Guest manus73 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 1,5 week geleden naar mijn pc geweest ondat ik last had van mijn borsten,nu blijkt kapselvorming,rechts baker 3 en links baker 4, Nu kreeg ik vandaag de brief met een afwijzing maar ik bespeur toch enige tegenstrijdige info! Gelijk gebeld naar ziekenhuis en moet dinsdag even terugbellen Ik heb de brief als bijlage toegevoegd, Hoop dat ik alsnog voor een vergoeding in aanmerking ga komen,ik ga zeer zeker bezwaar maken,tenzij de pc me iets anders adviseert! Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Hoi hoi @manus73 Hm. dat is raar.. Dan zouden ze toch op zijn minst 1 borst moeten vergoeden? In ieder geval het verwijderen van het kapsel. Prothese zou je zelf moeten betalen en die rechter borst, zoals zij het zeggen, maar als de pc vermeld heeft dat het om baker 4 gaat links, dan zou dat vergoed moeten worden.. Waarschijnlijk ook de tegenstrijdige info die jij voorbij zag komen in de brief... Succes, wie weet had de pc iets anders op de aanvraag moeten schrijven? xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 8 minuten geleden zei best_boobie: Hoi hoi @manus73 Hm. dat is raar.. Dan zouden ze toch op zijn minst 1 borst moeten vergoeden? In ieder geval het verwijderen van het kapsel. Prothese zou je zelf moeten betalen en die rechter borst, zoals zij het zeggen, maar als de pc vermeld heeft dat het om baker 4 gaat links, dan zou dat vergoed moeten worden.. Waarschijnlijk ook de tegenstrijdige info die jij voorbij zag komen in de brief... Succes, wie weet had de pc iets anders op de aanvraag moeten schrijven? xx BB Nou ik vind het dus ook heel raar, Hoop maar dat de pc dan geen gradatie in de brief vermeld heeft en dat alsnog gaat doen,pfff het zal is wel een x meezitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Bij mij word het verwijderen van de protheses vergoed maar de nieuwe laten plaatsen moet ik zelf betalen (dit zijn enkeld de kosten van de protheses)! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 7 minuten geleden zei Mamavantwee: Bij mij word het verwijderen van de protheses vergoed maar de nieuwe laten plaatsen moet ik zelf betalen (dit zijn enkeld de kosten van de protheses)! xxx Ja precies daar had ik dus ook op gehoopt,zal nu even af moeten wachten hoe en wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 @manus73 He meis Je pc heeft waarschijnlijk de verkeerde aanvraag gedaan, er is het e.e.a. veranderd, met betrekking aanvragen, want ze werken nu met een zgn zorgactiviteit, en aangezien sommige codes heel erg op elkaar lijken vragen nog steeds een aantal pc's aan: capsulectomie met vervanging mamma protheses en dan wordt het afgekeurd. Je pc moet aanvragen: capsulectomie met verwijderen protheses, hele grote kans dat je operatie dan gewoon vergoed gaat worden, want protheses moet je zowieso zelf betalen, en de zorgverzekeringen nemen het besluit echt puur op wat er in de aanvraag staat. Je pc kan er aanvullende informatie bij doen dat je Baker III en IV hebt. Dus morgen even je pc bellen. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 1 uur geleden zei Desert-Rose: @manus73 He meis Je pc heeft waarschijnlijk de verkeerde aanvraag gedaan, er is het e.e.a. veranderd, met betrekking aanvragen, want ze werken nu met een zgn zorgactiviteit, en aangezien sommige codes heel erg op elkaar lijken vragen nog steeds een aantal pc's aan: capsulectomie met vervanging mamma protheses en dan wordt het afgekeurd. Je pc moet aanvragen: capsulectomie met verwijderen protheses, hele grote kans dat je operatie dan gewoon vergoed gaat worden, want protheses moet je zowieso zelf betalen, en de zorgverzekeringen nemen het besluit echt puur op wat er in de aanvraag staat. Je pc kan er aanvullende informatie bij doen dat je Baker III en IV hebt. Dus morgen even je pc bellen. xx Ja precies zo staat het er ook in de brief, Ik kan dinsdag pas bellen want dan zit hij in het vlietland ziekenhuis, Dus word vervolgd, Blij met alle info en hulp thanxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Ja ik las het en zag al dat dat niet klopt. He bah nog zo lang wachten, maar hij werkt natuurlijk niet iedere dag in het Vlietland omdat die ook nog bij Bergman werkzaam is. Nou hopen dat de dagen een beetje snel voorbij vliegen. