Marj(oo)tje Posted July 4, 2017 Share Posted July 4, 2017 Hallo, ik ben Marjootje, ik ben 50 jaar, ben lid van de vrijwillige brandweer. Sinds 1995 heb ik al borstvergroting. Ik had een kleine a cup. Na de 1ste in 1995 had ik een B cup. (protheses 180cc) 10 jaar later in 2005 had ik kapselvorming en moesten mijn protheses vervangen worden en kapselvorming weggehaald worden. Toen ben ik van een B naar C gegaan (320cc) Nu bijna 12 jaar later heb ik weer kapselvorming en staat mijn operatie gepland op 27 juli 2017. Deze keer zullen de protheses wederom vervangen worden en kapselvorming weggehaald worden. Volgens de chirurg is het beter dat ik minimaal 360cc neem, omdat er meer ruimte door kapselvorming is gekomen. Dit zal bijna niks aan grootte schelen. Dus twijfel zelf nog om evt 400cc te nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted July 4, 2017 Share Posted July 4, 2017 @Marj(oo)tje Amai. Al 3x kapselvorming. Heeft dokter verklaring voor waarom dit ieder keer terug komt ? Heb jij ze voor de spier of achter de spier ? Doet dat evenveel pijn een 2de keer of minder ? Als je kapselvorming hebt en je moet een wissel ondergaan, moet je dan zoiezo meer cc nemen door de ruimte. Dat maakt me wel bang. Ik zou ze echt niet groter willen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marj(oo)tje Posted July 5, 2017 Author Share Posted July 5, 2017 Ik heb 2x kapselvorming gehad. !e keer bijna 12 jaar geleden. Ben inmiddels 50 en heb vorig jaar een mammografie gehad. Heb gevraagd aan de pc of de kapselvorming daar iets mee te maken kon hebben. Dat zou best kunnen, maar dat weet ik niet zeker, zei hij. Door het pletten van de borst zou het bindweefsel beschadigd kunnen raken en daardoor kapselvorming kunnen ontstaan. Dus ik twijfel of ik ooit nog wel een mammografie laat maken. Groter hoeft niet perse hoor, maar door kapselvorming is er iets meer ruimte ontstaan en hij zei, dat die 360 dan misschien een achtste van je borst groter zou worden. Het kan zelfs zo zijn, dat je het verschil niet eens merkt. Als ik evt gewoon de 320 zou willen, zou dat ook gewoon kunnen. Hij heeft nl 3 maten besteld. 320, 360 en 400 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.