Ga naar inhoud

Wanneer weer "normaal" douchen? !


Aanbevolen berichten

Hallo dames! 

Ik ben nu 3 weken "po", en toch durf ik nog steeds niet echt normaal te douchen! 

En dan bedoel ik ook met mijn borsten fatsoenlijk eronder. Ik ben erg bang dat dat niet goed is voor mijn hechtingen waar nog wat (mini) korstjes op zitten:79:maarja aan de andere kant heb ik het idee dat de korstjes zo ook niet gaan verdwijnen :145: 

Hoe ging dat bij jullie?  En uiteraard pas ik de eerste tijd sowieso op met zeep e.d. 

 

Alvast bedankt voor jullie ervaringen

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eergisteren geopereerd en heb gisteren gewoon normaal gedoucht hoor. Heb hier ook geen speciale instructies voor gekregen eigenlijk.. er zit nog tape op de littekens dus dat scheelt misschien ook. Ik zeep mn borsten natuurlijk niet volop in maar verder douche ik normaal. 

 

Heb je hier geen advies over gekregen van je pc? Ik moest na 24 uur douchen en dan 2 weken elke dag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 24 uur na de operatie gewoon gaan douchen. Heb wel steristrips op de hechtingen maar heb verder geen speciale instructies gekregen. De eerste keer werd ik wel heel duizelig onder de douche maar daar heb ik nu (7 dagen po) geen last meer van. Vooral lekker fris ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij zeiden ze de eerste 2 weken er absoluut voor zorgen dat die pleisters droog bleven dus ik stond zeer alert met twee washandjes onder de douche om ze te beschermen  hahaha :huh:

Zal vanavond maar eens normaal proberen, ben ik wel aan toe :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.