Jump to content

Oriënterend

Mountje

Recommended Posts

Hi allemaal, 

Zoals de titel al zegt ben ik in de oriënterende fase wat betreft bv. In mijn pubertijd heb ik aardig wat onzekerheid gehad over de grootte van mijn borsten. Na 2 zwangerschappen van mijn kids van inmiddels 4 en 2,5 met bij de oudste 14mnd borstvoeding en de jongste 2jr borstvoeding zijn mijn borsten inmiddels weer terug gezakt naar de cupmaat van voor mijn zwangerschappen maar dan met wat slapper vel. Omdat ik inmiddels aan wat vollere (borstvoeding) borsten gewend was twijfel ik nu erg om toch een borstvergroting te doen. Mijn twijfel zit vooral in het toch wel hoge bedrag en de mogelijke complicaties. Ik zou graag een natuurlijk, mooi vol resultaat hebben. Maar heb te veel mislukte operaties gezien op tv ben ik bang. Daarom mijn aanmelding om eens mee te lezen met meiden die de operatie doen en me te verdiepen in welke arts en welke inhoud het mooiste resultaat zou hebben.

liefs mountje

Hey @Mountje, welkom op het forum :) 

Bedragen voor een borstvergroting verschilt enorm. Je hebt al prijzen vanaf € 2.500 tot € 4.700 ongeveer dacht ik. Je moet vooral kijken naar wat je wilt en wat je gevoel is bij een bepaalde arts. Kijk een beetje rond op het forum welke arts je aanspreekt obv verhalen en resultaat. Misschien dat de afstand naar de kliniek nog meespeelt? Misschien raar om te zeggen maar de prijs zegt niet alles. Bij Velthuis ben je denk ik bijna het duurste uit terwijl je zeker zo'n goede nazorg krijgt bij iemand waar je €3.000-3.500 betaald. Ik denk dat deze prijs wel ongeveer 'normaal' is. Ik zou niet op zoek gaan naar de goedkoopste, want je wilt natuurlijk wel waar voor je geld en de nazorg is heel belangrijk!

Je ziet hier veel namen voorbij komen, maar wat ik wel kan zeggen is ga NIET naar praktijk Gabriels. De nazorg is daar heel slecht. Enkele goede namen hier op het forum (waarbij ik andere artsen niets te kort wil doen overigens): Nio, Straten, Verdonck, K. Peters, Plovier, Demeyere, van der Weij, etc.

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.