xxdaisy Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Hoi allemaal! Ik ben Daisy en ik ben twintig jaar en heb een aa cup. Ik ben 167 cm en weeg 66 kg. Ik wil dit jaar of volgend jaar een bv laten doen, alleen weet ik nog niet waar en door wie. Om me hier op te oriënteren lees ik graag met jullie ervaringen mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 Op 03-07-2017 om 10:23 zei xxdaisy: Hoi allemaal! Ik ben Daisy en ik ben twintig jaar en heb een aa cup. Ik ben 167 cm en weeg 66 kg. Ik wil dit jaar of volgend jaar een bv laten doen, alleen weet ik nog niet waar en door wie. Om me hier op te oriënteren lees ik graag met jullie ervaringen mee Hoi welkom op het forum Succes met je zoektocht. Kijk maar even rond bij de operatie verslagen en probeer zo een oordeel te maken. Je kunt het beste dan gewoon een aantal consults boeken zodat je wat kunt vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.