Ga naar inhoud

Demi133 : 3 juli 2017 : Dr. van Waes : MFIV


Aanbevolen berichten

@Demi133

 

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je topics even samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting.

Dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, en eventuele vragen.

 

Welke locatie ben je geholpen, dan zet ik dat er nog even bij in de titel.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2017 om 16:19 zei Desert-Rose:

@Demi133

 

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je topics even samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting.

Dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, en eventuele vragen.

 

Welke locatie ben je geholpen, dan zet ik dat er nog even bij in de titel.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Dankjwel, vlaardingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2017 om 16:10 zei Schildpad:

Oooooh mooi. Bij die 350cc vind ik je borsten mooi genezen maar ik snap dat je voor een wissel bent gegaan. Hoelang zat er tussen je wissel? Is het rond? Dual plane?

Hii,

 

Er zat ongeveer 2 jaar tussen. Ik heb gekozen voor rond en dan onder de spier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Demi133:

Hii,

 

Er zat ongeveer 2 jaar tussen. Ik heb gekozen voor rond en dan onder de spier :)

En hoe gaat het met je herstel? Is het vergelijkbaar als de eerste keer of is het nu minder pijnlijk/zwaar? De 350cc was voor de spier? Waarom nu achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-6-2017 om 17:09 zei Demi133:

Hoi allemaal,

 

Ik ben nieuw hier. Ben nog even zoekende hoe alles hier op de site werkt etc.

 

Begin 2015 ben ik geopereerd door Dr. Verdonck (borstvergroting met 350 cc high profile), maar ben na 2 jaar nog niet tevreden en daarom ook besloten om een 2e borstvergroting te laten doen bij Diana Gabriels. Ik ben gister op 1e consult geweest en heb donderdag een gesprek met de arts. Bij het passen had ik een super goed gevoel  bij 600cc, maar ben zo bang dat het of te klein is of juist weer te groot. Bij mijn eerste borstvergroting heb ik gemerkt dat het passen alleen een indicatie is en niet precies hoe ze helemaal worden (miss is dat alleen bij mij het geval geweest hoor). 
Toevallig was er een dame (Rosanna => zie Instagram van diana) , die ook 600cc had genomen, een aantal weken voor mijn consult geopereerd. Dus ik kon al zien hoe dat bij haar eruit zag. Ik vind ze bij haar perfect, maar ben zo bang dat het bij mij anders valt aangezien Diana zelf al aangaf dat zij een stuk groter is als mij.

 

Mijn vraag: Zijn er hier toevallig ook dames die ook 600 cc hebben genomen en hoe hebben jullie dit ervaren? Was het resultaat juist groter als wat je verwachtte of vielen ze veel kleiner uit? Eventueel foto's??

 

Natuurlijk verschilt het per persoon, maar ben heel erg benieuwd naar de ervaring van andere meiden die 600cc hebben gekozen.

 

Ten slotte wil ik zeggen dat ik heel blij ben et forums als deze. Zo kan iedereen zijn verhaal delen en kennis/ervaringen delen. Mocht iemand nog vragen hebben over mijn ervaring bij Dr. Verdonck sta ik daar open voor.

 

Groetjes :wub: 

 

 

 

 

Hoi, ik was benieuwd of je ondertussen al geopereerd ben. 3 juli had je de OK dag staan toch? En ik dacht dat je voor 600cc ging. Ik ga 13 juli 600cc passen en mijn operatie datum staat gepland op 27 juli. Ben heel benieuwd naar je ervaring en misschien wil je het resultaat met me delen. 

Groetjes Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Leya:

Hoi, ik was benieuwd of je ondertussen al geopereerd ben. 3 juli had je de OK dag staan toch? En ik dacht dat je voor 600cc ging. Ik ga 13 juli 600cc passen en mijn operatie datum staat gepland op 27 juli. Ben heel benieuwd naar je ervaring en misschien wil je het resultaat met me delen. 

Groetjes Leya

Een pagina terug staat het met foto's van het resultaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎/‎07‎/‎2017 om 18:14 zei Demi133:

Hoi Dames,

 

Voor de mensen die het leuk vinden; vandaag geopereerd door dokter van Waes van Diana Gabriels. Ik heb een prothesewissel gedaan. Bovenste foto zijn 350 cc sebbin en de onderste zijn 550 cc mentor.

