Ga naar inhoud

RomyAnna : 24 oktober 2017 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!:11:

Mijn naam is Romy, 24 jaar, 161 cm klein, en ik ben blij dat ook voor mij eindelijk de dag in zicht is!

24 okt. '17 | 280 cc dual plane | Arion Monobloc Silicone SoftOne | Wellness Kliniek Genk, België

twee consulten gehad, 1 bij Bergman Clinics en de tweede 3 weken geleden bij Wellness Kliniek.

Mijn voorkeur gaat hierbij uit naar de laatste.

Dr. van Zele meette mij netjes op en vertelde mij duidelijk wat met mijn afmetingen haalbaar en netjes was.

Nu is het aftellen begonnen en ik heb er heel veel zin in! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2017 om 23:06 zei RomyAnna:

Hoi hoi!:11:

Mijn naam is Romy, 24 jaar, 161 cm klein, en ik ben blij dat ook voor mij eindelijk de dag in zicht is!

24 okt. '17 | 280 cc dual plane | Arion Monobloc Silicone SoftOne | Wellness Kliniek Genk, België

twee consulten gehad, 1 bij Bergman Clinics en de tweede 3 weken geleden bij Wellness Kliniek.

Mijn voorkeur gaat hierbij uit naar de laatste.

Dr. van Zele meette mij netjes op en vertelde mij duidelijk wat met mijn afmetingen haalbaar en netjes was.

Nu is het aftellen begonnen en ik heb er heel veel zin in! ^_^

 

Hoi hoi 

 

Omdat je al een operatie datum hebt, heb ik je titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten,zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Nu inderdaad lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Na mijn consult bij de Wellness Kliniek zit ik in twijfels.

Pc raadde mij 280 cc aan, MAAR zei erbij wel dat dit niet 100% garantie geeft dat het vergelijkbaar zal zijn als de pasprothese waar mijn voorkeur naar uit ging.

(280cc zou dus iets kleiner uitvallen) Hij vertelde mij dat hij zelf 280cc aanraadde met mijn afmetingen maar dat 300cc ook haalbaar is als ik dat graag wilde.

Het verschil in de diameter van de prothese is 2 millimeter per prothese. Nu lees ik veel verhalen van dames die achteraf zeggen:

ik ben blij dat ik toch dat maatje groter heb gekozen, of had ik maar ietsjes groter gegaan.

Het verschil tussen 280cc en 300cc, is het echt zo veel? Ik hoop dat iemand mij advies kan geven. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua breedte wel iets maar qua projectie niet hoor...150cc is een cup maat dus die 20 cc zal je niet op merken....ik krijg een wissel van prothese merk en ga van een motiva 375 cc naar een natrelle 295 cc cupmaat blijft hetzelfde maar de breedte veranderd!

ik zal even beetje uitleggen: mijn omvang is 69 cm dus moet eigenlijk een 70E hebben maar doordat de prothese breed is pas ik de omvang nu dus niet waardoor ik nu een 75F nodig heb waar dan de borst heel mooi in zit maar de breedte niet goed zit...nu ik dus de 295 cc krijg van natrelle word mijn omvang weer zoals bij mijn lichaam hoort maar de projectie blijft hetzelfde (minder cc in smallere prothese blijft dezelfde hoogte) ....dus om het verhaal kort te maken Hahaha ...alleen qua breedte zal het iets verschillen.

 

hoop dat je er iets aan hebt.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20cc is niets, maar 300 klinkt leuker dan 280, tenminste dat vind ik ;) Ik heb 275 genomen en kon tot max 295. Leek mij veel te groot met passen en nu denk ik had ik maar... :P 

Maar die 20cc ga je nauwelijks zien. Zou als ik jou was voor 300 gaan. Kun je geen spijt krijgen en blijft veel verschil maakt net niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Mamavantwee:

