Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Demi133

Demi133 : 3 juli 2017 : Dr. van Waes : MFIV

Recommended Posts

8 uur geleden zei Jess1111:

Mooi zeg! Echt! En de littekens zijn nu al zo, kun je nagaan over n aantal maanden! Bedankt voor je reactie!

Ja mooi al he , ben ook blij mee.

En moet zeggen, nu die pleisters eraf zijn en die knoopjes weg, voelt veeeel beter! Had veel druk op die littekens/ribben als ik die bh aan heb, werd gek van. Nu is echt stukken minder!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo eerste twee weken voor jou al nog even dan kan je gaan shoppen:wub: tegen de tijd dat ik mag ben jij al 5 weken 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gizmootje:

Zo eerste twee weken voor jou al nog even dan kan je gaan shoppen:wub: tegen de tijd dat ik mag ben jij al 5 weken 

Jaaa echt he. Dan begint jouw reis pas haha!

Kan niet wachten hoorrr, kijk er echt naar uit.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Demi133:

Ja afgelopen zaterdag wezen passen. Dit is 600cc. Ben benieuwd hoe het er bloot uit zal zien!! Hihi. Jij al op consult geweest of moet je dat nog doen? 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Ben 2x geweest op consult. Bij d gabriels en bij faceland, maar omdat ik toen eigenlijk overdonderd werd omdat me een correctie geadviseerd werd heb ik niet gepast. Dom hè?! Was ook erg zenuwachtig. dus nu nog maar een keer terug. Is een mooie maat op de foto! Waar ga je het laten doen. Ben bij faceland bij dr Fresow geweest. Echt n aardige man. En hij nam ook echt de tijd. Maarja door de zenuwen dus toch de helft vergeten....

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-6-2017 om 21:57 zei Jess1111:

Ben 2x geweest op consult. Bij d gabriels en bij faceland, maar omdat ik toen eigenlijk overdonderd werd omdat me een correctie geadviseerd werd heb ik niet gepast. Dom hè?! Was ook erg zenuwachtig. dus nu nog maar een keer terug. Is een mooie maat op de foto! Waar ga je het laten doen. Ben bij faceland bij dr Fresow geweest. Echt n aardige man. En hij nam ook echt de tijd. Maarja door de zenuwen dus toch de helft vergeten....

Huhi dat ken ik.... door de spanning alles vergeten. Ik ga het bij Diana Gabriels laten doen (dr Van Waes). Ik vind het op de foto best klein, maar ben bang dat als ik meer cc doet het heel erg onnatuurlijk eruit gaat zien. 

Persoonlijk heb ik geen ervaring met faceland, wist niet eens dat hun borstvergrotingen deden. Heb heb je al een 3e consult gepland?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Dames,

Voor de mensen die het leuk vinden; vandaag geopereerd door dokter van Waes van Diana Gabriels. Ik heb een prothesewissel gedaan. Bovenste foto zijn 350 cc sebbin en de onderste zijn 550 cc mentor.

Ben er heel erg blij mee en zo hebben jullie een beetje een idee bij de hoeveelheid cc's. Natuurlijk is het bij iedereeen anders.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi! ook groot haha denk ik of lijkt dat alleen op de foto? 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Ellen125:

Mooi! ook groot haha denk ik of lijkt dat alleen op de foto? 

Ja dat wilde ik ook haha. Heb nog niet in de spiegel gekeken dus ff kijken hoe het in het echt eruit ziet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Demi133:

Ja dat wilde ik ook haha. Heb nog niet in de spiegel gekeken dus ff kijken hoe het in het echt eruit ziet. 

Ziet er echt heel mooi uit. Niet? Nja misschien eerst maar even uitrusten. Hopelijk heb je een voorspoedig herstel!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel mooi! Fijn herstel gewenst :) 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oooooh mooi. Bij die 350cc vind ik je borsten mooi genezen maar ik snap dat je voor een wissel bent gegaan. Hoelang zat er tussen je wissel? Is het rond? Dual plane?

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Demi133

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb je topics even samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting.

Dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, en eventuele vragen.

Welke locatie ben je geholpen, dan zet ik dat er nog even bij in de titel.

Ik wens je een goed herstel.

x

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com