Danies Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Hallo meiden, ik ben hier nieuw even mezelf voorstellen ik ben Denise 28 jr en me cup kleine B. en kwam hier terecht omdat ik zelf ook bij deze Dr 7 juli as een borstvergroting operatie heb staan. misschien kunnen jullie me helpen in het advies. ik moest gister op consult bij deze chirurg een aardige man. Alleen bij mijn 1e consult afgesproken 400cc. Ik wilde geen overdreven vergroting gewoon wat bij mijn lichaam past en je zelfvertrouwen geeft. na mijn consult gister is er naar voren gekomen dat ik een borstlift nodig heb omdat mijn tepels net voor het mooie iets te laag zitten( zie je niet als je jezelf in de spiegel bekijkt) maar anders kan de prothese er niet in. (375 cc moet het worden volgens hem )Maar had natuurlijk de praktijk al betaald ( omdat ik binnen 2 weken geopereerd zou worden ) nu kwam er een duur geintje bij €2000 wat ik niet heb. Omdat ik al gespaard heb voor de " normale vergroting" . Mijn vraag aan jullie is, wat zouden jullie doen? Stel ik heb het geld bij elkaar... Er komt natuurlijk een litteken bij, ivm tepel, de pijnen de evt complicaties etc... ik wil dit al zolang denk al 15 jaar, eindelijk de stap durven zetten en dan hoor je dit. Andere kant wie heeft er zowat geen borstvergroting. Ik moet het vandaag laten weten... Hoop dat jullie me kunnen helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Oei wat vervelend! Er zijn verschillende artsen en heb wel eens gehoord dat de ene het wel kan maken met lift en de ander zonder lift ook mooi resultaat kan maken. Ik zou niet te overhaast een beslissing nemen en eens informeren bij de andere artsen die bij deze kliniek werken of je geld terug vragen en naar een andere opzoek gaan. misschien kan @best_boobie of @Desert-Rose wat namen geven van artsen en advies kunnen geven zij hebben hier al jaren hun ervaring opgedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danies Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 @Gizmootje bedankt voor je reactie! Hier kan ik inderdaad wat mee. Ik wil het zo graag dat je er psychisch er bij neer heb gelegd eindelijk zaterdag! Maar , ja wat je zegt kan beter even nog goed ergens anders vragen. Zonde als er onnodige dingen moet worden gedaan. Ik hoop dat hun nog goede artsen weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama van hommeltje Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Hoi Danies, Als je zo twijfelt moet je het niet doen, je moet er zelf 100 procent achter staan, je zegt dat je dit al heel lang wilt dan kan je je beter eerst laten adviseren door een andere arts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danies Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 @mama van hommeltje ja klopt ik twijfel heel erg, eindelijk de stap gezet operatie gepland betaald en al. En dan krijg je te horen borstlift, het zou goed kunnen dat dit moet maar wat jullie zeggen je kan beter goed nadenken en een second opion doen. Ik wil het zo graag, dat ik nu denk van ja is het het wel waard om het te doen terwijl een andere arts zegt je hoeft geen borstlift etc. De extra pijn en littekens etc. Wat is dan een goede arts kliniek? Want er staat hier zoveel info haha. Ik had nu praktijk Gabriels van Diana. En dan Dr Schellekens dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Als je erg twijfelt zou ik toch nog voor de second opinion gaan want als andere artsen zeggen dat je geen lift nodig heb is dat wel een beetje vreemd en buiten dat....negeer nooit je eigen gevoel! Het kost allemaal genoeg en het gaat hier wel Om jou lichaam daar kan je niet voorzichtig genoeg mee om gaan! succes xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danies Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 @Mamavantwee ook jij bedankt voor je lieve berichtje! Je heb ook gelijk, mijn hoofd zegt van doen! Mijn hart zegt nu eigenlijk na dat allemaal van nee misschien is het een voorbode/ waarschuwing van niets overhaast doen. ( ben niet gelovig ofzo, maar naar je eigen lichaam luisteren is wel belangrijk). dank je nogmaals ! Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama van hommeltje Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 @danies je wacht al zo lang, dan moet een maandje extra geen probleem zijn, zeker als je twijfelt, wij zijn ook bij gabriels geweest, maar dat gaf geen goed gevoel, wil niet zeggen dat de chirurgen niet goed zijn natuurlijk. haar werkwijze staat mij gewoon niet aan, ik heb in het verleden ook geen goede dingen over haar praktijk gehoord, ben ook samen met mijn zus in rotterdam bij haar geweest voor een buikwandcorrectie voelde ook niet goed, de consumentenbond die haar in het verleden op de vingers heeft getikt dat alles bij elkaar zet je aan het denken, niet alleen de operatie is belangrijk maar ook zeker de nazorg, als ik dan hier op het forum lees over dat contract gaan mijn haren overeind staan. Als mijn dochter morgen geopereerd wordt en het is niet goed, reken maar dat ze dan gaan zorgen dat het wel goed komt zonder extra kosten!!! Mijn advies aan jou, annuleren je geld terug krijgen en dan naar een andere chirurg, je leest goede verhalen over dr Nio, (gaan wij morgen heen) zit in olvg in amsterdam moet je wel een verwijzing bij de huisarts halen of dr van straten van kliniek heyendael. Vergeet niet jij bent de klant en jij bent degene die betaald dan mag je ook wel wat verwachten het is geen broodje kroket wat je koopt! Groetjes mama v h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danies Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 @mama van hommeltje ontzettend lief bericht! Gaat me inderdaad aan het denken zetten. Heel fijn deze reactie zeg! Nogmaals dank. En voor de tips! Ik ga hier zeker wat mee doen. Had net al een mail gestuurd met annuleren en geld terug ben benieuwd. Ja wat je zegt dringt mij nu pas door ( door de vele info daar ) dat er in het contract staat van alles eigenlijk wat er gebeurd is voor eigen kosten. Met andere woorden, wij zetten je borsten erin en wat er eventueel kan gebeuren wat mis kan gaan is voor jezelf. Groetjes Denise Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Ja en geloof mij ...dat is ook echt waar want ik heb ze twee jaar terug via dg laten plaatsen en direct klachten maar totaal geen na zorg hoor word nu door een andere kliniek enz opnieuw geopereerd maar wat zei doet kan niet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Nog een puntje: ik las dat je te horen kreeg dat je onverwachts een borstlift nodig hebt en hier kosten bij komen van €2000,00 en dat je het dan dezelfde dag moest laten weten?! dit mag helemaal niet want je hebt zoizo je bedenktijd want dit staat averechts op de afspraak die je al gemaakt had (en betaald) dit had Diana of wie dan ook je eerder moeten laten weten! nu word je overrompeld met nieuw en teleurstellend nieuws en dat moet je eerst even laten bezinken maar ze maken misbruik van het zwakke op dat moment waardoor veel vrouwen zich verplicht voelen om dat dan maar te doen want ja de operatie datum staat al vast en is betaald! maar zo werkt het niet (naar mijn mening). heel veel succes en hopelijk storten ze netjes het betaalde bedrag terug en kan je ergens anders heen! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danies Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 @Mamavantwee oh wat erg zeg dat het zo voor je liep! Echt vervelend en zeker dat de nazorg dan niet naar behoren is. ik wilde binnen 2 weken geopereerd worden dus moest 14 dagen voor de operatie het geld overmaken. Dat is natuurlijk sneller dan dat je een maand of wat heb voor dat de operatie is. Maar zo gezegd zo gedaan. nu heb ik dit vervelende nieuws gehoord en dat ik inderdaad €2000 wil betalen als extra omdat ik die borstlift nodig heb. En ja vandaag laten weten omdat de operatie zaterdag al is. Hierdoor twijfel je wat je moet doen. Ja heb het niet even onder mijn kussen liggen. En ik was zo ingesteld na mijn 1e consult dat ik dacht dat komt allemaal wel goed! Nou niet dus. Ik was/ben er eerlijk gezegd