Qua breedte wel iets maar qua projectie niet hoor...150cc is een cup maat dus die 20 cc zal je niet op merken....ik krijg een wissel van prothese merk en ga van een motiva 375 cc naar een natrelle 295 cc cupmaat blijft hetzelfde maar de breedte veranderd!

ik zal even beetje uitleggen: mijn omvang is 69 cm dus moet eigenlijk een 70E hebben maar doordat de prothese breed is pas ik de omvang nu dus niet waardoor ik nu een 75F nodig heb waar dan de borst heel mooi in zit maar de breedte niet goed zit...nu ik dus de 295 cc krijg van natrelle word mijn omvang weer zoals bij mijn lichaam hoort maar de projectie blijft hetzelfde (minder cc in smallere prothese blijft dezelfde hoogte) ....dus om het verhaal kort te maken Hahaha ...alleen qua breedte zal het iets verschillen.

 

hoop dat je er iets aan hebt.

 

xx

Dankjewel voor je duidelijke uitleg :D nu weet ik in ieder geval het verschil! en nu twijfel ik alsnog een beetje om wel of niet die 20cc extra te pakken vanwege de breedte, geen idee of dat mooier of helemaal geen verschil in aanzicht gaat geven... moeilijk om van te voren te moet beslissen :20:

 

mag ik vragen; je gaf aan dat je borst nu mooi in een 75F zit maar de breedte dus niet goed zit, was dit iets wat je voor de operatie een beetje kon inschatten/weten of kom je hier echt pas achter als alles genezen is en je voor bh's gaat shoppen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RomyAnna nee fout van de pc die heeft de pocket te klein gemaakt waardoor de protheses nu dus de breed zijn en hierdoor dubbel zijn gaan zitten...daardoor ben ik nu verplicht een wissel te nemen naar ander merk die wel past qua breedte dus smaller maar verder zal het niet veel gaan verschillen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
17 uur geleden zei Eecc15il:

We hebben dezelfde operatiedatum en dezelfde chirurg! Heel veel succes ermee! Hoop dat alles goed meevalt! Ik heb ook ellendig lang getwijfeld over de maat trouwens ;)

 

Oh spannend! Leuk dat we op de zelfde dag en door dezelfde chirurg worden geopereerd! :D Ben je er al uit voor dinsdag wat je voor maat wilt? Ik blijf bij de 280cc, vertrouw op onze pc en ik ben allang blij dat dit allemaal mogelijk is. En al wat gezonde zenuwen voor de operatie? Misschien zien we elkaar nog wel dinsdag hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt zo dichtbij, ben al behoorlijk zenuwachtig :D

Bij mij ging het tussen 280,300 of 330cc. 

Ook de silicone softone rond, achter de spier, profiel xp.

Ik denk dat ik bij de 300cc ga blijven, daar ging men eerste voorkeur naar uit tijdens het consult. Heb al zoveel foto’s gezien en ik kan er echt niet meer aan uit dus ik laat de pc gewoon zen ding doen ;) 

Ben 1.72 groot weeg zo’n 55kg en men voorsituatie is 75B. 

Een vriendin van me is een paar jaar geleden door hem geopereerd en hij heeft echt de perfecte maat gekozen (en ze zien er echt mooi uit en voelen heel natuurlijk, voor zover ik weet hoe natuurlijke grote borsten voelen toch :D

 

Loslaten, niet al teveel stressen en binnen een paar weken zien we wel wat het geeft :D 

 

Heb jij al een sportbh in huis gehaald voor na het verband?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Eecc15il:

Het komt zo dichtbij, ben al behoorlijk zenuwachtig :D

Bij mij ging het tussen 280,300 of 330cc. 

Ook de silicone softone rond, achter de spier, profiel xp.

Ik denk dat ik bij de 300cc ga blijven, daar ging men eerste voorkeur naar uit tijdens het consult. Heb al zoveel foto’s gezien en ik kan er echt niet meer aan uit dus ik laat de pc gewoon zen ding doen ;) 

Ben 1.72 groot weeg zo’n 55kg en men voorsituatie is 75B. 

