MissM Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 ik ben maandag geopeerd, dit is dus dag 3 na de operatie. zou het niet al iets beter moeten gaan? ik ben zooooo moe, ik ben misselijk een hele dag en kan niets eten hierdoor. ik dwing mezelf steeds iets klein te eten in de hoop dat de misselijkheid weg gaat en ook voor de medicatie. de celebrex ben ik mee gestopt., ik neem nu enkel de paracetamol. af en toe een ibuprofen ertussenin. max 2/dag maar ik heb zon pijn. de wonden zelf doen echt pijn, het voelt branderig aan en steken. ik ben normaal niet zo kleinzerig, ik heb nog liever 5 keizersnedes achter elkaar dan dit. ik heb zon pijn! ik en men partner hebben al gekeken naar de littekens, en ze zien er zeker niet abnormaal uit. rechts heelt wel beter dan links. maar ik ben echt moe, ik zou de hele dag kunnen janken omdat ik me zo slecht voel. overal op het forum lees ik precies dat iedereen zich snel weer goed voelt, ben ik het dan gewoon of is er iets mis? ik ben net een plant, ik loop in huis zoals een schildpad,zo traag. partner heeft me gisteren al zo gewassen gelukkig, maar zo in de douche gaan staan durf ik gewoon niet. ik hoop zo dat het snel betert, ik heb me al afgevraagd of ik wel goed heb gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Hoi meis, Ik heb nog geen ervaring met een borstvergroting maar ben wel al eens geopereerd. Ik was tot twee weken erna doodmoe! Je lichaam reageerde gewoon op de narcose en het kan best even duren voordat dat helemaal uit je systeem is. Ga lekker slapen als je moe bent. Slaap is de beste heelmeesters heb ik geleerd. Heel veel sterkte en hopelijk voel je je snel weer wat beter! Xxxxx gastmama Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 @JESSICAD wat naar dat je je zo voelt.. ik kan je helaas geen antwoord geven maar hoop dat er iemand anders wel is met een juist advies of dergelijke.. sterkte en t komt echt wel goed!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 6, 2017 Author Share Posted July 6, 2017 ja hoop dat er snel verandering in komt. heb nu eventjes buiten gezeten, dan weer even in de zetel. probeer me er echt door te sleuren en niet de ganse tijd te slapen. mag me wel gelukkig prijzen dat men partner mij zo goed helpt,echt zou anders niet weten hoe of wat. die coolingpacks doen ook wel deugd als ze zo branden. ik blijf positief denken maar het moet echt gaan beteren, al is het maar een beetje, dan weet ik dat het teminste geneest. ventje vond mijn borsten ook niet mooi, wel dat duwt je echt de dieperik in. je voelt je dan al niet wow en dan gaan ze nog zeggen dat ze lelijk zijn. tja.....hij bedoeld het zo niet hoor maar ja,mannen zeker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 @JESSICAD dat is dus echt een super verkeerde opmerking op helemaal het verkeerde moment :s heb je al zon pijn denk je al honderd x waarschijnlijk waar ben ik aan begonnen krijg je dat pfff...maar bij iedereen worden de borsten mooi dus bij jou ook! maar idd blij dat je wel hulp hebt en ja als je zo moe bent zou ik zeggen ga dan gewoon lekker slapen anders smiddags even twee uren echt slapen wie weet doet dat deugd.. en ik hoop idd dat t morgen alweer een stukje beter zal gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 @JESSICAD hey, ik herken je verhaal wel een beetje hoor! Ik was op woensdag geopereerd en zaterdag en zondag ging ik vooral emotioneel door een hel. Vooral moe en ellendig.. doordat ik niks kon de hele dag ging ik ook veel nadenken en te veel focussen op hoe mijn borsten er op dat moment uitzagen. Ik kon de eerste dagen bijna niet naar mijn borsten kijken zonder misselijk te worden. Maar dat vergeet je allemaal heel snel zodra je je beter voelt en je borsten er mooi uit gaan zien.. komt goed meid, echt! Als je twijfelt aan je wondjes zou ik gewoon even bellen of mailen naar je pc Heel veel sterkte nog even Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 6, 2017 Author Share Posted July 6, 2017 Ja als het morgen nog zo brand ga ik toch eens even naar de kliniek bellen. Rechts is echt goed uit te houden. Enkel die linkse wond en ook de spier is nóg heel stram. Je voelt het ook precies bewegen het implantaat onder de spier met een beweging. Raar gevoel Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 @JESSICAD dat is dus echt een super verkeerde opmerking op helemaal het verkeerde moment :s heb je al zon pijn denk je al honderd x waarschijnlijk waar ben ik aan begonnen krijg je dat pfff...maar bij iedereen worden de borsten mooi dus bij jou ook! maar idd blij dat je wel hulp hebt en ja als je zo moe bent zou ik zeggen ga dan gewoon lekker slapen anders