Ga naar inhoud

Diana Gabriels - Dr. Keulers???


Nessie1210

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik ben enorm blij dat ik dit forum heb gevonden en dat ik niet de enige ben die erg veel twijfels heeft over cupmaat, welk ziekenhuis te kiezen, welke chirurg etc.

Om te beginnen wil ik me graag voorstellen. Ik ben Nessie en ik ben 25 jaar oud. Zoals de meeste hier droom ik al heel lang van mooie en wat grotere borsten.

In eerste instantie wilde ik wachten totdat ik kinderen heb omdat ik hier en daar hoor dat de borsten wat kunnen gaan hangen en er kans is op een dubbele borst, maar sinds enkele weken heb ik besloten me niet langer onzeker te willen voelen en dat dit mijn laatste zomervakantie gaat zijn met kleine borsten die totaal niet bij mijn lichaam passen.

 

Ik heb een eerste consult gepland voor aanstaande zaterdag 8 juli bij Diana Gabriels omdat ik hierover veel positieve reacties hoor. Daarnaast heb ik ook vernomen dat Dr. Keulers die werkzaam is in Uden (Ziekenhuis Bernhoven) erg goed is in zijn vak en veel meiden al blij heeft gemaakt met de borsten waar ze van droomden. 

 

Graag hoor ik van jullie of jullie ervaring hebben met Praktijk Gabriels en/of Dr. Keulers? Het zou me enorm helpen om definitief voor hen te kiezen!

 

Alvast bedankt!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Nessie1210,

 

mag ik je vragen hoe was het consult bij Diana Gabriels? Wat is jou aangeraden? Goed gevoel erbij? Hopelijk van wel. 

Ik ga deze week ook naar Diana Gabriels voor eerste consult maar twijfel erg, je leest ook erg veel nare berichten over haar. 

Alvast bedankt! Ben benieuwd of en wat je gekozen hebt ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Nessie1210

 

Op social media zijn de meesten vrij positief, maar hier op het forum niet hoor...

De nazorg is bij hun ronduit slecht en de consulenten waar je een eerste consult mee hebt hebben geen medische ervaring. Ik zie dat je uit Oss komt. Heb je al eens gekeken naar Frans Straten (kliniek heyendael). Hij maakt mooie borsten en consult is in Groesbeek bij Nijmegen.

 

Ik zie nu dat je al een consult hebt gehad? Hoe was dat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

 

ik ben nieuw hier en heb vorige week een eerste consult gehad in Barendrecht bij Diana Gabriels. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Het advies is nu een lift met protheses. Daar gepast en dat was 375cc mentor. heb net gebeld dat ik het ga doen. ik vind het doodeng, maar wil het al heel lang... wel wordt mijn operatie verderop gepland ivm mijn werk ,maar de consulten met artsen (jaja ook dat kon 2 artsen spreken om te kijken bij wie je het beste gevoel hebt) vinden al snel plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2017 om 09:09 zei Ellen125:

Hey @Nessie1210

 

Op social media zijn de meesten vrij positief, maar hier op het forum niet hoor...

De nazorg is bij hun ronduit slecht en de consulenten waar je een eerste consult mee hebt hebben geen medische ervaring. Ik zie dat je uit Oss komt. Heb je al eens gekeken naar Frans Straten (kliniek heyendael). Hij maakt mooie borsten en consult is in Groesbeek bij Nijmegen.

 

Ik zie nu dat je al een consult hebt gehad? Hoe was dat?

 

Hey Ellen, dat klopt ik heb vorige week een consult gehad van Diana zelf. Ik heb het wel als prettig ervaren en mijn operatie staat ingepland voor 15 aug. Ik heb eerst nog een afspraak met de chirurg uiteraard. Was erg benieuwd of de meeste tevreden zijn met Dr Waes. Zal toch nog eens kijken bij die kliniek heyendael. Weet je zo of je daar op korte termijn geholpen kunt worden? En hebben ze daar een vaste prijs voor de borstvergroting? Super bedankt voor je reactie en advies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nessie1210 Toen ik geholpen werd hadden ze niet een hele lange wachtlijst, kon toen zelfs na 3 weken al geopereerd worden.
Wel weet ik dat dr. van Straten nog op vakantie gaat komende periode, dus hou daar wel rekening mee.
En hij heeft wel een vaste prijslijst, maar is wel iets duurder dan Diana. Maar dat had ik er voor over, gewoon 24/7 kunnen bellen én goed advies van medisch geschoold personeel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2017 om 10:28 zei Vrouw12:

Hè Nessie1210,

 

mag ik je vragen hoe was het consult bij Diana Gabriels? Wat is jou aangeraden? Goed gevoel erbij? Hopelijk van wel. 