Een vriendin van me is een paar jaar geleden door hem geopereerd en hij heeft echt de perfecte maat gekozen (en ze zien er echt mooi uit en voelen heel natuurlijk, voor zover ik weet hoe natuurlijke grote borsten voelen toch :D

 

Loslaten, niet al teveel stressen en binnen een paar weken zien we wel wat het geeft :D 

 

Heb jij al een sportbh in huis gehaald voor na het verband?

 

Dat is goed om te horen dat het bij je vriendin zo mooi is uitgevallen! Ik ben ook heel benieuwd naar over een aantal weken, kan niet wachten hihi :D

 

En fijn dat ook jij eruit bent qua maat, geeft je ook een rustiger gevoel als je erheen gaat.

Ik sta nu ook vast achter mijn besluit van 280cc, ook profiel xp, rond en achter de borstspier.

 

De sportbh heb ik nog niet gekocht, die koop ik het liefst via de Wellness Kliniek dinsdag, dan weet ik zeker dat het de goede maat is een ook een goede sport bh is via hun. Had jij al een sport bh? En weet je al hoe laat je dinsdag wordt verwacht? Ik moet er om 07:50 zijn. :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er pas om 10u zijn...operatie gaat ongeveer 3u later door stond in het mailtje. Das lekker veel tijd om helemaal stressy te worden :D Leuk dat het zo vroeg aan jou is! 

 

Ik ben tegen de pc al men vragen over de verdoving vergeten stellen (het was zoveel tegelijk). Weet jij of ze sowieso met een roesverdoving werken? Ik wil helemaal geen echte narcose :)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RomyAnna, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Hoe gaat het met je? Doe maar lekker rustig aan. Lekker op tijd je medicijnen nemen, flink veel drinken om je narcose en vocht weg te spoelen en je lekker laten verwennen. 

Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Jaydee:

@RomyAnna, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Hoe gaat het met je? Doe maar lekker rustig aan. Lekker op tijd je medicijnen nemen, flink veel drinken om je narcose en vocht weg te spoelen en je lekker laten verwennen. 

Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Xx Jaydee 

Dankjewel voor je lieve berichtje! Nu gaat het prima, afgelopen eerste nacht was een hel, viel me vies tegen ondanks vele verhalen te hebben gelezen van iedereen op het forum :blush:

 

Nu heb ik Zaldiar(?) en dat spul is echt goud waard! Voel me kiplekker en kijk uit naar een comfortabelere nacht dan hiervoor :wub:

 

Enige waar ik me nu een beetje zorgen om maak is mijn opgeblazen buik, met name aan de linkerkant nog erger opgezet dan rechts. Hoop dat dit een normale bijwerking is van herstel/medicatie. 

 

Nogmaals dankjewel voor je berichtje hihi :D xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RomyAnna, ja.... die eerste nachten zijn idd vaak een hel. Ik had vorig jaar veel plezier van mijn voedingskussen en ik heb hem nu ook alweer klaarliggen voor 8 december. 

En die opgeblazen buik, daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor meis. Dat hoort er gewoon bij. Ik raad je wel aan om lekker veel te drinken. Dat is zowiezo goed om je overtollige vocht kwijt te raken, evenals je narcose. Brandnetelthee en guldenroedethee zijn hier ook heel geschikt voor. 

Fijn dat de Zoldiar zo goed helpt. Hopelijk heb je vannacht een betere nacht. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jaydee:

@RomyAnna, ja.... die eerste nachten zijn idd vaak een hel. Ik had vorig jaar veel plezier van mijn voedingskussen en ik heb hem nu ook alweer klaarliggen voor 8 december. 

En die opgeblazen buik, daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor meis. Dat hoort er gewoon bij. Ik raad je wel aan om lekker veel te drinken. Dat is zowiezo goed om je overtollige vocht kwijt te raken, evenals je narcose. Brandnetelthee en guldenroedethee zijn hier ook heel geschikt voor. 