smiddags even twee uren echt slapen wie weet doet dat deugd.. en ik hoop idd dat t morgen alweer een stukje beter zal gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mml Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Och meid, wat enorm vervelend om te horen. Maar iedereen reageert natuurlijk anders, en zo een ingreep is niet niks. Daarom kunnen mensen je nooit helemaal goed op een ingreep voorbereiden. Naar de kliniek bellen lijkt me sowieso een goed plan, al is het maar voor geruststelling. Denk eraan dat het pas 3 daagjes geleden is. Het komt zeker goed. Maar voor nu heel erg veel sterkte meid, en ik hoop dat er snel vooruitgang in komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciss Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 @JESSICAD He meid, ik had me er ook flink in vergist hoor. Ik dacht dat ik na 3weken ook weer de wereld aan kon. Het viel vies tegen dus. Ben een week lang misselijk geweest en flinke pijn, en wat je zegt amper kunnen lopen. Ik ben ook niet iemand die snel pijn heeft of dit laat merken. Dus denk dat je net als mij hiermee ff pech hebt. Na een weekje begon het wel wat af te nemen. En het gevoel in een kant alsof je de inplantaat voelt mee bewegen of voelt zitten heb ik ook een hele tijd gehad. Ik vond dit ook eerst super eng, maar bleek normaal te zijn. Na een weekje of 4was dit weg. Ik ben nu 6weken geleden geholpen, en mijn borsten zijn nog flink gevoelig. Het licht er denk ik ook aan hoeveel cc er in gepropt is daardoor kan je natuurlijk ook wat meer pijn ervaren. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Even door bijten, bij mij heeft het helaas ook even geduurd. Maar alles is goed gekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Ik heb me ook heel lang slecht gevoeld en ook idd gefrustreerd of bang omdat ik idd veel meisjes hoorde ( las) heel snel beter! nu dag 16 en eindelijk sinds gisteren wat beweging Mr tot dag 12 echt stijf en ellendig x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 @JESSICAD Je bent niet de enige die dat gevoel heeft. De eerste 3 dagen vond ik een hel. Misselijk,niet recht kunnen zitten zonder pijn, niet kunnen slapen op mijn rug, 's morgens met vreselijke pijn in mijn rug uit bed. Maar het betert echt waar. Na een week gaat het beter, na de 2de week nog beter. Ik ben zelfs terug gaan werken na 2 weken. De eerste dagen had ik niet gedacht dit na 2 weken te kunnen. En van mijn man mochten ze nog iets groter. Van mij zeker niet. Mannen hè Het komt goed, vanaf nu gaat het iedere dag iets beter gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Ah wat vervelend om te lezen! Kan helaas weinig voor je betekenen denk ik maar wil je iig een hart onder de riem steken. Ik ben nu zelf 2 dagen PO dus zit ook nog middenin het herstel. We moeten er gewoon maar op vertrouwen dat het goed komt allemaal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 6, 2017 Author Share Posted July 6, 2017 geeft toch wat geruststelling dat er hier nog enkele zijn die met zon kleine stapjes vooruit gaan. ik duim op het beste, morgen weer een dag. Mijn kaars brand al op goede vooruitzichten @Lauren1984 voor jou ook een goed (en snel ;-) ) herstel gewenst meid!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Vraag eens @best_boobie die schijnt goed in medicijn schema's te zijn dacht ik wellicht kan ze je helpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 6 minuten geleden zei Gizmootje: Vraag eens @best_boobie die schijnt goed in medicijn schema's te zijn dacht ik wellicht kan ze je helpen Heeft ze al van me, maar lief dat je eraan denkt @JESSICAD het komt helaas wel vaker voor, dat meiden zich zo voelen als jij. Alleen lees je het niet zo vaak in topics, of je onthoud alleen de verhalen waar het meteen goed gaat Ook die foto's van borsten die meteen zogenaamd 'goed' zijn, die blijven hangen, terwijl de boobs die nog een lange weg te gaan hebben, vaak vergeten worden hihi Komt echt goed!! Probeer heel veel water te drinken, ik weet niet of je dat doet, maar het kan veel schelen. Zowel in de moeheid als in de misselijkheid. Al is het met kleine slokjes, probeer aan de 2 liter te komen op een dag. Liefst water of thee. Laat een kan met water, ijsblokjes en een schijfje citroen klaar maken door iemand en blijf drinken. Sterkte!! Trouwens, dat emotionele is ook normaal, hoort er echt bij. Het is net als kraamtranen, en vergis je niet, je hebt net een tweeling gebaard, dus dubbele kraamtranen he xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chicka Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Ojee. Wat balen dat het even allemaal tegen lijkt te