Jump to content

borstverkleining Bergman Heerenveen

Annalise

Recommended Posts

Hallo, ik zal mij even voorstellen. Ik ben 52 jr. en 3 wk geleden geopereerd bij Bergman in Heerenveen door prof Berend van der Lei. Na klachten sinds aug vorig jaar aan nek en uitstraling naar duim en vingers heb ik besloten om te kiezen voor een borstverkleining. In april foto's laten maken van mijn nek en daaruit bleek dat mijn borsten een hele grote rol spelen bij mijn klachten. Mijn maat was 85F. Ik heb me eigenlijk niet zo bezig gehouden met de operatie en de mogelijke gevolgen maar meer met het plannen van e.e.a. In mijn omgeving ken ik een aantal dames die ook jaren geleden al een verkleining hadden laten uitvoeren. Zij waren er allemaal erg blij mee. Ik dacht er misschien daarom wel beetje te gemakkelijk over. 

Enfin, de operatie is goed verlopen en ik ben (denk ik ongeveer..) van 85F naar 85D gegaan. Zo schat ik het op dit moment in. Mijn borsten zijn nog wat opgezwollen en aan de rechterkant heb ik nog een stukje openstaan bij het drielandenpunt. Ook staan mijn borsten nog erg hoog. Volgens mijn pc zal dit een aantal maanden duren voordat het model er in zit. Het uiteindelijke model zal pas na een jaar bereikt zijn. 

Ik ben er nu al blij mee! Vorige week ben ik al even op koopjesjacht geweest in de opruiming. Blouses die voor mij ondenkbaar waren, passen nu! Echt heerlijk. 

Verder merk ik wel dat ik nog echt rustig aan moet doen. Het open plekje onder mijn rechterborst voelt bij vlagen heel erg irritant. Ik spoel mijn borsten 2e per dag en doe er dan een gaasje op en een verbandje. Dit helpt wel. Ook vind ik die strakke bh bij vlagen heel erg lastig. 

Hallo!

Ik heb 17juli mijn 1e consult bij Bergman kliniek Heerenveen,

Bij drs Khoe, ben heel erg benieuwd.

Ik wil ook graag een borstverkleining, heb nu maat 70G/70F.

Erg groot voor mijn figuur, ben 1.68 en weeg ongeveer 63 kilo

En eigenlijk al jaren veel hoofdpijn en nek pijn, ik hoop er voor een groot deel vanaf te komen.

En wat een ellende elke keer weer met kleding kopen of een nieuwe bikini.

Jaren geleden al eens mee naar de ha geweest, maar die vond het maar een 'mode' dingetje, belachelijk natuurlijk. Maar nu 2 kinderen en aantal jr verder toch de stap maar weer gezet om langst de ha te gaan,wat een opluchting dat deze nieuwe heel begripvol was en een verwijzing kreeg.

Hoe gaat het nu met je? Die wondjes al wat dicht? Ik lees het heel veel hier, dat dat 3 landenpunt erg kwetsbaar is.

Wat fijn dat je ze nu al mooi vind!

En koopjesjacht...altijd leuk

Heb jij nog tips voor mij voor het 1e consult?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.