlijk doet het zeer en ik voel echt enorme druk, maar dat hoort erbij. Ik werd klappertandend wakker uit de narcose, maar had gelukkig al een warme deken over me heen haha! Wat mij op viel was dat iedereen heel vriendelijk en persoonlijk was, dat stelde mij echt op mijn gemak! Ik werd met alles goed geholpen, alles werd uitgelegd en er was helemaal geen gehaaste sfeer terwijl alles toch erg vlot is gegaan! Van te voren had ik al gelezen dat de sportbeha van Triumph zo puntig was en dat valt me nu ook echt op. Dit zou ik echt niet onder mijn normale, strakke kleding aan doen. Volgens mij las ik dat meerdere mensen hier last van hebben maar dat zij een tweede beha hebben gekocht die beter zat (na overleg met Frans Straten). Ik heb alleen inmiddels zoveel topics gelezen dat ik niet meer weet welke sportbeha's nou aangeraden werden. Iemand tips? Ik ben benieuwd hoe de rest het vandaag ervaren heeft.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Wat fijn dat je alweer thuis bent.. nu lekker herstellen en weer een beetje bijkomen. Hoeveel cc had je ook alweer gekregen? Wel super dat je zo lekker vroeg aan de beurt was. En idd ze zijn super vriendelijk daar! Erg hè die Triumph haha had ik ook hoor vormt later wel wat oké maar heb ook een andere bestelt de Carefix Anna en die zit echt super!!! Maar ik heb hem nu ook alweer omgewisseld met de Triumph nu die weer schoon was. En ja onder truitje lijkt t niet zo mooi idd.. Woensdag moet ik op controle en zal dan ook even vragen welke t beste is en of de Anna wel goed aansluit. Ik kan je dan wel even een berichtje sturen als ik weet welke de voorkeur heeft bij hun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 2 uur geleden zei Nikitaxx: Ik ben alweer thuis! Ik had om 7:45 het infuus enzo er al in zitten en lag helemaal klaar. Om 8:00 werd ik naar de OK gebracht en om 8:15 brachten ze me onder narcose. Om 9:45 was ik weer van de recovery af en werd ik goed wakker. Toen is de chirurg nog langs geweest, heb ik wat te eten en drinken gekregen en vervolgens heb ik de sportbeha aan gekregen. Om 11:00 mocht ik weer naar huis! Het is me tot nu toe meegevallen. Natuurlijk doet het zeer en ik voel echt enorme druk, maar dat hoort erbij. Ik werd klappertandend wakker uit de narcose, maar had gelukkig al een warme deken over me heen haha! Wat mij op viel was dat iedereen heel vriendelijk en persoonlijk was, dat stelde mij echt op mijn gemak! Ik werd met alles goed geholpen, alles werd uitgelegd en er was helemaal geen gehaaste sfeer terwijl alles toch erg vlot is gegaan! Van te voren had ik al gelezen dat de sportbeha van Triumph zo puntig was en dat valt me nu ook echt op. Dit zou ik echt niet onder mijn normale, strakke kleding aan doen. Volgens mij las ik dat meerdere mensen hier last van hebben maar dat zij een tweede beha hebben gekocht die beter zat (na overleg met Frans Straten). Ik heb alleen inmiddels zoveel topics gelezen dat ik niet meer weet welke sportbeha's nou aangeraden werden. Iemand tips? Ik ben benieuwd hoe de rest het vandaag ervaren heeft.. Zo dat is een mooi verslag lekker vlot Gegaan ook. Benieuwd of het bij mij ook zo gaat ben morgen aan de beurt. Hoe voel je nu ? Lig je lekker op de bank of in bed er spoken nu 1000 vragen door me hoofd van hoe en wat allemaal Haha goed herstel gewenst ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 @Nikitaxx dat is vlot verlopen! Super. Ik wens je een vlot herstel toe. En qua bh is d carefix anna en carefix mary een aanrader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sky__1 Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 3 uur geleden zei Nikitaxx: Ik ben alweer thuis! Ik had om 7:45 het infuus enzo er al in zitten en lag helemaal klaar. Om 8:00 werd ik naar de OK gebracht en om 8:15 brachten ze me onder narcose. Om 9:45 was ik weer van de recovery af en werd ik goed wakker. Toen is de chirurg nog langs geweest, heb ik wat te eten en drinken gekregen en vervolgens heb ik de sportbeha aan gekregen. Om 11:00 mocht ik weer naar huis! Het is me tot nu toe meegevallen. Natuurlijk doet het zeer en ik voel echt enorme druk, maar dat hoort erbij. Ik werd klappertandend wakker uit de narcose, maar had gelukkig al een warme deken over me heen haha! Wat mij op viel was dat iedereen heel vriendelijk en persoonlijk was, dat stelde mij echt op mijn gemak! Ik werd met alles goed geholpen, alles werd uitgelegd en er was helemaal geen gehaaste sfeer terwijl alles toch erg vlot is gegaan! Van te voren had ik al gelezen dat de sportbeha van Triumph zo puntig was en dat valt me nu ook echt op. Dit zou ik echt niet onder mijn normale, strakke kleding aan doen. Volgens mij las ik dat meerdere mensen hier last van hebben maar dat zij een tweede beha hebben gekocht die beter zat (na overleg met Frans Straten). Ik heb alleen inmiddels zoveel topics gelezen dat ik niet meer weet welke sportbeha's nou aangeraden werden. Iemand tips? Ik ben benieuwd hoe de rest het vandaag ervaren heeft.. Fijn dat alles is goed gegaan! Qua sport bh, de triumph vond ik ook niet mooi, erg puntig dus wilde ook een andere bestellen Uiteindelijk de carefix mary gekocht, die is beter dan de anna en ik heb er ook over gebeld met de kliniek. Hun adviseren ook de mary en niet de anna omdat die anna minder stevig is. En ik kan je vertellen die zit echt veel fijner! (Ik ben ook door kliniek Heyendael geholpen, 3 weken geleden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.