Jump to content

NinaHoney : 22 augustus 2017 : Dr. ? : Leopold Ziekenhuis : Brussel

Recommended Posts

Hello ladies,

Ik vind het zalig om jullie te lezen, ontdekken wat ieders verwachting is, angsten, en vooral de positieve reacties na de grote dag. Want boobies veranderen het leven van een vrouw nietwaar! dus stel me ook even voor.

29 jaar, mama van een kleine meid die in augustus 5 wordt. Ik heb bijna 2 jaar borstvoeding gegeven, dat lukte super ondanks mijn minieme borstjes. 

Ik heb eigenlijk helemaal geen borsten, je ziet wel de vorm ervan maar ik ben zo plat als een vijg. Ik heb wel tepels haha, en mijn kleintje heeft die precies uitgerokken (my apologies voor de details) ^^ Ik ben half asian dus waarschijnlijk speelt dat ook een rol.

Ik voelde mij nooit echt een vrouw en denk al zeker tien jaar aan een borstvergroting. Nu heb ik eindelijk genoeg kunnen sparen om naar een goede chirurg te stappen hier in Brussel, Dr A. Declety, van Leopoldkliniek, ze is echt een super madam, heel vriendelijk en pro. 

Ik wil een heel natuurlijk resultaat, daarom zei de chirurg dat ik max tot 340 cc kan gaan. ze gaat 320cc (als ik mij niet vergis) proberen en ook 340, en zien wat het beste past. De bedoeling is dat de implantaat zich mooi op mijn borstkas plaatst zonder een te grote ronde vorm te nemen. ik ben vrij slank, 1m63 voor 52 kilos maar ik ben vrij breed gebouwd bij mijn borstkas. 

22 augustus word ik geopereerd! Ben super blij maar toch wat bang.. ik hoop dat ik zal wennen aan de borsten want van totaal niets vertrekken en dan plots boobies hebben.. das wel even schrikken zeker ^^ 

De chirurg zei dat ik een 90 C mocht gaan halen Hunkemoller, zo een sport BH. Maar met wat te zoeken lees ik dat Triumph triaction super is. Ik heb er dus 2 besteld, en ondertussen gaan kijken in de inno maar amaaaai! Dat is zo groot! ik zwem er totaal in momenteel. ik kan mij niet voorstellen dat ik dat kan vullen zelfs net na de operatie! 

Zijn er vrouwen die van een A vertrokken zijn en een grote B / kleine C hadden? En valt dat goed mee qua gewicht? want nu kan ik gewoon rondhuppelen zonder Bh, maar per implantaat is het toch meer dan 300gr haha das kei veel als je dan geen boobies hebt voor de operatie ^^

Ik wens alle toekomstige vrouwen veel success met de operatie en degene die al boobies hebben, ik hoop dat jullie alles super happy zijn!

prettige zonnige dag toegewenst!

Honey

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Hoi! Leuk dat je aan een borstvergroting denkt, ik heb er nooit spijt van gehad. De operatie viel mij erg mee, het herstelde eerste drie weken ook, alleen het beperkt kunnen sporten vond ik langer duren dan verwacht. Wel zou ik achteraf voor 340 gaan ipv 305 cc maar goed ik heb nu wel een volle c. Ik voel niets aan extra gewicht, nergens mee. Lees mijn operetie topic eens, succes!

@NinaHoney

Hoi hoi

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, in dit topic kun je nu alle updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan, 

Als je me alleen nog even de naam van je pc kunt vertellen dan zet ik dat er nog even bij in de titel, zodat die compleet is.

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.