Jump to content

wat als je veel moet niezen

Recommended Posts

hoi hoi ik ben iemand en ik nies zeker 100 keer op een dag:o nu dat volgende week mijn bv is vraag ik me toch af wat moet ik hier mee. doet het veel pijn? zijn er toch middeltjes tegen? ik ben eens benieuwd wat jullie denken of het ook voor hebben. 

bedankt 

Wow, 100 keer op een dag?
Ben je daar wel eens voor bij de huisarts geweest? Of heeft het eerder te maken met hooikoorts?

Als je moet niezen na een bv, is dat niet echt lekker nee haha. Het is ook beter om je boobs wat tegendruk te geven de eerste weken, als je moet niezen. Komt best wel wat druk op je wonden te staan anders.

Dat is wat ik tenminste gelezen heb, als adviezen van pc's.. Heb je het aan je eigen pc nog nagevraagd? 
Anders echt het zekere voor het onzekere geven en je boobs goed vasthouden (evt met een kussen voor je borsten en armen erover gekruist) bij het niezen!

xx

haha dank je ja idd allergisch aan zowat alles wat groen is of stof. ik zie wel dat het volgende week regent en dat doe ook al veel. ik ga extra allergie pillen nemen en het dinsdag een extra vragen aan plovier.. 

Haha dat zal nog al de eerste weken een zicht zijn als ik moet niezen:o^_^

6 minuten geleden zei Stefanie1991:

haha dank je ja idd allergisch aan zowat alles wat groen is of stof. ik zie wel dat het volgende week regent en dat doe ook al veel. ik ga extra allergie pillen nemen en het dinsdag een extra vragen aan plovier.. 

Haha dat zal nog al de eerste weken een zicht zijn als ik moet niezen:o^_^

ow.. hoop voor je dat de operatieschort niet groen is bij Plovier!!!!!
xx

Was de eerste en tweede week verkouden en moest best vaak niezen, kan je vertellen dat het ergggggggg vervelend is. 

Hield de ergste pijn tegen door inderdaad kussen tegen m'n borst te houden en m'n borsten ook nog te beschermen met m'n handen, kin op m'n borst en dan ging het wel redelijk. En vooral niet tegenhouden of "binnensmonds" niezen want dat is nog veeeeel pijnlijker. :P 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.