Jump to content

D.s : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ook ik heb gekozen voor een borstvergroting, bij mij is het allemaal heel snel gegaan. Afgelopen woensdag een consult gehad en gisteren 3 juli al onder het mes geweest. Ik wist natuurlijk al een lange tijd, dat ik graag een bv wou en had bij het consult zo'n prettig gevoel dat de keus snel gemaakt was.. en omdat ze maandag uitval hadden kon ik al gelijk terrecht.

Ik heb 400 en 425cc laten plaatsen in een lege c cup.

@D.s

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs,

Dat is nog eens een sneltreinvaart van consult tot operatie.

Ik heb je titel een beetje aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie,hier kun je nu verder al je updates, eventuele vragen en je verslag neerzetten als je het leuk vind.

Pak genoeg je rust, neem op tijd je pijnstilling (ook 's nachts, heel belangrijk) en drink genoeg, zo is het vocht wat er zit sneller weg,

Ik wens je een goed herstel.

x

16 uur geleden zei Desert-Rose:

@D.s

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs,

Dat is nog eens een sneltreinvaart van consult tot operatie.

Ik heb je titel een beetje aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie,hier kun je nu verder al je updates, eventuele vragen en je verslag neerzetten als je het leuk vind.

Pak genoeg je rust, neem op tijd je pijnstilling (ook 's nachts, heel belangrijk) en drink genoeg, zo is het vocht wat er zit sneller weg,

Ik wens je een goed herstel.

x

Dank je wel!! X

16 uur geleden zei juni17:

Wow, dat ging snel! Gefeliciteerd :43:

Hoe gaat het met je? 

Hoi hoi,

Buiten om dat ik het gevoel heb door een vrachtwagen te zijn overreden, voel ik me best goed. 

Moet me er gewoon even bij neerleggen dat ik op het moment gewoon nog even niks kan... en hoop dat we gauw weekje verder zijn..

@D.s awhh, ja geduld is het enige antwoord op alles... ik ben vandaag 6 dagen po en ik voel me al echt stukken beter :) maar die momenten heb ik ook zeker gehad.. goed je medicijnen innemen! Heb je het resultaat al bekeken? ^_^ xx

Haha ja gelijk toen ik wakker werd al.. ik dacht echt woooww wat zijn ze groot!! Maar ze zitten nu echt nog in mijn nek.. fijn vooruit zicht dat jij je na 6 dagen beter voelt!

X

Hoi meid! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Om wat uur ben jij geholpen? Mss hebben we elkaar wel gezien.

Ik heb 450 laten steken. Pijn varieert. Nu is het weer de wonden zélf die steken geven ben echt aan het twijfelen om de carefixx bh eens aan te doen. Die triumph zit echt niet lekker.heb ook die van Hema maar de cups zijn te groot. Had daar een E in besteld. 

Soit  fijn herstel gewenst!

Fijn dat alles goed is gegaan! Volgens mij hebben we mekaar in de wachtkamer gezien! Ik ben ook op 3 juli geopereerd door Dr.Straten. dat vrachtwagen gevoel herken ik! Wel super blij met het resultaat! 

Succes met herstellen!

11 uur geleden zei D.s:

Haha ja gelijk toen ik wakker werd al.. ik dacht echt woooww wat zijn ze groot!! Maar ze zitten nu echt nog in mijn nek.. fijn vooruit zicht dat jij je na 6 dagen beter voelt!

X

hoi hoi, hoe gaat het vandaag met je?

22 uur geleden zei JESSICAD:

Hoi meid! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Om wat uur ben jij geholpen? Mss hebben we elkaar wel gezien.

Ik heb 450 laten steken. Pijn varieert. Nu is het weer de wonden zélf die steken geven ben echt aan het twijfelen om de carefixx bh eens aan te doen. Die triumph zit echt niet lekker.heb ook die van Hema maar de cups zijn te groot. Had daar een E in besteld. 

Soit  fijn herstel gewenst!

Ook jij gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!  Denk niet dat ik jou gezien heb.. moest er 12.45 zijn maar werd uiteindelijk pas om half 3 opgehaald en kwart over drie pas op de o.k.. was pas om iets voor half 5 op kamer..

Hoe is het nu met je?? Heb je die andere bh al geprobeerd? Ik vind die triumph ook voor geen meter zitten...

12 uur geleden zei Steefje1:

Fijn dat alles goed is gegaan! Volgens mij hebben we mekaar in de wachtkamer gezien! Ik ben ook op 3 juli geopereerd door Dr.Straten. dat vrachtwagen gevoel herken ik! Wel super blij met het resultaat! 

Succes met herstellen!

Was jij de laatste van die dag?? 

Ik moet zeggen dat ik ze nu nog niet echt mooi kan vinden.. zitten nog in me nek en moeten echt nog vormen en zakken.. die bh helpt ook niet echt krijg ik mega punt tieten van haha..

Jij ook een fijn herstel gewenst!!

