Kadoim Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Dag allemaal, Ik ben 35 en mama van twee kindjes van 5 en 7. Ik heb altijd kleine borsten gehad (A-cup) en me daardoor weinig vrouwelijk gevoeld. Mijn mama troostte me altijd met haar eigen ervaringen: haar borsten namen een volle cupmaat toe na haar zwangerschappen. Daar hoopte ik dus op, maar het tegengestelde gebeurde: waar ik vroeger nog blij kon zijn met de vorm, is daar nu - na twee borstvoedingsperiodes - niet meer veel van over. Bh's van vroeger moest ik weggooien wegens te groot. Daarnaast verandert een lijf natuurlijk op meer vlakken door een zwangerschap. Ik heb er een klein buikje aan overgehouden, en met zo'n kleine boezem en stevige billen ben je dan al snel uit verhouding. Ik heb mezelf jarenlang toegesproken dat je tevreden moet zijn met wat je hebt, dat het allemaal veel erger kan... Maar het blijft een constante frustratie. Wat me als laatste nog heeft tegengehouden, is dat ik mijn kindjes niet de boodschap wil geven dat ze aan een ideaalbeeld moeten voldoen, en dat ze maar onder het mes moeten kruipen als dat niet zo is. En toch kwam ik mezelf de laatste maanden steeds vaker tegen, surfend naar websites ivm borstvergrotingen. De moeite die ik had om één mooi passende bikini te vinden om op vakantie te gaan, was de druppel. Intussen heb ik een afspraak opstaan voor een consult bij Dr Verdonck, op 2 augustus. Mijn hart klopte al in mijn keel bij het bellen voor die afspraak - ik vind het echt heel spannend allemaal - maar op een bepaalde manier word ik ook heel rustig van het feit dat ik de eerste stap gezet heb, en dat ik dus binnenkort misschien eindelijk van die jarenlange frustratie verlost zal zijn... Wordt vervolgd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
visje83 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Welkom en snap je twijfel wel. Succes met je zoektocht en voorpret na nieuwe borsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessie1210 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Hoi Kadoim, Ik snap je echt volkomen! Inderdaad super spannend zo'n eerste stap. Weet je al hoe veel CC je wilt? Ik heb a.s. zaterdag mijn eerste consult via Diana Gabriels. Ik heb vorige week zaterdag 1 juli gebeld en kon dus een week later al op consult komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.