Elske77 Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Ik heb 5,5 weken terug 550cc hydrogel protheses dual plane gekregen van dokter Nio. Wanneer ik mijn borsten voorzichtig insmeer, voel ik aan de onderkant exact de protheses door mijn huid heen zitten. Je ziet het niet, maar het is een heel eng gevoel omdat als ik ze aanraak en per ongeluk een beetje beweeg, het heeeeeeeel naar aanvoelt. Gevoelig en alsof mijn maag zich omdraait en dat is lichamelijk, niet omdat ik het gek vind oid. Is dit normaal? Herkennen jullie het? Wordt het nog minder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Hoi hoi, dat je ze voelt zitten komt simpelweg door de dikte van je huid...bij vrouwen met dun weefsel is dit vaak het geval! wel word het als hè borsten zachter en soepeler worden niet meer zon eng gevoel maar helaas is dit dus niet anders (had je pc dit niet verteld?) groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 9 minuten geleden zei Mamavantwee: Hoi hoi, dat je ze voelt zitten komt simpelweg door de dikte van je huid...bij vrouwen met dun weefsel is dit vaak het geval! wel word het als hè borsten zachter en soepeler worden niet meer zon eng gevoel maar helaas is dit dus niet anders (had je pc dit niet verteld?) groetjes Ha Nee, heeft hij niet verteld. Ik ben al blij dat je het niet ziet, maar het is zoooo onaangenaam als ze worden aangeraakt of iets bewegen...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Ja is in het begin heel naar maar word wel steeds minder gevoelig maar ik ben bang dat je ze daar altijd zal blijven voelen...wees maar blij dat ze dual plane geplaatst zijn anders had je ze waarschijnlijk boven en tussen de borsten ook gevoeld waar Dan ook vaak na een bepaalde tijd plooien komen....ik heb ze zelf nu voor de spier en voel dat mijn protheses dubbel zitten dus kan de protheses echt in drukken (soort plopje) en je ziet bij mij ook grote rimpels en tussen de borsten heb ik een deuk ...heb ze nu pas twee jaar maar vanwegen deze klachten en heeeeeeeel veel pijn krijg ik 20 juli een wissel achter de spier, en heeft mijn pc ook aangegeven dat ze geen 100% garantie kan geven dat ik ze aan de onderkant niet kan voelen dat risico is namelijk bij iedereen aanwezig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 23 minuten geleden zei Mamavantwee: Ja is in het begin heel naar maar word wel steeds minder gevoelig maar ik ben bang dat je ze daar altijd zal blijven voelen...wees maar blij dat ze dual plane geplaatst zijn anders had je ze waarschijnlijk boven en tussen de borsten ook gevoeld waar Dan ook vaak na een bepaalde tijd plooien komen....ik heb ze zelf nu voor de spier en voel dat mijn protheses dubbel zitten dus kan de protheses echt in drukken (soort plopje) en je ziet bij mij ook grote rimpels en tussen de borsten heb ik een deuk ...heb ze nu pas twee jaar maar vanwegen deze klachten en heeeeeeeel veel pijn krijg ik 20 juli een wissel achter de spier, en heeft mijn pc ook aangegeven dat ze geen 100% garantie kan geven dat ik ze aan de onderkant niet kan voelen dat risico is namelijk bij iedereen aanwezig! Jeetje, wat heftig na twee jaar al... heb je siliconen of hydrogel? Ik be erg blij dat je het niet ziet inderdaad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 @Elske77 ik heb siliconen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 1 uur geleden zei Mamavantwee: @Elske77 ik heb siliconen Was het bij jou vanaf het begin zoals het nu is? Ik kan ze ook induwen, doe the niet graag maar kan wel vanaf de onderkant. Echt geen lekker gevoel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 @Elske77 ik heb dat ook aan de onderkant bij mijn rechter borst. Voel daar ook een dikke rimpel zitten. Gelukkig zie ik hem niet, maar hoop wel dat het hierbij blijft.. Links voel ik niets.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wuppie Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Ook ik heb dit aan onderkant beide borsten en rechts voel ik het meer als links. Heb net mijn wissel gehad en tja nu mijn kapsel eruit gesneden is is mijn huid daar wat dunner volgens pc gelukkig niet zichtbaar en ik hoop dat dit zo blijft. X x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 5 minuten geleden zei Wuppie: Ook ik heb dit aan onderkant beide borsten en rechts voel ik het meer als links. Heb net mijn wissel gehad en tja nu mijn kapsel eruit gesneden is is mijn huid daar wat dunner volgens pc gelukkig niet zichtbaar en ik hoop dat dit zo blijft. X x voelt het bij jou ook zo naar als je ze aanraakt? alsof ze draaien enzo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wuppie Posted July 8, 2017 Share Posted July 8, 2017 Ja voelt heel raar. Niet alsof ze draaien maar alsof ik het helemaal inkan duwen. Lastig uit te leggen. Voelt ok heel zacht beetje als van vroeger zo n zeepsopzakje waar je mee kon spelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ses Posted September 21, 2017 Share Posted September 21, 2017 Hi allemaal, dit is mijn eerste post op het forum. Ik lees al een tijdje mee Ik ben 4 sept geopereerd 300 cc mentor co I MP profile. Ze zijn dual plane geplaatst. Over rimpelvorming hebben ze het bij mij nooit gehad. Als ik het zo lees en voel aan de onderkant van mijn borsten voel in bij indrukken ook duidelijk de prothese. Het is heel flexibel en zacht maar bij indrukken voel je toch een harder randje knikken of zo. Je ziet het niet gelukkig. Bovenop heb ik nog redelijk wat zwelling maar hoop echt dat ik geen plooien of rimpeling krijg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.