Ik ga deze week ook naar Diana Gabriels voor eerste consult maar twijfel erg, je leest ook erg veel nare berichten over haar. 

Alvast bedankt! Ben benieuwd of en wat je gekozen hebt ;) 

 

 

Hey Vrouw12, ik heb het als erg prettig ervaren en had het consult met Diana zelf. Ik had voor mijn consult al erg veel over de mogelijkheden gelezen qua prothesen en waar ze geplaatst kunnen worden. Daarnaast hebben al meerdere vrienden en familieleden een borstvergroting gehad dus ik wist eigenlijk al best goed wat ik wilde. Ik twijfelde tussen 350cc en 400cc. Wilde high profile prothesen en voor of tussen de borstspier. Diana adviseerde mij 385-400cc, tussen de borstspier en high profile dus dit was precies wat ik in gedachte had. Heb jij het consult al gehad? En hoe heb je het ervaren? Weet je ook al ander en door wie je geopereerd wordt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Rocker:

@Nessie1210 Toen ik geholpen werd hadden ze niet een hele lange wachtlijst, kon toen zelfs na 3 weken al geopereerd worden.
Wel weet ik dat dr. van Straten nog op vakantie gaat komende periode, dus hou daar wel rekening mee.
En hij heeft wel een vaste prijslijst, maar is wel iets duurder dan Diana. Maar dat had ik er voor over, gewoon 24/7 kunnen bellen én goed advies van medisch geschoold personeel :) 

Oke dat is wel super fijn dat je zo snel geholpen kon worden! Wat is het uiteindelijk geworden bij je en hoe lang geleden ben je geopereerd? Hopelijk ben je tevreden over het eindresultaat. Ik ga inderdaad dan toch nog even wat informatie opzoeken over die kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had consult in januari, maar i.v.m. werk en al een rooster tot en met maart (en geld, vakantie opnemen etc). Heb ik heb uiteindelijk voor 10 april gekozen, dus ben nu bijna 14 weken geleden geopereerd.
Kreeg 500cc high profile mentor, tussen de spier geplaatst. Ben erg tevreden over het eindresultaat! Moet 23 augustus op eindcontrole dus dan hoor ik gelijk of hij z'n eigen werk goed gaat keuren haha :P 
Ook al heb ik er net even wat langer over gedaan dan de rest met in beweging komen, zou het zo weer doen en bij dezelfde kliniek ;) 

 

Succes met informatie opzoeken, is hier op het forum genoeg te vinden over hem! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nessie1210:

Hey Ellen, dat klopt ik heb vorige week een consult gehad van Diana zelf. Ik heb het wel als prettig ervaren en mijn operatie staat ingepland voor 15 aug. Ik heb eerst nog een afspraak met de chirurg uiteraard. Was erg benieuwd of de meeste tevreden zijn met Dr Waes. Zal toch nog eens kijken bij die kliniek heyendael. Weet je zo of je daar op korte termijn geholpen kunt worden? En hebben ze daar een vaste prijs voor de borstvergroting? Super bedankt voor je reactie en advies!!

Graag gedaan. Ik wil niet slecht per se slecht praten over Diana Gabriels maar ik vind wel dat meiden hier op het forum meoten weten dat je vaak aan een dichte deur staat zodra er iets aan de hand is. Dan kan het gesprek leuk zijn en de arts kundig maar al het contact gaat via praktijk Gabriels en die zijn vaak niet te bereiken bij problemen. Helaas al te vaak hier gelezen :(

Ik ben bij Straten op consult geweest. Fijne arts en heel kundig (maakt mooie boobies zoals ik op het forum zie) en consulente is medisch geschoold. Uiteindelijk ben ik uitgeweken naar België omdat ik Motiva prothesen wilde bij dr Verdonck. Als ik voor mentor had gekozen had ik mijn operatie door Straten laten doen. Ik vind het gewoon fijner dat wanneer er iets aan de hand is (en die pech had ik helaas ivm onderhuidse hechting die eruit wilde) dat ik dan rechtstreeks contact heb met de arts en kliniek en niet een tussenpersoon zoals praktijk Gabriels. 

 

Omdat je spreekt over ziekenhuis Bernhoven neem ik aan dat de afstand belangrijk voor je is dus vandaar dat ik Straten noem omdat hij kundig is en in de buurt zit ;) 

 

Als ik mij niet vergis is het consult bij Straten gratis en je kunt daar vrij snel terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.