Talleiey Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Hey mensen, pffff ik ben 4 maanden po duel plane rond.. en sinds 2 weken ziet mijn rechter borst er echt raar uit.. aan de onderkant zie je mijn sillicoon een soort van zitten alsof hij meer naar links dus meer naar binnen is gaan zitten en zit er aan de zeikant een soort deukje.. pfff ik baal hier zo van, ik was er zo blij mee maar hier irriteer ik me echt aan.. ik vind het zo lelijk Pictures visible for members only. Become a member now. heeft iemand hier ervaring mee??? Trekt dit vanzelf nog weg? Valt er iets aan te doen??? Help me Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Hoi hoi Je hebt gewoon nazorg bij dr. straten he Dus je kunt gewoon bellen en aangeven dat je een nacontrole wilt, omdat je het idee hebt dat er iets niet helemaal in de haak is. Wat er bij jouw prothese gebeurt is dat je een kleine double bubble hebt. Heb je je goed gehouden aan de voorschriften bij het herstel? Of misschien redelijk vroeg je armen weer omhoog (ellebogen hoger dan de schouders) of vaak getild? Ik zou gewoon ff een afspraak maken. Straten is echt de beroerdste niet xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
J81 Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Oh, nee!!! Dat is echt K**!!! Heel veel sterkte!! Heb je enig idee wat het veroorzaakt zou kunnen hebben? Met 4mnd po zou je toch alles weer moeten kunnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.