wel verdrietig over dat het opeens niet door kan gaan na een gesprek van nog geen 15min. Dat je zo alles in het niets ziet vallen. Terwijl je er naar toe leeft. Xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama van hommeltje Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Begrijp je teleurstelling heel goed, maar ik denk dat je er later heel blij mee bent! Als je nog dingen wil weten vraag gerust, morgen hoop ik te kunnen vertellen hoe mijn dochter het heeft ervaren (kim89) groetjes mama v h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Ja dat snap ik idd heel goed, zelf heb ik het namelijk toen ook gedaan....bij dg op consult week later geopereerd (bij dg direct betaald) dat is bij mij verder wel goed gegaan maar bij jou loopt het dan net anders en dan vind ik dat ze je ook de keus hadden kunnen geven van:" goh tot onze spijt loopt het anders als gepland, zullen we de operatie datum anders verplaatsen (tot je op zijn minst even hebt kunnen nadenken) maar nu is het gewoon zo dat je dit al jaren wil...voor gespaard heb en dan is het eindelijk zo ver en krijg je iets anders te horen waardoor je in feite overhaast een beslissing gaat nemen! (uit wanhoop en verdriet want je kijkt hier al zo lang naar uit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danies Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 Helemaal juist! Dat is ook zo! @Mamavantwee nu ben ik benieuwd hoe het verder zal gaan lopen. Heb ze net een mail gestuurd en wat de verdere afhandeling is geen idee. Ik hoop dat ze me geld terug storten want, het is niet dat ik zelf de operatie afzeg. Het is door een verrassing van de chirurg. Wat je zeg je ben in deze toestand geneigd om te zeggen ja doe maar mits je dat geld heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamavantwee Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Ja inderdaad en dat vind ik dus niet kunnen! ben ook heel erg benieuwd hoe ze dit gaan oplossen?! nogmaals heel veel succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danies Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 Heel erg bedankt voor alle info! Als ik wat weet hoor of zie dan zal ik dit hier ook melden. Ook voor de andere die dit misschien lezen. mooie dag! Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Ik ga zelf bij Kevin peters die is erg bekend nu en mooie goede resultaten hij werkt ook via Diana gabriels wellicht kan je een gesprek met hem aan gaan ? Die zit op maandag en dinsdag avonden in Barendrecht las ik laatst, wellicht kunnen ze je er bij in plannen om hem eens advies te vragen ? Misschien dat je dan wel meer vertrouwen hebt in de evt borstlift of borstvergroting als er door twee verschillende artsen beoordeeld is. De consulentes daar hebben jou dus niet juist geinformeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danies Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 @Gizmootje ja die had een vriendin van mij, maar waarom zij die heeft en ik de ander? Zij is van aa/a geloof ik naar een C cup. Ik een kleine B naar 400cc zoals afgesproken ja snap heus dat een chirurg het beter ziet wat dan kan. Maar hij was ook nonchelant. " euh.. Ja moet toch een borstlift, maar even kijken of ik dat kan.. Of dat lukt... Jaa nou euh ja gaat wel lukken.. Dan een 375cc erin want anders past het misschien niet goed" ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 1 uur geleden zei Danies: @Gizmootje ja die had een vriendin van mij, maar waarom zij die heeft en ik de ander? Zij is van aa/a geloof ik naar een C cup. Ik een kleine B naar 400cc zoals afgesproken ja snap heus dat een chirurg het beter ziet wat dan kan. Maar hij was ook nonchelant. " euh.. Ja moet toch een borstlift, maar even kijken of ik dat kan.. Of dat lukt... Jaa nou euh ja gaat wel lukken.. Dan een 375cc erin want anders past het misschien niet goed" ... Was die peters bij jou vriendin ook nonchalant ? Begrijp t ff niet Haha je kan zelf je voorkeur arts aangeven bij die kliniek maar als je er niet om vraagt kijken hun gewoon wie er plek