Fijn dat de Zoldiar zo goed helpt. Hopelijk heb je vannacht een betere nacht. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Eerste 2 nachten overleefd, tweede nacht ging al een stuk beter, op het kokhalzen boven de wc om 07.00u. na :( Zaldiar op een lege maag genomen en ging niet goed... Nu weer terug naar alleen ibuprofen en paracetamol, ga het afkloppen maar tot nu toe is het dragelijk allemaal ^_^

 

Voedingskussen klinkt inderdaad als een heerlijke oplossing! En drinken gaat er ook goed in, plas wel 10 keer op een dag haha

 

Jij ook aftellen geblazen tot 8 december, ik zal alvast voor je duimen! Krijg je een wissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @RomyAnna, zo leuk om mee te lezen. Ik ben afgelopen maandag geholpen en nu best weer fit en vooral nieuwsgierig naar de andere ervaringen! Er zijn best wel wat meiden geholpen deze week. Hoeven ons dus echt niet alleen te voelen :-)

Hoe gaat het nu met je? Ik voel me elke dag echt een stuk beter en ik kijk mega uit naar het weer mogen douchen! 

 

Heel veel plezier van je nieuwe aanwinsten en ik hoop dat je ook snel weer herstelt!

 

liefs,

 

Dreade

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Dreade:

Hi @RomyAnna, zo leuk om mee te lezen. Ik ben afgelopen maandag geholpen en nu best weer fit en vooral nieuwsgierig naar de andere ervaringen! Er zijn best wel wat meiden geholpen deze week. Hoeven ons dus echt niet alleen te voelen :-)

Hoe gaat het nu met je? Ik voel me elke dag echt een stuk beter en ik kijk mega uit naar het weer mogen douchen! 

 

Heel veel plezier van je nieuwe aanwinsten en ik hoop dat je ook snel weer herstelt!

 

liefs,

 

Dreade

Hey Dreade! Wat gaaf! en goed om te horen dat je je al weer fit voelt :D Ik heb vandaag een goeie dag gehad en zelfs eventjes gestofzuigd haha :P vraag niet waarom, ik had even zin om me weer normaal te voelen dus moest iets uitvoeren.. ghehe

 

Ik kan ook niet wachten tot het verband eraf mag 8 november, klinkt gek, maar ik besef me steeds meer dat m'n lichaam ook echt is veranderd en dat ik dat binnenkort echt ga zien. Na de operatie had ik zoiets van; oh er is niks aan het handje, heb gewoon m'n bh weer aan en that's it.

 

Douchen zou wel echt heerlijk zijn oh... Ik laat nu iedere dag een bad vollopen tot ik er tot mn buik in kan zitten en met een washandje mezelf kan wassen, heerlijk! Ik hoop zeker dat we veel plezier mogen hebben van onze tweelingen en dat alles maar mooi mag genezen. Ben je zelf ook ingetaped meteen na de bv of heb je al even mogen spieken? :)

 

Groetjes, Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2017 om 19:28 zei RomyAnna:

Eerste 2 nachten overleefd, tweede nacht ging al een stuk beter, op het kokhalzen boven de wc om 07.00u. na :( Zaldiar op een lege maag genomen en ging niet goed... Nu weer terug naar alleen ibuprofen en paracetamol, ga het afkloppen maar tot nu toe is het dragelijk allemaal ^_^

 

Voedingskussen klinkt inderdaad als een heerlijke oplossing! En drinken gaat er ook goed in, plas wel 10 keer op een dag haha

 

Jij ook aftellen geblazen tot 8 december, ik zal alvast voor je duimen! Krijg je een wissel?

 Ja, ik krijg een wissel en een hersteloperatie. Ik heb sinds vorig jaar 13 mei en flinke double bubble namelijk. Hopelijk kan dr.Nio het voor me oplossen. Ik ben vorig jaar door een andere pc geopereerd hoor. Maar heb daar geen vertrouwen meer in, dus vandaar nu bij dr.Nio. je kunt mijn verhaal volgen in mijn topic.

