luus Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Hallo Dames! Even voorstellen... (hoop dat ik het hier op de juiste manier doe) Ik ben een moeder van 29 jaar, trots op 5 kindjes! Ik overweeg al langere tijd een BV maar wilde wachten tot na mijn kinderwens. Na een vijftal zwangerschappen is mijn ooit B cup (wat wel prima in verhouding is met mijn lichaam) Geslonken tot een A cup. Ik lees al ruim een jaar mee op het forum, om te oriënteren, qua arts maar ook zeker de ervaringen van anderen mbt herstel en complicaties te lezen! Aan de hand van een kennisje die ook in Gent bij dr Demeyere is geweest ben ik maandag 24 juli op consult geweest en dat voelde goed! Ik wilde zowiezo graag voor de spier proberen, en had daarbij hem op nr 1 en als alternatief Dr vd Weij, Boerhaave. Maar als het goed voelde wilde ik ook niet verder zoeken (eeuwige twijfelaar;)) Hij adviseerde Mentor Cohesive 1, ca 300 cc voor de spier. Wel een twijfelgeval, ik zit op de rand van het genoeg weefsel hebben maar hij gaf me de zekerheid dat het kon. We gaan ervoor! As donderdag 5 oktober om half elf staat mijn BV gepland! Nu zou ik alleen nog willen vragen hoe de ervaring is met voor de spier en kleine kinderen. (jongste is dan 8 maanden...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tetje Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 Hey Luus, Ik ben vrijdag door Dr. De Meyere geopereerd na een zeer gelijkaardig verhaal. Ik heb er nog een crescent lift bij laten doen, maar toch lukte het mij vanaf dag 3 weer goed mijn plan te trekken (mijn jongste is 13 maand). Ik zou wel proberen regelen dat je kinderen overdag naar school/creche kunnen, en als je dan 's avonds nog wat hulp hebt van je man, lukt het prima. Mijn man werkt heel veel, dus vaak alleen thuis met de kindjes (ik heb er wel maar 2 en 't zijn 2 vrij rustige meisjes) maar eigenlijk gaat het beter dan gehoopt. Ik mag ze gewoon dragen en als ze niet wild beginnen trappelen doet me dat ook geen pijn. Enige echte regel die De Meyere mij oplegt is geen ellebogen boven schouderhoogte, maar dat vormt eigenlijk geen probleem; in- en uit kinderstoel, verzorgingskussen,... valt allemaal binnen deze actie-radius, dus niet te veel zorgen om maken! Lees gerust ook mijn verhaal even en als je nog 'mama'-vragen hebt: stel ze gerust ;-) x Link to comment Share on other sites More sharing options...
luus Posted July 22, 2017 Author Share Posted July 22, 2017 Bedankt @Tetje! Afwezig door vakantie, vandaar mijn wat late reactie! Ik ga je verhaal lezen! Wat is een crescent lift? En had jij genoeg borstweefsel? Waar ik namelijk heel erg over twijfel is de mate van cohesie. Nu gaat hij uit van cohesiviteit nr 1. Dat lijkt me fijn, omdat het soepel en zachter is dan nr 2., maar ik ben zo bang voor rimpels. Hoe zit dat bij jou? En ik hoor wel meer verhalen dat de bh die je bij Artemedis krijgt niet even prettig is. Hoe ervaar jij dat? En die tip over opvang van kids, dat ben ik inderdaad aan het regelen! Al lijkt het me pittig, ook voor jou met twee kleintjes. Maar ik kan, nu ik eenmaal op consult geweest ben, echt niet meer wachten!! beterschap met je herstel, en geniet vooral! Liefs Luus Link to comment Share on other sites More sharing options...