heeft. Ik heb op internet zoveel goeds over die peters gezien en gelezen dat ik daar voor gekozen heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophietje88 Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Hee Dannies! Als je op zoek bent naar een andere goede kliniek zou kliniek heyendael ook nog een optie kunnen zijn. Ik voelde me daar erg op mijn gemak en kon daar ook nog eens snel terecht. Afgelopen woensdag mijn eerste consult gehad en kan 17 juli al geopereerd worden! Ik heb ook veel andere goede berichten gelezen over dokter Straten. Ook kun je daar kiezen tussen 1, 3 of 5 jaar nazorg wat mij ook wel een erg fijn gevoel gaf. Succes met het maken van je keuze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 11 uur geleden zei Danies: Hallo meiden, ik ben hier nieuw even mezelf voorstellen ik ben Denise 28 jr en me cup kleine B. en kwam hier terecht omdat ik zelf ook bij deze Dr 7 juli as een borstvergroting operatie heb staan. misschien kunnen jullie me helpen in het advies. ik moest gister op consult bij deze chirurg een aardige man. Alleen bij mijn 1e consult afgesproken 400cc. Ik wilde geen overdreven vergroting gewoon wat bij mijn lichaam past en je zelfvertrouwen geeft. na mijn consult gister is er naar voren gekomen dat ik een borstlift nodig heb omdat mijn tepels net voor het mooie iets te laag zitten( zie je niet als je jezelf in de spiegel bekijkt) maar anders kan de prothese er niet in. (375 cc moet het worden volgens hem )Maar had natuurlijk de praktijk al betaald ( omdat ik binnen 2 weken geopereerd zou worden ) nu kwam er een duur geintje bij €2000 wat ik niet heb. Omdat ik al gespaard heb voor de " normale vergroting" . Mijn vraag aan jullie is, wat zouden jullie doen? Stel ik heb het geld bij elkaar... Er komt natuurlijk een litteken bij, ivm tepel, de pijnen de evt complicaties etc... ik wil dit al zolang denk al 15 jaar, eindelijk de stap durven zetten en dan hoor je dit. Andere kant wie heeft er zowat geen borstvergroting. Ik moet het vandaag laten weten... Hoop dat jullie me kunnen helpen. Hey, goed dat je de stap hebt gezet. Ik zie dat je een voorsteltopic hebt geplaatst in het topic van Kimms. Ook even een eigen topic aanmaken en daar dit verhaaltje in plakken. Dan kun je in dat topic onderhand ook je operatieverslagje bijhouden Borstlift heb ik geen ervaring mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danies Posted July 3, 2017 Author Share Posted July 3, 2017 Dames bedankt voor jullie berichtjes! Ik ben niet zo handig met een forum haha dus sorry als ik het verkeerd doe. Ik heb Gabriels kliniek gebeld want had nog geen antwoord gehad , ze had het door gestuurd naar Diana en Boekhouder. Ook had ik nog daar aangegeven voor second opion maar die Peeters zit vol tot 13-7 en had de operatie voor zaterdag staan. Dus gewoon nu gecanceld. En even afwachten verder. en over nonchelant bij dr Schellekens was bij mij. Bij mijn vriend die Peeters had weet ik verder niet. ik ga nu gewoon even op het gemak laten bezinken geen overhaasten dingen doen en verder kijken en second opion zodat ik zeker weet dat ik niet zoals nu voor een verrassing kom te staan. Dat is wel een leer moment voor beide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Succes verstandige keus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 @Danies Ik heb je even een eigen topic gegeven, aangezien je het topic van iemand anders gekaapt had Bij registratie hier op het forum, heb je een email en een pb gekregen, waarin uitgelegd staat hoe een en ander werkt hier. Ook staat er bovenaan het forum een mededeling: nieuwe leden aub lezen. Daar staat ook alles nog een keer uitgelegd Het wordt er dan misschien duidelijker op en het blijft overzichtelijk voor iedereen. Succes met je keuze verder!! En als je updates hebt, schrijf ze gerust hier in je eigen topic (dat je kunt volgen, zodat je op de hoogte bent als er iemand een opmerking in schrijft) dan heb je alles netjes bij elkaar staan xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.