Jammer dat je zo vervelend op de Zaldiar hebt gereageerd. Hopelijk heb je die nu niet meer nodig en red je het op de paracetamol en de ibuprofen. Doe maar wel voorzichtig hè, want ik las ergens dat je al had gestofzuigd.... dat kun je beter nog ff niet doen. 

 

Xx Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jaydee:

 Ja, ik krijg een wissel en een hersteloperatie. Ik heb sinds vorig jaar 13 mei en flinke double bubble namelijk. Hopelijk kan dr.Nio het voor me oplossen. Ik ben vorig jaar door een andere pc geopereerd hoor. Maar heb daar geen vertrouwen meer in, dus vandaar nu bij dr.Nio. je kunt mijn verhaal volgen in mijn topic.

Jammer dat je zo vervelend op de Zaldiar hebt gereageerd. Hopelijk heb je die nu niet meer nodig en red je het op de paracetamol en de ibuprofen. Doe maar wel voorzichtig hè, want ik las ergens dat je al had gestofzuigd.... dat kun je beter nog ff niet doen. 

 

Xx Jaydee 

 

Oei dat klinkt heftig ja! Heb je er ook pijn aan? Fijn dat je sowieso die hersteloperatie in het vooruitzicht hebt! ^_^

 

Ik ga nu bijna 48 uur alleen op ibuprofen en paracetamol en heb steeds minder pijn, de pijn die na een tijd terug komt is ook steeds milder :D dus ik ben tot nu toe, afkloppen, heel erg gelukkig!

 

En je hebt gelijk, ik moet wel rustig aandoen, ik heb ook heel gek staan stofzuigen want m’n vriend heeft de stofzuiger neergezet en aangezet en ik liep een beetje de slang door de kamer te duwen, stelde gelukkig niet veel meer voor maar je hebt wel gelijk. Probeer andere dingetjes in huis te zoeken waarbij ik wel iets nuttigs doe maar weinig mn armen hoef te bewegen. :blush: 

 

Ik ga je topic lezen!

 

-xxx- Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei RomyAnna:

Oei dat klinkt heftig ja! Heb je er ook pijn aan? Fijn dat je sowieso die hersteloperatie in het vooruitzicht hebt! ^_^

 

Het ziet er heftig uit én ik kan mijn bh niet normaal dragen. De bh-band/-beugel zit altijd te vervelen op die bulten onder mijn borst. En dat gaat irriteren en daardoor gaat mijn huid helemaal kapot. Dus daarom draag ik mijn bh altijd over een hemdje. 

 

6 uur geleden zei RomyAnna:

 

Ik ga nu bijna 48 uur alleen op ibuprofen en paracetamol en heb steeds minder pijn, de pijn die na een tijd terug komt is ook steeds milder :D dus ik ben tot nu toe, afkloppen, heel erg gelukkig!

Dat is fijn. Je moet maar zo denken; vanaf nu gaat het iedere dag beter en de borsten worden iedere dag mooier. Fijn dat je die Zaldiar niet meer echt nodig hebt.

 

7 uur geleden zei RomyAnna:

En je hebt gelijk, ik moet wel rustig aandoen, ik heb ook heel gek staan stofzuigen want m’n vriend heeft de stofzuiger neergezet en aangezet en ik liep een beetje de slang door de kamer te duwen, stelde gelukkig niet veel meer voor maar je hebt wel gelijk. Probeer andere dingetjes in huis te zoeken waarbij ik wel iets nuttigs doe maar weinig mn armen hoef te bewegen. :blush: 

Ja echt doen hoor meis.... je moet de protheses de eerste zes weken echt de kans geven om rustig in te kapselen. Anders krijg je straks misschien last van overmatige kapselvorming. En dat wil je echt niet!

Je ff zes weken netjes aan de regels houden, dan heb je straks hééél lang plezier van de nieuwe boobs.

 

7 uur geleden zei RomyAnna:

 

Ik ga je topic lezen!

