Jump to content

kim89 : 4 juli 2017 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum

Recommended Posts

Hoi dames,

Ik ben Kim, 28 jaar uit Almere.

Sommige van jullie zullen mijn moeder @mamavanhommeltje al kennen, die hier ook heeft staan klessebessen met een aantal van jullie hier.

Zij is mijn levensechte goede toverfee die mijn borsten betaald na 2 eerdere pogingen een vergroting zelf te bekostigen.

Ik ben al een lange tijd hier aangemeld om onderzoek te doen en info te winnen.

Door tegenslagen is het 2 keer eerder niet gelukt om alsnog geopereerd te worden.

Nu eindelijk mag het gaan gebeuren, 4 juli bij PC Nio in het park medischziekenhuis in Rotterdam.

Ik ga voor halfrond /druppelvormig max 400cc Dual Plane.

Ik zeg nu max 400cc omdat ik met mijn kleine a cup alles mega groot vind lijken.

Daardoor twijfel ik nog om evt toch nog te gaan voor 375cc.

Ja ik weet het, 25cc minder maar per borst, wat is het verschil nou? Volgens mn moeder zit het in mn hoofd :P 

Ik ben nooit fan van grote borsten geweest maar juist mooie kleine die wel gevuld zijn.

Na mijn borstvoeding 7 jaar geleden heb ik 2 uitgezakte skihellingen overgehouden en is een maximizer van de primark soms nog te groot.

Tshirtloos lijkt het wel of mijn schouderbladen aan de voorkant zitten. Soms zijn mn schouderbladen zelfs groter dan mn borsten :P

Maar daar gaat 4 juli verandering in komen en kan al die negativiteit weg en ben ik straks echt wie ik zijn moet, een vrouw en geen jongetje van 11.

Ik zal natuurlijk een boobiedagboek bijhouden en anders mijn moeder wel die verslaafd is aan fora en vooral deze hahaha.

Dank jullie wel dames voor al jullie advies tips en foto's die ik en mn moeder hebben mogen krijgen al die jaren.

Ook ik zal via deze forum PC promoten!!!

xxxx Heel veel liefs Kim en natuurlijk groetjes van me moeder :P :wub:

5 uur geleden zei kim89:

Hoi dames,

Ik ben Kim, 28 jaar uit Almere.

Sommige van jullie zullen mijn moeder @mamavanhommeltje al kennen, die hier ook heeft staan klessebessen met een aantal van jullie hier.

Zij is mijn levensechte goede toverfee die mijn borsten betaald na 2 eerdere pogingen een vergroting zelf te bekostigen.

Ik ben al een lange tijd hier aangemeld om onderzoek te doen en info te winnen.

Door tegenslagen is het 2 keer eerder niet gelukt om alsnog geopereerd te worden.

Nu eindelijk mag het gaan gebeuren, 4 juli bij PC Nio in het park medischziekenhuis in Rotterdam.

Ik ga voor halfrond /druppelvormig max 400cc Dual Plane.

Ik zeg nu max 400cc omdat ik met mijn kleine a cup alles mega groot vind lijken.

Daardoor twijfel ik nog om evt toch nog te gaan voor 375cc.

Ja ik weet het, 25cc minder maar per borst, wat is het verschil nou? Volgens mn moeder zit het in mn hoofd :P 

Ik ben nooit fan van grote borsten geweest maar juist mooie kleine die wel gevuld zijn.

Na mijn borstvoeding 7 jaar geleden heb ik 2 uitgezakte skihellingen overgehouden en is een maximizer van de primark soms nog te groot.

Tshirtloos lijkt het wel of mijn schouderbladen aan de voorkant zitten. Soms zijn mn schouderbladen zelfs groter dan mn borsten :P

Maar daar gaat 4 juli verandering in komen en kan al die negativiteit weg en ben ik straks echt wie ik zijn moet, een vrouw en geen jongetje van 11.

Ik zal natuurlijk een boobiedagboek bijhouden en anders mijn moeder wel die verslaafd is aan fora en vooral deze hahaha.

Dank jullie wel dames voor al jullie advies tips en foto's die ik en mn moeder hebben mogen krijgen al die jaren.

Ook ik zal via deze forum PC promoten!!!

xxxx Heel veel liefs Kim en natuurlijk groetjes van me moeder :P :wub:

:viannen_01:

Terug Kim naar 6 jaar ik heb de berichten van je moeder gevolgd zo lief (een goede moeder en dochter relatie )

Ik heb een wissel ondergaan in 2004 door dr.Nio en mijn dochter heeft ook haar BV door hem laten uitvoeren.

Het is gewoon een vakman eerste klas:136:

Ik wil alvast voor 4 juli veel succes wensen.

xx Ank

Hoi Ank,

Dank je wel!! ben heel erg aan het aftellen nou!

Hoelang is het geleden van je dochter en wat heeft zij laten plaatsen?

Xxx Kim

Hey meis! 

Spannend! 