11 uur geleden zei juni17:

hoi hoi, hoe gaat het vandaag met je?

Nog steeds het vrachtwagen gevoel.. en mijn bh begint erg te knellen.. vriend lief gaat zo maar even maat groter halen..hoe voel jij je nu?

@D.s oh no, wat rot... de bh knelde bij mij de eerste paar dagen ook echt heel erg, had toen de kliniek gebeld maar dat hoorde er wel een beetje bij zei ze. Toen dacht ik: :blink:. wat fijn dat jij een grotere maat krijgt! Met mij gaat het verder wel goed eigenlijk, morgen eerste controle en hechtingen eruit dus ik ben benieuwd xx

oh echt erg he die knellende bh, heb hier nog een cup E liggen maar die is dan weer te groot (cup,niet omtrek) 

zou wel deugd doen, al zullen ze niet genoeg ondersteuning krijgen dan denk ik hierzo. 

@juni17zal een enorm verschil geven denk ik zonder de hechtingen, geen trekkerig gevoel meer

1 uur geleden zei JESSICAD:

oh echt erg he die knellende bh, heb hier nog een cup E liggen maar die is dan weer te groot (cup,niet omtrek) 

zou wel deugd doen, al zullen ze niet genoeg ondersteuning krijgen dan denk ik hierzo. 

@juni17zal een enorm verschil geven denk ik zonder de hechtingen, geen trekkerig gevoel meer

i hope so :36:

Fijn dat de hechtingen eruit gaan juni17!

Ik heb mijn vriend de Anita active laten halen.. wat een verschil met die triumph zeg!! Wel in overleg met Heyendael gedaan. Ik had van de triumph een 75e aan maar vond deze ook knellen nu van de anita een 80d.

16 uur geleden zei D.s:

Was jij de laatste van die dag?? 

Ik moet zeggen dat ik ze nu nog niet echt mooi kan vinden.. zitten nog in me nek en moeten echt nog vormen en zakken.. die bh helpt ook niet echt krijg ik mega punt tieten van haha..

Jij ook een fijn herstel gewenst!!

Jaa klopt, ik was de laatste. Ik vind het wel al 10 x mooier als hiervoor! Maar idd nog heel hoog en superrr hard, niet normaal. Hoop wel dat het snel wat soepeler wordt. Die bh knelt ook behoorlijk. Successs

Morgen de eerste controle.. hoop dat alles er goed uitziet en dat die borstband een beetje mee gaat vallen! Voeg nog een foto bij van vandaag! 9 dagen po.

Pictures visible for members only.

Become a member now.

9 minuten geleden zei JESSICAD:

@D.s hey, hoe was je controle?

Ja zag er allemaal goed uit! op 2 kleine puntjes waren de littekens  dicht en ze werden al wat zachter.. en die band nu om, daar heb ik wel wat last van.. maar dat zal wel even wennen zijn! 

Hoe is het bij jou gegaan?? 

@D.s zelfde hier, rechts 2 of 3 mini dingetjes die nog niet volledig dicht waren. voor de rest zag het er prima uit. de band doet hier wel goed, ze zitten ook echt nog te hoog bij mij. bij jou staan ze echt al knap 

• 4 weeks later...

Even een update.. nu ruim 5 weken po

Een litteken volledig genezen andere helaas niet.. sinds een week best veel wondvocht en nu al sinds maandag continu in contact met de kliniek.

Afgelopen zaterdag avond naar de spoedpost geweest omdat ik steken kreeg in die borst en het mini wondje geïrriteerd werd er omheen.

Van de dienstdoende arts een antibiotica kuur gekregen, hij maakte zich niet teveel zorgen. 

Kuur sloeg goed aan want zondag al geen last meer gehad van steken,maar het wondje word helaas wel groter. Nu donderdag een afspraak in de kliniek.

Pfff word er echt kriegel van!! 

Is echt een gaatje aan het worden! Hoop dat ze hier wat aan gaan doen, ben zo bang voor ontstekingen..

Misschien meer mensen met deze ervaring?

Ooo hè jasses zeg... wat vervelend ben idd benieuwd hoe ze t nu verder gaan aanpakken.. wou t litteken dan al niet echt helen? Snap dat je hier kriegel van word ben je eindelijk zover in je herstel kun je nog niet echt genieten.. 

26 minuten geleden zei jeda:

Ooo hè jasses zeg... wat vervelend ben idd benieuwd hoe ze t nu verder gaan aanpakken.. wou t litteken dan al niet echt helen? Snap dat je hier kriegel van word ben je eindelijk zover in je herstel kun je nog niet echt genieten.. 

Hij is alwel dicht geweest.. maar is nu al anderhalf week iets aan lekken en nu is het sinds 2 dagen echt een gaatje.

Ze denken gewoon een onderhuidse hechting die is opgelost.

Maar ga zondag voor 10 dagen naar Tenerife.. maar is nu niet echt een fijn vooruitzicht.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.