Leuk! Dank je. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei RomyAnna:

Hey Dreade! Wat gaaf! en goed om te horen dat je je al weer fit voelt :D Ik heb vandaag een goeie dag gehad en zelfs eventjes gestofzuigd haha :P vraag niet waarom, ik had even zin om me weer normaal te voelen dus moest iets uitvoeren.. ghehe

 

Ik kan ook niet wachten tot het verband eraf mag 8 november, klinkt gek, maar ik besef me steeds meer dat m'n lichaam ook echt is veranderd en dat ik dat binnenkort echt ga zien. Na de operatie had ik zoiets van; oh er is niks aan het handje, heb gewoon m'n bh weer aan en that's it.

 

Douchen zou wel echt heerlijk zijn oh... Ik laat nu iedere dag een bad vollopen tot ik er tot mn buik in kan zitten en met een washandje mezelf kan wassen, heerlijk! Ik hoop zeker dat we veel plezier mogen hebben van onze tweelingen en dat alles maar mooi mag genezen. Ben je zelf ook ingetaped meteen na de bv of heb je al even mogen spieken? :)

 

Groetjes, Romy

Ha Romy, nee ik ben niet ingetaped. Alleen twee grote pleisters over de kleinere pleisters van de hechtingen. Ik heb dus echt al kunnen kijken! Daarna wel een medische compressie BH, lijkt op een sportbh, maar dan strakker. Die moet ik 6 weken aan, nu dus nog 5 weken en een dag. Yup ben al aan het aftellen :-).  Je kan mijn resultaat al zien in mijn album. Zal ik je toevoegen? Zal maandag ook een foto van 1 week po posten.

 

En ja, ik moet mezelf echt dwingen om rust te nemen. Dat hebben de tweelingen echt nodig. Maar blijft lastig als je van nature al een bezige bij bent! Ben nu al zo gelukkig met ze. Voor mij nog 1 dag en dan mag ik douchen en m’n haar wassen. Denk dat ik een uur blijf staan!!! Heerlijk. 

Dat bad is inderdaad een goed idee. Heb tot nu toe de douche gebruikt voor de onderkant en washandje voor de rest. Blijft toch een gedoe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Dreade:

Ha Romy, nee ik ben niet ingetaped. Alleen twee grote pleisters over de kleinere pleisters van de hechtingen. Ik heb dus echt al kunnen kijken! Daarna wel een medische compressie BH, lijkt op een sportbh, maar dan strakker. Die moet ik 6 weken aan, nu dus nog 5 weken en een dag. Yup ben al aan het aftellen :-).  Je kan mijn resultaat al zien in mijn album. Zal ik je toevoegen? Zal maandag ook een foto van 1 week po posten.

 

En ja, ik moet mezelf echt dwingen om rust te nemen. Dat hebben de tweelingen echt nodig. Maar blijft lastig als je van nature al een bezige bij bent! Ben nu al zo gelukkig met ze. Voor mij nog 1 dag en dan mag ik douchen en m’n haar wassen. Denk dat ik een uur blijf staan!!! Heerlijk. 

Dat bad is inderdaad een goed idee. Heb tot nu toe de douche gebruikt voor de onderkant en washandje voor de rest. Blijft toch een gedoe. 

 

Oh wat lijkt me dat fijn om het meteen te mogen zien! Ik moet nog eventjes geduld hebben en ik kan onmogelijk spieken met dat plakkerige ducktape verband haha :131: en ja graag! als je mij wilt uitnodigen voor je album, ik ben heel benieuwd!

 

En dat stukje rust, ik heb hetzelfde. Ik heb moeite met stilzitten in huis. Ik ben pas voldaan als ik kan stofzuigen/schoonmaken/opruimen, anders krijg ik jeukende handen. :66: Nu doe ik alles op m'n eigen tempo. Ik til niks maar kan wel kleine dingen schoonmaken of opruimen. Happy me!

 

Douche ze vandaag! Geniet er maar van, daarna voel je je ook weer een stukje meer mens haha.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.