Ik zou voor 400 cc gaan haha. Heb in feb 400 cc 85% dual plane van Nioi gekregen. Ben op een mooie volle D uitgekomen en het went zeer snel! Kom ook van een A :) Ik twijfelde ook of 400 teveel zou zijn maar nu denk ik dat t misschien nog wel groter had gemogen hihi! Als je mn foto's wilt zien laat t maar weten voeg ik je toe aan mn album!

Succes en veel plezier met het voorbereiden  

Liefs

6 uur geleden zei kim89:

Hoi Ank,

Dank je wel!! ben heel erg aan het aftellen nou!

Hoelang is het geleden van je dochter en wat heeft zij laten plaatsen?

Xxx Kim

Hoi Kim

Mijn dochter heeft in 2013 haar BV gehad 500 cc voor de spier.Ik zie dat je voor 400 cc gaat maar klopt je onderschrift dan nog wel met de 225 cc.

XX Ank

Hoi Ank,

Volgens mij is het nu gewijzigd haha. Dat was van mn eerste consult nog. Heel verschil.

Maar 500 cc wauw wat veel maar denk ik erg mooi.

x Kim

Hoi Lady's

Na 12 jaar ben ik morgen aan de beurt.

400CC DP HP. Van een aa/a cup naar een d hoop ik.

Ik ben benieuwd wie morgen ook haar hemelse borstkastje krijgt van Nio.

XOXO Kim89

Hoi ladies,

Beetje laat misschien maar na mijn geslaagd PO heb ik een ontsteking aan mijn linkerhand aan overgehouden.

Dinsdag 4 juli operatie gehad, gelukkig 2 uur eerder dan gepland.

Wat had ik een honger zeg, ik mocht na 09.30 niks meer eten. Ik hoopte van de spanning dat ik niks meer door mijn keel kreeg nou helaas ik mocht gewoon honger lijden haha.

Mijn moeder en vriendin gingen mee en ik hoopte dat ik gerustgesteld werd bij het plaatsen van het infuus. Want het enige waar ik mij druk om maakte was het infuus plaatsen en de narcose :P 

Oke ik heb tattoos en piercings maar naalden van een dokter daar krijg ik serieus paniek aanvallen van.

Eenmaal aangemeld en omgekleed werd ik 15.30 opgehaald en ja hoor de zuster met infuus legde alles klaar en alle spanningen kwamen eruit. De anesthesist stelde me gerust dat ik mooie vaten had en dit een eitje was. Eenmaal geprikt haalde hij de PC Nio om mij af te laten te tekenen maar helaas het vloeistof ging mijn ader niet in maar onderhuids :( !!

Hatsaaa andere hand werd gepakt en weer ging het even onderhuids maar moest goed komen.

Ik die OK in, beetje in stress nog maar ja hoor ze hebben mij volledig om 16.03 ko gekregen.

16.59 werd ik wakker, klaarwakker met een dikke linkerhand en een infuus uiteindelijk aan de binnenkant van mn elleboog.

Die 400cc Europe geen mentor, half druppel half rond, zit erin en ben zo blij dat ze niet mega groot zijn geworden. Het ziet er zo mooi uit. Ik heb er een compressievest bij gekregen om die 24 uur te dragen tot afgelopen vrijdag.

Nu mag ik deze afwisselen met de carefix Anna en tijdens het slapen weer die compressievest.

Oh en die honger nou die kwam meteen terug bij het wakker worden dus eenmaal in de auto, direct naar de MCdrive 600 meter verderop hahahha.

Voor mijn hand ben ik afgelopen donderdag toch naar de huisarts geweest. want een kopje koffie kon ik niet vasthouden en tot voorbij mn knokkels was het erg dik en pijnlijk. Ook hiervoor heb ik een kuurtje voor gehad die meteen diezelfde dag nog aansloeg.

Mijn eerste controle met Nio is komende donderdag.

Ik loop al aardig rond in huis. Echt pijn heb ik niet alleen een vervelende druk op mijn borst en soms spierpijn klachten rechts onder mijn rib of zij, ik denk omdat ik ook een holle rug van mezelf heb.

Ik ben gisteren even buiten geweest voor een ijsje en de nagelsalon want die 2 vingers zonder nagels wat kon ik mij daarvan lelijk voelen zeg.

En voor de dames die nog twijfelen om een operatie te doen... Zelfs in die vest of zo'n oma BH heb ik mij nog nooit zo zelfverzekerd gevoeld. Ik heb gewoon borst zonder een BH met vulling. Mijn aa/a is weg en ze zijn rond gevuld alsof ik weer borstvoeding geef haha :P 

Ben 28 maar had het echt veel eerder moeten doen. 

Mijn moeder van 54 wilt het eigenlijk ook en ik zeg haar ook, gewoon doen! why not? God gave us doctors!!! Halleluja !!

Ik zal proberen vandaag foto's up te loaden van het resultaat.

Bedankt voor al jullie advies foto's en verhalen!!!

Xx

@kim89

Fijn te lezen dat je weinig pijn ondervind ondanks de dual plane methode :19: 

Ik wens je een voorspoedig herstel toe.

En je moeder moet er voorgaan en als zij zich onder deze naam voorstelt @mama van hommeltje vergeet ik haar nooit meer.

xx Ank

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.