luus Posted July 22, 2017 Author Share Posted July 22, 2017 jeetje, ik zie nu pas al die vragen die ik op je afvuur! @Tetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 @luus hoi hoi, Aangezien ik zie dat je een datum hebt, heb ik gelijk even de titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten. Ik zou me niet teveel zorgen maken over de cohesive I , Dr. DeMeyere kan heel goed inschatten of deze bij jou de goede keuze is, dus ik zou vertrouwen op zijn expertise,blijf je echter twijfelen kun je ook nog altijd een 2e consult inplannen, om dit nogmaals met hem te bespreken. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
luus Posted July 23, 2017 Author Share Posted July 23, 2017 Bedankt @Desert-Rose! Ik begrijp het forum nog niet helemaal En bedankt voor je antwoord op de keuze voor welke cohesiviteit! dat gevoel kreeg ik inderdaad ook, hij zal weten wat het beste bij mijn lichaam en huid past! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 @luus Precies, als hij zou denken dat de cohesive I niet voldoende zou zijn, dan zou hij dat wel aangeven,tenslotte wil hij toch ook dat je tevreden bent. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
luus Posted October 5, 2017 Author Share Posted October 5, 2017 Hallo Dames! Ik ben zojuist, 5 oktober 10.30, geopereerd bij dr Demeyere. Heel goed verlopen! - 10.15 aanwezig - 10.30 kort herhaling consult dr Demeyere, voorbeeldfoto laten zien - 10.45 gesprek anesthesist, omkleden, voor-foto's maken, aftekenen - 11.00 operatie en een ruim uurtje later weer terug in een heerlijk warm bedje! Nog een drie kwartier gelegen, daarna voelde ik me goed genoeg om aan te kleden en naar huis te gaan. Dokter kwam nog een aantal informatie geven, uitleg medicatie, en hij was zeer tevreden hoe de operatie verlopen was. Over ca 6-8 weken terug op consult. Dit kon gelukkig in Naarden aangezien ik in midden NL woon. Heel tevreden over schoonheid, artsen, kundigheid en aardig personeel! Mijn voorsituatie was een 75A (leeg na 5 kindjes), 29 jaar en 174 cm, 60 kg. Ik heb 300cc Mentor, medium profile, cohesive 1 gekregen, voor de spier. Nu een bh aan en ingezwachteld. de zwachtel mag er morgen af. Enkel een heel beurs, pijnlijk gevoel onder de bh. ter hoogte van mijn ribben. Herkenbaar? Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tante-chan Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 11 minuten geleden zei luus: Hallo Dames! Ik ben zojuist, 5 oktober 10.30, geopereerd bij dr Demeyere. Heel goed verlopen! - 10.15 aanwezig - 10.30 kort herhaling consult dr Demeyere, voorbeeldfoto laten zien - 10.45 gesprek anesthesist, omkleden, voor-foto's maken, aftekenen - 11.00 operatie en een ruim uurtje later weer terug in een heerlijk warm bedje! Nog een drie kwartier gelegen, daarna voelde ik me goed genoeg om aan te kleden en naar huis te gaan. Dokter kwam nog een aantal informatie geven, uitleg medicatie, en hij was zeer tevreden hoe de operatie verlopen was. Over ca 6-8 weken terug op consult. Dit kon gelukkig in Naarden aangezien ik in midden NL woon. Heel tevreden over schoonheid, artsen, kundigheid en aardig personeel! Mijn voorsituatie was een 75A (leeg na 5 kindjes), 29 jaar en 174 cm, 60 kg. Ik heb 300cc Mentor, medium profile, cohesive 1 gekregen, voor de spier. Nu een bh aan en ingezwachteld. de zwachtel mag er morgen af. Enkel een heel beurs, pijnlijk gevoel onder de bh. ter hoogte van mijn ribben. Herkenbaar? Groetjes! Hey Luus, wat fijn dat je operatie zo goed is gegaan! Wij hebben een beetje dezelfde voorsituatie, lengte en gewicht. Ik heb mentor 295cc medium achter de spier gekregen. Ik heb ook pijn onder mijn borsten. Zijn echt mijn ribben en mijn borstbeen. Ik zag van de week met het wisselen van het drukverband dat het er blauw was. Dus niet gek dat het gevoelig is. Succes met je herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 @luus hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb je verslag samengevoegd met dit topic, zo heb je alles bij elkaar staan. Verder kun je nu alle updates hier in dit topic zetten. Nu lekker rustig aan, op tijd je pijnstilling nemen, en ik wens je een goed herstel. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
luus Posted October 6, 2017 Author Share Posted October 6, 2017 @Gentle, Bedankt voor je reactie! Ik ga het ook in de de gaten houden, en anders een verbandje ofzo tussen de bh en mijn huid. Hij knelt zo! Hoe gaat het met jou? Waar ben jij geopereerd? Heb je ook foto's dat ik mee mag kijken? Jij ook succes en sterkte met je herstel! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
luus Posted October 6, 2017 Author Share Posted October 6, 2017 @Desert-Rose bedankt! Het is voor mij niet altijd duidelijk hoe ik iets moet plaatsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
tante-chan Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 1 uur geleden zei luus: @Gentle, Bedankt voor je reactie! Ik ga het ook in de de gaten houden, en anders een verbandje ofzo tussen de bh en mijn huid. Hij knelt zo! Hoe gaat het met jou? Waar ben jij geopereerd? Heb je ook foto's dat ik mee mag kijken? Jij ook succes en sterkte met je herstel! Liefs Ja met mij gaat het wel goed. Ik ben bij Velthuis in Rotterdam geopereerd door dokter Klepetko. Is heel fijn geweest en wat ik er dinsdag van had gezien zijn de littekens en de maar heel mooi. Het moet alleen nog vormen. Waar ik op het moment nog last van heb ik mijn borstbeen na het slapen... lig er nu ook wakker van. Ik hoop dat dat snel minder is, verder mag ik niet klagen. Straks heb ik weer controle, ben benieuwd. Ik heb 1 foto van net na de operatie. Ik zal je toevoegen. Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.