Ga naar inhoud

Demi133 : 3 juli 2017 : Dr. van Waes : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben nieuw hier. Ben nog even zoekende hoe alles hier op de site werkt etc.

 

Begin 2015 ben ik geopereerd door Dr. Verdonck (borstvergroting met 350 cc high profile), maar ben na 2 jaar nog niet tevreden en daarom ook besloten om een 2e borstvergroting te laten doen bij Diana Gabriels. Ik ben gister op 1e consult geweest en heb donderdag een gesprek met de arts. Bij het passen had ik een super goed gevoel  bij 600cc, maar ben zo bang dat het of te klein is of juist weer te groot. Bij mijn eerste borstvergroting heb ik gemerkt dat het passen alleen een indicatie is en niet precies hoe ze helemaal worden (miss is dat alleen bij mij het geval geweest hoor). 
Toevallig was er een dame (Rosanna => zie Instagram van diana) , die ook 600cc had genomen, een aantal weken voor mijn consult geopereerd. Dus ik kon al zien hoe dat bij haar eruit zag. Ik vind ze bij haar perfect, maar ben zo bang dat het bij mij anders valt aangezien Diana zelf al aangaf dat zij een stuk groter is als mij.

 

Mijn vraag: Zijn er hier toevallig ook dames die ook 600 cc hebben genomen en hoe hebben jullie dit ervaren? Was het resultaat juist groter als wat je verwachtte of vielen ze veel kleiner uit? Eventueel foto's??

 

Natuurlijk verschilt het per persoon, maar ben heel erg benieuwd naar de ervaring van andere meiden die 600cc hebben gekozen.

 

Ten slotte wil ik zeggen dat ik heel blij ben et forums als deze. Zo kan iedereen zijn verhaal delen en kennis/ervaringen delen. Mocht iemand nog vragen hebben over mijn ervaring bij Dr. Verdonck sta ik daar open voor.

 

Groetjes :wub: 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, precies wat ik dus ook wil weten!

gister mijzelf aangemeld hier, omdat ik na 2 consulten (1 bij Diana en 1 bij faceland) bij beide te horen kreeg dat ik wel Vd 600cc moet gaan willen mijn borsten 'goed gevuld' zijn. Of een borst lift overwegen. Na 35 kg afvallen is er weinig meer van over... graag zou ik ook aan de hand van foto's zien hoe ze ongeveer uit zouden gaan zien. Ik vind groot mooi, maar te groot niet.

 

ben benieuwd naar de reacties, idd super makkelijk dit forum!

groetjes Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welke dokter wil je gaan bij Diana gabriels ?

ik word zelf door peters geopereerd over drie weekjes. Krijg 500 cc.

heb hier op het forum ook dames met 600cc die bij Diana door dr peters zijn geopereerd.

@Priscilla30 al een paar maanden geleden 

en twee weken geleden @Ashleym die hebben hier ervaring in misschien dat je hen kan vragen om tips! Succes xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jess1111:

Hi, precies wat ik dus ook wil weten!

gister mijzelf aangemeld hier, omdat ik na 2 consulten (1 bij Diana en 1 bij faceland) bij beide te horen kreeg dat ik wel Vd 600cc moet gaan willen mijn borsten 'goed gevuld' zijn. Of een borst lift overwegen. Na 35 kg afvallen is er weinig meer van over... graag zou ik ook aan de hand van foto's zien hoe ze ongeveer uit zouden gaan zien. Ik vind groot mooi, maar te groot niet.

 

ben benieuwd naar de reacties, idd super makkelijk dit forum!

groetjes Jessica

Precies! Ik wil ook groot, maar niet te groot. Deze foto is ook 600cc, maar verschilt natuurlijk per persoon dus ben benieuwd naar foto's van andere meiden. Heb jij al een operatie datum staam?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Hoi welke dokter wil je gaan bij Diana gabriels ?

ik word zelf door peters geopereerd over drie weekjes. Krijg 500 cc.

heb hier op het forum ook dames met 600cc die bij Diana door dr peters zijn geopereerd.

@Priscilla30 al een paar maanden geleden 

en twee weken geleden @Ashleym die hebben hier ervaring in misschien dat je hen kan vragen om tips! Succes xx 

Hoi, ik heb een afspraak staan met Dr. Vanweas. Even afwachten of ik bij hem een prettig gevoel heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladiess!

