Ga naar inhoud

Help.. 4 maanden po. Dr. Straten.. sillicoon verschuift?


Aanbevolen berichten

Hey mensen,

 

pffff ik ben 4 maanden po duel plane rond.. en sinds 2 weken ziet mijn rechter borst er echt raar uit.. aan de onderkant zie je mijn sillicoon een soort van zitten alsof hij meer naar links dus meer naar binnen is gaan zitten en zit er aan de zeikant een soort deukje.. pfff ik baal hier zo van, ik was er zo blij mee maar hier irriteer ik me echt aan.. ik vind het zo lelijk

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

heeft iemand hier ervaring mee??? Trekt dit vanzelf nog weg? Valt er iets aan te doen??? Help me 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Je hebt gewoon nazorg bij dr. straten he :) Dus je kunt gewoon bellen en aangeven dat je een nacontrole wilt, omdat je het idee hebt dat er iets niet helemaal in de haak is.

Wat er bij jouw prothese gebeurt is dat je een kleine double bubble hebt. Heb je je goed gehouden aan de voorschriften bij het herstel?
Of misschien redelijk vroeg je armen weer omhoog (ellebogen hoger dan de schouders) of vaak getild?

Ik zou gewoon ff een afspraak maken. Straten is echt de beroerdste niet :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.