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 20 minuten geleden zei Desert-Rose: Ja ik las het en zag al dat dat niet klopt. He bah nog zo lang wachten, maar hij werkt natuurlijk niet iedere dag in het Vlietland omdat die ook nog bij Bergman werkzaam is. Nou hopen dat de dagen een beetje snel voorbij vliegen. xx Klopt dat hij ook bij Bergman werkt ja,aardige man ,hopelijk komt het allemaal goed nadat ik dinsdag gebeld heb,worden weer spannende dagen hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 22 minuten geleden zei manus73: Klopt dat hij ook bij Bergman werkt ja,aardige man ,hopelijk komt het allemaal goed nadat ik dinsdag gebeld heb,worden weer spannende dagen hihi Nou idd, wil geloven dat het weer spannende dagen worden.hoop dat als deze aanvraag weggaat dat je ook heel snel uitsluitsel hebt. Succes meis, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 19 minuten geleden zei Desert-Rose: Nou idd, wil geloven dat het weer spannende dagen worden.hoop dat als deze aanvraag weggaat dat je ook heel snel uitsluitsel hebt. Succes meis, Dat hoop ik met je mee hoor Thanxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 @manus73 maar als je de brief nog een keer leest (heb ik gedaan Haha) staat er in dat ze het plaatsen van de protheses niet vergoeden omdat je daar niet voor in aanmerking komt...denk dat de arts de aanvraag idd verkeerd heeft ingediend want nieuwe protheses worden in "ons" geval niet vergoed maar wel Het verwijderen van het kapsel! dus gewoon nogmaals aanvragen maar dan zonder de vraag de nieuwe te vergoeden...dat is bij mij ook gedaan (alleen het verwijderen van kapselvorming is aangevraagd) en twee dagen later kreeg ik al de goedkeuring! hoop dat je hier wat aan hebt...je mag altijd vragen! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 4 minuten geleden zei Mamavantwee: @manus73 maar als je de brief nog een keer leest (heb ik gedaan Haha) staat er in dat ze het plaatsen van de protheses niet vergoeden omdat je daar niet voor in aanmerking komt...denk dat de arts de aanvraag idd verkeerd heeft ingediend want nieuwe protheses worden in "ons" geval niet vergoed maar wel Het verwijderen van het kapsel! dus gewoon nogmaals aanvragen maar dan zonder de vraag de nieuwe te vergoeden...dat is bij mij ook gedaan (alleen het verwijderen van kapselvorming is aangevraagd) en twee dagen later kreeg ik al de goedkeuring! hoop dat je hier wat aan hebt...je mag altijd vragen! xx Dat is volgens mij ook het geval ja,hopelijk gaat het met de vlg aanvraag beter ,kan er alleen maar op hopen natuurlijk,ik hou jullie uiteraard op de hoogte, Thanxxx ook voor je info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Ik heb de pc ook maar even een email gestuurd misschien dat ik dan eerder bericht terug krijg,dan hoef ik misschien dinsdag niet te bellen en gaat dit sneller,althans dat hoop ik dan maar hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Heel veel succes, ik hoop dat je snel iets te horen krijgt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 28 minuten geleden zei Mamavantwee: Heel veel succes, ik hoop dat je snel iets te horen krijgt! Dank je wel,zodra ik iets weet dan meld ik gelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Ff een update, Vanmorgen om 8 uur gebeld,ik zou tussen half 12 en 12 uur terug gebeld worden,inmiddels is het half 4 en heb ik zelf maar weer even gebeld,ze hebben het weer doorgegeven dus ik hoop dat ik zo gebeld word pfff, Mijn mail is helaas niet beantwoord! Bellen ze me vandaag niet dan moet ik weer een week wachten,heel fijn maar niet heus grrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 17 minuten geleden zei manus73: Ff een update, Vanmorgen om 8 uur gebeld,ik zou tussen half 12 en 12 uur terug gebeld worden,inmiddels is het half 4 en heb ik zelf maar weer even gebeld,ze hebben het weer doorgegeven dus ik hoop dat ik zo gebeld word pfff, Mijn mail is helaas niet beantwoord! Bellen ze me vandaag niet dan moet ik weer een week wachten,heel fijn maar niet heus grrr Jeetje, ppff nou ja hopen maar dat die later belt, wellicht is die vandaag aan het opereren,ff duimen maar. dit wachten is vreselijk, is ook niet goed voor je zenuwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 