Jump to content

Kliniek heyendael

Sophietje88

Recommended Posts

Hallo! Graag wil ik me even voorstellen. Mijn naam is sophie en ik ben 19 jaar oud. Ik ben 1,81 meter en weeg 72 kg. Al sinds mijn 14e stoor ik mij dagelijks aan mijn borsten ik heb namelijk een cup a. Ik draag echt niet graag een bikini en heb altijd bh's aan met veel vulling.

Vorige week woensdag ben ik op consult geweest bij dokter Straten. Daar heb ik een aantal protheses gepast en we kwamen uit op 400 cc rond. Op het moment zelf vond ik het heel mooi maar toen ik thuis de foto's bekeek leek het me weer te groot. Ik vond het allemaal heel snel gaan en twijfel of ik niet wat kleiner moet doen.

Ik ben van mezelf al heel twijfelachtig en daarom blijf ik ook twijfelen over een borstvergroting, ik wil gewoon dat het er zo natuurlijk mogelijk uit komt te zien. Wat ik me ook af vraag is of het slecht is om op een jonge leeftijd een borstvergroting te ondergaan omdat protheses niet levenslang meegaan en je dus vaker zult moet wisselen. En ik ben ook benieuwd naar verhalen van mensen die hun borstimplantaten al een langere tijd hebben. Omdat je ook vaak leest dat je er op de lange termijnen verschillende klachten door kunt krijgen. 

Graag hoor ik wat tips van jullie, en hoor ik ook graag of er meer meiden zijn met soortgelijke maten als ik. :)

• 1 month later...

hey meid, ik kan je niet helpen want ben vele kleiner als jij hihi maar je zal zeker nog wel dames vinden met dezelfde maten. maar wat ik je wel kan zeggen is dat je zeker goed zit bij heyendael. ben er heel tevreden over, ook over de nazorg. ikzelf heb 450 cc gekregen bijna ,7 weken geleden nu.

over dat wisselen heb ik op mijn consult ook gevraagd en dr straten zei dat je evengoed levenslang met dezelfde protheses kan doorgaan. het hangt van persoon tot persoon af. maar het meest voorkomende is dat ze rond de 10 a 15 jaar gewisseld worden.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.