 

Ben er heel erg blij mee en zo hebben jullie een beetje een idee bij de hoeveelheid cc's. Natuurlijk is het bij iedereeen anders.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

wwoowww, die zien er al prachtig uit!! hele mooie maat :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2017 om 16:55 zei Schildpad:

En hoe gaat het met je herstel? Is het vergelijkbaar als de eerste keer of is het nu minder pijnlijk/zwaar? De 350cc was voor de spier? Waarom nu achter de spier?

Sorry voor mijn late reactie. De 350cc borstimplantaten waren ook achter de spier gezet. Deze keer zeker minder pijn!! Eigenlijk aan de borstspier sms geen pijn, alleen een beetje stijf de eerste dag. Dat zei de dokter al, maar geloofde er eigenlijk niks van. Toch had hij gelijk :) Alleen heel erg last van mijn littekens gehad en bijwerkingen van de medicijnen.. Verder nergens last van gehad wat echt heel fijn was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2017 om 08:46 zei Leya:

Hoi, ik was benieuwd of je ondertussen al geopereerd ben. 3 juli had je de OK dag staan toch? En ik dacht dat je voor 600cc ging. Ik ga 13 juli 600cc passen en mijn operatie datum staat gepland op 27 juli. Ben heel benieuwd naar je ervaring en misschien wil je het resultaat met me delen. 

Groetjes Leya

Hoi Leya, 

 

Ja ik ben ondertussen al geopereerd :) Heb uiteindelijk toch gekozen voor 550 cc op aanraden van mijn arts. In principe valt 550 cc even groot uit als 600cc zei mijn arts. Alleen het verschil met 600 cc is dat het dan een halve centimeter groter is aan de zijkant van mijn borst (sideboob) en dat zou erg onnatuurlijk worden, dus vandaar dat ik toch voor 550cc ben gegaan. Ik heb foto's staan op de pagina. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Demi133:

Sorry voor mijn late reactie. De 350cc borstimplantaten waren ook achter de spier gezet. Deze keer zeker minder pijn!! Eigenlijk aan de borstspier sms geen pijn, alleen een beetje stijf de eerste dag. Dat zei de dokter al, maar geloofde er eigenlijk niks van. Toch had hij gelijk :) Alleen heel erg last van mijn littekens gehad en bijwerkingen van de medicijnen.. Verder nergens last van gehad wat echt heel fijn was.

Dat is fijn om te lezen dat het goed is meegevallen. Ik wil ook graag groter maar kan mn man er nog niet van overtuigen haha. Hoe is het eigenlijk met je huid? Het wordt natuurlijk weer verder opgerekt. Zie je daar striae van? En heb je foto's van je wissel die ik misschien mag zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Demi133:

Sorry voor mijn late reactie. De 350cc borstimplantaten waren ook achter de spier gezet. Deze keer zeker minder pijn!! Eigenlijk aan de borstspier sms geen pijn, alleen een beetje stijf de eerste dag. Dat zei de dokter al, maar geloofde er eigenlijk niks van. Toch had hij gelijk :) Alleen heel erg last van mijn littekens gehad en bijwerkingen van de medicijnen.. Verder nergens last van gehad wat echt heel fijn was.

Dat is fijn om te lezen dat het goed is meegevallen. Ik wil ook graag groter maar kan mn man er nog niet van overtuigen haha. Hoe is het eigenlijk met je huid? Het wordt natuurlijk weer verder opgerekt. Zie je daar striae van? En heb je foto's van je wissel die ik misschien mag zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2017 om 21:40 zei Schildpad:

Dat is fijn om te lezen dat het goed is meegevallen. Ik wil ook graag groter maar kan mn man er nog niet van overtuigen haha. Hoe is het eigenlijk met je huid? Het wordt natuurlijk weer verder opgerekt. Zie je daar striae van? En heb je foto's van je wissel die ik misschien mag zien?

Nee zeker geen striae gekregen :) Foto's heb ik al ergens staan hier op dit forum. Geen idee waar ze staan, maar als je bij de zoekbalk: 350 cc naar 550 cc in typt zal je het vast krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.