zitten. Helaas heb ik niet de gouden tip, dus wens ik je alleen even veel sterkte. Ps: zucht...dat had mijn man kunnen zijn. Lomperiken zijn het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Oh meis, even ene geruststelling je bent niet abnormaal hoor! als je mijn topic leest zie je dat ik sloom slakje was en ik kan eigenlijk pas sinds deze week zeggen dat ik niet meer na een halve dag als een bejaarde rondloop. Heb met 6 weken de kliniek in paniek opgebeld omdat iedereen al vanalles aan het doen was en ik kon op dat moment nog niet eens zelf m'n strakke spijkerbroek zelf dichtknopen. Werk ook nog steeds arbeidstherapeutisch, 12 weken PO. Geef het tijd, goed drinken, gezond eten, tussendoor even rondje lopen (ook buiten), probeer ritme te houden in je slapen(dat was mijn valkuil) en niet teveel stressen en piekeren dat je te "langzaam" gaat. Herstellen staat nu eenmaal een x aantal weken voor, er zullen meiden zijn die zich al snel weer goed voelen en geen last hebben. Maar óók die zijn nog niet hersteld, die zullen alleen niet dezelfde symptomen vertonen als jij en dat is prima, maar wel vervelend en verwarrend voor jou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 Ik mag vanavond naar de huisdokter. Voel me écht niet gerust bij het brandende gevoel van die littekens. Gisterenavond ook wat gele smurrie gevonden ónder de pleister. Wil zeker zijn dat dit geen ontsteking is. Kan linkerborst ook niet aanraken want krimp ineen van de pijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mml Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 5 minuten geleden zei JESSICAD: Ik mag vanavond naar de huisdokter. Voel me écht niet gerust bij het brandende gevoel van die littekens. Gisterenavond ook wat gele smurrie gevonden ónder de pleister. Wil zeker zijn dat dit geen ontsteking is. Kan linkerborst ook niet aanraken want krimp ineen van de pijn. Heel naar dat het zo kut gaat, maar ik hoop met je mee op goed nieuws vanavond. Duim voor je meis, sterkte vandaag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 @JESSICAD Je bent niet de enige... heel herkenbaar dat je geen kant op kunt van de pijn. Heeft bij mij drie weken geduurd voor ik weer iets op de been was. En toen zat ik nog steeds na een paar uur doodmoe thuis. Ik had 's nachts krampen en kon niet slapen zonder valium, terwijl ik normaal heel actief ben en nooit iets inneem van dien aard. Ik heb me -de wens is de vader van de gedachte- enorm verkeken op deze ingreep. Ik ben nu 5,5 week postoperatief en heb elke dag nog pijn, terwijl er volgens Nio niets geks is. Dat kan dus gewoon gebeuren. Sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 @JESSICAD veel sterkte vanavond na de huis dokter ? Bij ons kan alleen overdag na de huisarts en avond alleen met spoed. Maar dan kan en mag je ook pas na 5uur bellen. Fijn dat je voor het weekend in gaat iets weet Hopelijk snel duidelijkheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama van hommeltje Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 @JESSICAD Wat erg dat je je niet goed voelt, het kan best zijn dat je heel heftig reageert op de narcose, daar word je ook zo ontzettend moe van, niet iedereen natuurlijk, maar de laatste keer dat ik onder narcose ging, ook ontzettend moe geweest zeker wel 3 weken en niet vooruit te branden. En wat er al gezegd is, bel even met de kliniek en ook evt met de huisarts misschien helpt het als je andere medicijnen krijgt, en ga lekker slapen als je zo moe bent. Sterkte nog even! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 @Elske77 wel ik hoop echt mee voor jou dat die pijn eindelijk stopt. Kan me voorstellen dat je op den duur echt spijt gaat krijgen van deze beslissing. Je zit nu ook nog in de herstellingsfase maar soms lees je na enkele dagen dat ze alweer mooi rondwandelen. Dan zie ik mezelf voortstrompelen en zakt de moed in je schoenen. @Gizmootje ja spreekuur bij de huisarts is savonds hier of sochtends vroeg. Overdag zijn het huisbezoeken maar ze had liever dat ik tot daar kwam omdat ze daar álles bij de hand heeft qua benodigdheden (belgie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosamargarita Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 @JESSICAD Hey meis, wat vervelend. Ik heb de eerste vijf a 6 dagen ook echt heel veel pijn gehad hoor en de medicatie die ik had deed vrij weinig. Probeer toch voorzichtig je armen te bewegen anders verkrampt het en doet alles nog meer pijn en durf je helemaal niet meer te bewegen. Heel veel succes bij de dokter en ik hoop dat alles goed is met de littekens! Dikke knuffel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.