8 minuten geleden zei Desert-Rose: Jeetje, ppff nou ja hopen maar dat die later belt, wellicht is die vandaag aan het opereren,ff duimen maar. dit wachten is vreselijk, is ook niet goed voor je zenuwen. Joepie net gebeld en ze gaan de aanvraag nog een keer doen maar dan om de protheses te laten verwijderen,dus word vervolgd weer, Ze zei dat het niet via de basisverzekering gaat maar via mijn aanvullende verzekering,nou ik snap er geen reet meer van haha,als de operatie maar vergoed gaat worden dan ben ik allang blij, Oja gelijk gevraagd wat nieuwe protheses gaan kosten en ze zei €1000 dus dat is een meevaller ik had duurder verwacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 4 minuten geleden zei manus73: Joepie net gebeld en ze gaan de aanvraag nog een keer doen maar dan om de protheses te laten verwijderen,dus word vervolgd weer, Ze zei dat het niet via de basisverzekering gaat maar via mijn aanvullende verzekering,nou ik snap er geen reet meer van haha,als de operatie maar vergoed gaat worden dan ben ik allang blij, Oja gelijk gevraagd wat nieuwe protheses gaan kosten en ze zei €1000 dus dat is een meevaller ik had duurder verwacht Super,deze aanvraag is de goede,eindelijk! Nu weer in spanning afwachten.het ligt aan de code waar die onder valt, maar precies, als het maar vergoed gaat worden. Het ligt aan het merk protheses hoeveel je zelf moet betalen, is meestal tussen de 1000 en 1500, dus idd, weer een meevaller. Nou meis, ik ga hard voor je duimen, en ook hopen dat uitsluitsel niet te lang op zich laat wachten. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Oef, ik duim mee hoor!! Hopen dat het nu gewoon door je verzekering goedgekeurd gaat worden!! Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 31 minuten geleden zei Desert-Rose: Super,deze aanvraag is de goede,eindelijk! Nu weer in spanning afwachten.het ligt aan de code waar die onder valt, maar precies, als het maar vergoed gaat worden. Het ligt aan het merk protheses hoeveel je zelf moet betalen, is meestal tussen de 1000 en 1500, dus idd, weer een meevaller. Nou meis, ik ga hard voor je duimen, en ook hopen dat uitsluitsel niet te lang op zich laat wachten. xx Volgen mij werkt de blecourt alleen met eurosillicone,teminste dat was 12 jaar geleden het geval, Heb er voor de rest niet zoveel verstand van,mijn man zei wel je neemt toch wel een maatje groter he haha Thanxxxx Desert rose,ik hou jullie uiteraard weer op de hoogte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 25 minuten geleden zei best_boobie: Oef, ik duim mee hoor!! Hopen dat het nu gewoon door je verzekering goedgekeurd gaat worden!! Xxx We gaan het weer afwachten en meemaken hihi Thanxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 7 minuten geleden zei manus73: Volgen mij werkt de blecourt alleen met eurosillicone,teminste dat was 12 jaar geleden het geval, Heb er voor de rest niet zoveel verstand van,mijn man zei wel je neemt toch wel een maatje groter he haha Thanxxxx Desert rose,ik hou jullie uiteraard weer op de hoogte. volgens mij werkt hij inderdaad nog steeds met Eurosilicone, en je zal idd wel iets groter gaan, omdat toch het kapsel ook verwijderd gaat worden, en die ruimte ook opgevuld moet gaan worden, maar de Blecourt is natuurlijk een arts die niet al te groot plaatst, maar dat moet je gewoon tijdens een volgend consult even goed met hem doorspreken. Zou zeker je wens wel kenbaar maken, dat je nu toch wel iets groter wilt, nou ja, je man wilt dat hahaha xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manus73 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 2 uur geleden zei Desert-Rose: volgens mij werkt hij inderdaad nog steeds met Eurosilicone, en je zal idd wel iets groter gaan, omdat toch het kapsel ook verwijderd gaat worden, en die ruimte ook opgevuld moet gaan worden, maar de Blecourt is natuurlijk een arts die niet al te groot plaatst, maar dat moet je gewoon tijdens een volgend consult even goed met hem doorspreken. Zou zeker je wens wel kenbaar maken, dat je nu toch wel iets groter wilt, nou ja, je man wilt dat hahaha xx Hihi maar niet te groot hoor,heb nu een volle B kleine C,dus zal dan een volle C gaan worden want moet echt geen D cup haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.