Jump to content

Linn. : 15 juni 2017 : Dr. ? : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hallo dames!

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen. Wel zo netjes dacht ik:D

Mijn naam is Lin, ik ben 25 jaar en heb 15 juni een borstvergroting gehad!

Door drie kindjes waren ze helemaal leeg helaas en nu toch de stap gezet!! 

Ik heb het laten doen bij Velthuis. Ik heb er (ja schrik niet) 450cc bijgekregen per borst. Eerst geloofde ik dit niet gezien ze absoluut geen kanonnen zijn, maar het is toch echt zo en ik heb er absoluut geen spijt van. Ik hoor toch van veel vrouwen dat ze achteraf toch wat groters wouden dus ik dacht, als ik het doe dan doe ik ook alleen wat ECHT goed voelt! 

Het aantal cc past supergoed bij mijn figuur, die ondanks 3 kids nog erg strak en sportief is. Nu kan ik eindelijk normale bh's en bikini's aan zonder dat het meteen een maximizer hoeft te zijn :)

De operatie ging goed en ook het herstel. Ik had na 5 dagen al geen medicatie meer nodig. Ook is er nauwelijks zwelling en niks is blauw ofzo. Alleen de littekens irriteren me soms en oh oh af en toe nog die zenuwpijn :/ maar ik klaag niet,  ben erg tevreden!!! 

Ik hoop dat ik na 6 weken in een mooie bh kan, geweldig lijkt me dat! 

Hey Linn!!

Proficiat met de boobies!! 

Welke cup had je voor je borstvergroting? heb je de implants voor of achter de spier laten plaatsen? 

Lukte het om voor de kindjes te zorgen na de operatie?

Allemaal vragen die ik me stel ^^ik word namelijk 22 augustus geopereerd. ik zal 340cc hebben normaal gezien, ik vertrek van een mini A cup om een grote B te hebben. Ik heb een dochtertje van 5 jaar en hopelijk zal het lukken om te koken enzo een paar dagen na de operatie. Ik heb al een paar keer gelezen dat de pijn vergelijkbaar is met het stuwen van de borstjes de eerste dagen / weken bij borstvoeding. Klopt dit? :)

fijne dag!! en dank je voor je antwoord alvast!

Hallo NinaHoney!

Voor de operatie eveneens een mini A ;)

Het is voor de spier geplaatst, had niet verwacht dat dat bij mij zal lukken maar mijn borst was ondanks geen volume wel breed genoeg!

Ik heb een meisje van 2, een zoontje van 6 maand en een meisje die ik helaas heb moeten laten gaan doch zeg ik altijd dat ik 3 kindjes heb;) 

Het is heel erg lastig met 2 kleintjes. Tillen gaat niet en die van mij trappen tijdens het verschonen dus ik heb de afgelopen 2 weken heel veel hulp gehad. Met een kindje van 5 heb je die dingen wat minder denk ik qua optillen enzo? 

Mijn dochtertje kan al zelf de trap op en zelf in bedje klimmen, de rest word gewoon voor me gedaan tot ik 4 a 5 weken verder ben.

Mijn zoontje echter til ik alweer, mijn lichaam geeft aan dat het kan dus doe ik het ook. Hij heeft echt mama nodig en een 1.5 week zonder mama's troost was wel zwaar genoeg haha ;) 

Ik vind de pijn eerlijk gezegd wat erger dan stuwing hoor, maar.. ik had na een paar dagen al geen medicatie meer nodig :) momenteel vind ik het voelen alsof ik schaafwonden heb, irriterend en soms pijnlijk. Maar zodra de sportbeha afgaat is dat zo goed als over dus dat zal weer door de druk komen.

Ik hoop voor je dat alles vlot en goed verloopt 

Groetjes

@Linn.

Hoi hoi, welkom en gefeliciteerd met je nw boobs.

Omdat je al geopereerd bent heb ik de titel aangepast je het topic verhuisd naar operatie versagen borstvergroting.

Hier in dit topic kun je nu al je verdere updates neerzetten.

Doe nog lekker rustig aan.

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.