Jump to content

Phiieke : 30 juni 2017 : Dr. Damen : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hej 

ik ben 27 heb een dochter van bijna 5 en wou al zolang grotere borsten. Ik ben 177cm en 60kg. Als ik neerlag had ik echt niets.. ik droeg altijd push ups hierin had ik maatje 75C. Nu heb ik op 30 juni een bv laten doen met 330cc. Het verband zit er nog rond dus heb nog geen idee hoe ze eruit zien... spannend dus. Ik heb me hier aangemeld omdat ik zoo benieuwd ben naar andermans verhalen en foto's.. wanneer welke bh kopen (net op zalando paar besteld) en of dat alles wat ik voel wel normaal is .. bij deze dus hallo iedereen :-)) S.

@Phiieke

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb je titel even aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, vragen en als je het leuk vind ook je verslag neerzetten.

Doe rustig aan, neem op tijd je pijnstilling in ( heel belangrijk) en ik wens je een goed herstel.

x

Op ‎04‎-‎07‎-‎2017 om 00:39 zei Phiieke:

Hej 

ik ben 27 heb een dochter van bijna 5 en wou al zolang grotere borsten. Ik ben 177cm en 60kg. Als ik neerlag had ik echt niets.. ik droeg altijd push ups hierin had ik maatje 75C. Nu heb ik op 30 juni een bv laten doen met 330cc. Het verband zit er nog rond dus heb nog geen idee hoe ze eruit zien... spannend dus. Ik heb me hier aangemeld omdat ik zoo benieuwd ben naar andermans verhalen en foto's.. wanneer welke bh kopen (net op zalando paar besteld) en of dat alles wat ik voel wel normaal is .. bij deze dus hallo iedereen :-)) S.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies.

Ik neem aan dat je sport bh's hebt besteld toch? Geen normale? :P

Sport bh moet je wel even kijken dat er geen padding in zit en genoeg ondersteuning bied.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.