One happy lady hier haha!

 

Ben vandaag op na controle geweest, 12 dagen PO. 600cc HP DP rond door Dr Peters. 

Littekens zijn al echt heel mooi, wat rode puntjes waar de knoopjes zaten, verder hélemaal dicht. Geen pleisters meer en mag gewoon douchen Enzo ermee.

Ik had controle door Joanna, dochter van Diana en zij was ook 13juni geweest heel toevallig bij hem, ze heeft me zien liggen ook, grappig wel.

Ze zei hij maakt echt mooie littekens. Dusss happyyyyy!  

 

Hier wat foto's, op m'n profiel heb ik ook wat staan. Gluur en vraag maar raak

Als jullie wat willen weten. :106:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh super!! Ben bij haar 2x op consult geweest aardige meid he. 

Wat toevallig dat ze zelfde dag als jij geweest is. En was joanna al weer snel aan het werk dus. Ze gaf mij ook echt eerlijk advies en zei ook kom gewoon nog een keer als je wat wil passen of twijfels hebt echt fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Gizmootje:

Oooh super!! Ben bij haar 2x op consult geweest aardige meid he. 

Wat toevallig dat ze zelfde dag als jij geweest is. En was joanna al weer snel aan het werk dus. Ze gaf mij ook echt eerlijk advies en zei ook kom gewoon nog een keer als je wat wil passen of twijfels hebt echt fijn. 

Heel aardig ja!

 

Ja na 4 dagen al, veel last van vocht gehad . Maar ja is kantoor werk hè, is even wat anders dan met baby's en kinderen zoals ik, ik ben na 8 dagen weer gaan werken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ashleym:

Hi ladiess!

One happy lady hier haha!

 

Ben vandaag op na controle geweest, 12 dagen PO. 600cc HP DP rond door Dr Peters. 

Littekens zijn al echt heel mooi, wat rode puntjes waar de knoopjes zaten, verder hélemaal dicht. Geen pleisters meer en mag gewoon douchen Enzo ermee.

Ik had controle door Joanna, dochter van Diana en zij was ook 13juni geweest heel toevallig bij hem, ze heeft me zien liggen ook, grappig wel.

Ze zei hij maakt echt mooie littekens. Dusss happyyyyy!  

 

Hier wat foto's, op m'n profiel heb ik ook wat staan. Gluur en vraag maar raak

Als jullie wat willen weten. :106:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi!!! Dit is wel de maat die ik voor ogen zie. bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ashleym:

Heel aardig ja!

 

Ja na 4 dagen al, veel last van vocht gehad . Maar ja is kantoor werk hè, is even wat anders dan met baby's en kinderen zoals ik, ik ben na 8 dagen weer gaan werken. 

 

Ja idd kantoor is anders! 

Had ze ook 600 of weet je niet

denk ook aan de maat ligt als je kleinere hebt miss minder pijn dan zwaardere implantaten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Demi133:

Precies! Ik wil ook groot, maar niet te groot. Deze foto is ook 600cc, maar verschilt natuurlijk per persoon dus ben benieuwd naar foto's van andere meiden. Heb jij al een operatie datum staam?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja is mooi! Ook zeker niet overdreven groot. Ben me er wel van bewust dat het er bij mij na 2 zwangerschappen en een keer aardig wat afvallen net iets anders uit ziet :) Ben erg benieuwd naar foto's bij andere. Ga een afspraak maken voor na de zomer vakantie begin herfst. Dan valt het ook niet iedereen gelijk op Haha!

En jij? Wel al een afspraak? En ben je al wezen passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ashleym:

Hi ladiess!

One happy lady hier haha!

 

Ben vandaag op na controle geweest, 12 dagen PO. 600cc HP DP rond door Dr Peters. 

Littekens zijn al echt heel mooi, wat rode puntjes waar de knoopjes zaten, verder hélemaal dicht. Geen pleisters meer en mag gewoon douchen Enzo ermee.

Ik had controle door Joanna, dochter van Diana en zij was ook 13juni geweest heel toevallig bij hem, ze heeft me zien liggen ook, grappig wel.

Ze zei hij maakt echt mooie littekens. Dusss happyyyyy!  

 

Hier wat foto's, op m'n profiel heb ik ook wat staan. Gluur en vraag maar raak

Als jullie wat willen weten. :106:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi zeg! Echt! En de littekens zijn nu al zo, kun je nagaan over n aantal maanden! Bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jess1111:

Ja is mooi! Ook zeker niet overdreven groot. Ben me er wel van bewust dat het er bij mij na 2 zwangerschappen en een keer aardig wat afvallen net iets anders uit ziet :) Ben erg benieuwd naar foto's bij andere. Ga een afspraak maken voor na de zomer vakantie begin herfst. Dan valt het ook niet iedereen gelijk op Haha!

En jij? Wel al een afspraak? En ben je al wezen passen?

Ja afgelopen zaterdag wezen passen. Dit is 600cc. Ben benieuwd hoe het er bloot uit zal zien!! Hihi. Jij al op consult geweest of moet je dat nog doen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Gizmootje:

Ja idd kantoor is anders! 

Had ze ook 600 of weet je niet

denk ook aan de maat ligt als je kleinere hebt miss minder pijn dan zwaardere implantaten 

Nee zij had 325 of 350 geloof ik  en anatomisch. 

Ik weet niet of het daar aan zal liggen, maar zij had wel al hiervoor volgens mij. Zoiets zei Dr moeder toen tegen me namelijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jess1111:

Mooi zeg! Echt! En de littekens zijn nu al zo, kun je nagaan over n aantal maanden! Bedankt voor je reactie!

Ja mooi al he , ben ook blij mee.

En moet zeggen, nu die pleisters eraf zijn en die knoopjes weg, voelt veeeel beter! Had veel druk op die littekens/ribben als ik die bh aan heb, werd gek van. Nu is echt stukken minder!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Zo eerste twee weken voor jou al nog even dan kan je gaan shoppen:wub: tegen de tijd dat ik mag ben jij al 5 weken 

Jaaa echt he. Dan begint jouw reis pas haha!

Kan niet wachten hoorrr, kijk er echt naar uit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Demi133:

Ja afgelopen zaterdag wezen passen. Dit is 600cc. Ben benieuwd hoe het er bloot uit zal zien!! Hihi. Jij al op consult geweest of moet je dat nog doen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ben 2x geweest op consult. Bij d gabriels en bij faceland, maar omdat ik toen eigenlijk overdonderd werd omdat me een correctie geadviseerd werd heb ik niet gepast. Dom hè?! Was ook erg zenuwachtig. dus nu nog maar een keer terug. Is een mooie maat op de foto! Waar ga je het laten doen. Ben bij faceland bij dr Fresow geweest. Echt n aardige man. En hij nam ook echt de tijd. Maarja door de zenuwen dus toch de helft vergeten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2017 om 21:57 zei Jess1111:

Ben 2x geweest op consult. Bij d gabriels en bij faceland, maar omdat ik toen eigenlijk overdonderd werd omdat me een correctie geadviseerd werd heb ik niet gepast. Dom hè?! Was ook erg zenuwachtig. dus nu nog maar een keer terug. Is een mooie maat op de foto! Waar ga je het laten doen. Ben bij faceland bij dr Fresow geweest. Echt n aardige man. En hij nam ook echt de tijd. Maarja door de zenuwen dus toch de helft vergeten....

Huhi dat ken ik.... door de spanning alles vergeten. Ik ga het bij Diana Gabriels laten doen (dr Van Waes). Ik vind het op de foto best klein, maar ben bang dat als ik meer cc doet het heel erg onnatuurlijk eruit gaat zien. 

Persoonlijk heb ik geen ervaring met faceland, wist niet eens dat hun borstvergrotingen deden. Heb heb je al een 3e consult gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Voor de mensen die het leuk vinden; vandaag geopereerd door dokter van Waes van Diana Gabriels. Ik heb een prothesewissel gedaan. Bovenste foto zijn 350 cc sebbin en de onderste zijn 550 cc mentor.

 

Ben er heel erg blij mee en zo hebben jullie een beetje een idee bij de hoeveelheid cc's. Natuurlijk is het bij iedereeen anders.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Demi133:

Ja dat wilde ik ook haha. Heb nog niet in de spiegel gekeken dus ff kijken hoe het in het echt eruit ziet. 

 

Ziet er echt heel mooi uit. Niet? Nja misschien eerst maar even uitrusten. Hopelijk heb je een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.